Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Kawasaki kx 125

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 997 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Kawasaki kx 125
Geplaatst door Chiel1994 op 28-12-2012 16:15
Hits Deze gallery is 5427 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Kawasaki KX125 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Groen / 1993
Opgegeven max. vermogen 30 pk / 22 kW
Opgegeven max. snelheid 100 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
- [Toon slechts deze afbeelding]
- [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kpotmake 28-12-2012 16:26 Print reply

Posts: 3065
40pk uit een 96'er?? dat zijn gp specs

denk dat je met 30 achterwiel pk heel blij mag zijn
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Chiel1994 28-12-2012 16:27 Print reply

Posts: 628
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
40pk uit een 96'er?? dat zijn gp specs

denk dat je met 30 achterwiel pk heel blij mag zijn

hij is wel op en top getjoent met race bougie erin hé
 
BX nr. 19 Superklasse!
kpotmake 28-12-2012 16:31 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chiel1994
[...]

hij is wel op en top getjoent met race bougie erin hé

ow! dan verander het maar naar 45pk
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Chiel1994 28-12-2012 16:32 Print reply

Posts: 628
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

ow! dan verander het maar naar 45pk

Ja zou eigenlijk wel moeten he
 
BX nr. 19 Superklasse!
bartbrouwer 28-12-2012 16:56 Print reply
Posts: 529
kan best hoor mijn getunde honda hed ook best balle
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
kpotmake 28-12-2012 17:22 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
kan best hoor mijn getunde honda hed ook best balle

40pk uit een standaard(!) 125 uit 1996 kun je echt vergeten
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Chiel1994 28-12-2012 17:50 Print reply

Posts: 628
ja weet ik wel, weet niet precies wat hij heeft
 
BX nr. 19 Superklasse!
Frysk 28-12-2012 19:05 Print reply

Posts: 34928
96'er weet ik niet maar ik weet wel dat de al wat nieuwere 43pk's eruit poepen.. al durf ik niet te zeggen of dat kruk of achterwiel PK's zijn.
 
giggitybyte
kpotmake 28-12-2012 20:42 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
96'er weet ik niet maar ik weet wel dat de al wat nieuwere 43pk's eruit poepen.. al durf ik niet te zeggen of dat kruk of achterwiel PK's zijn.

zullen waarschijnlijk kruk pks zijn, of hij heeft op een erg positieve bank gestaan

http://www.dirtrider...amp;page=1&pp=10

hier heb je een hoop grafiekjes van allerhande crossmotoren, de meeste serieus getunede tikken net de 40pk aan, de standaard 125's zie je rond de 30-35 hangen, 250's rond de 45-50 maar met een veel vlakkere vermogenscurve wat ze zoveel sneller maakt als een 125
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Frysk 29-12-2012 0:28 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

zullen waarschijnlijk kruk pks zijn, of hij heeft op een erg positieve bank gestaan

http://www.dirtrider...amp;page=1&pp=10

hier heb je een hoop grafiekjes van allerhande crossmotoren, de meeste serieus getunede tikken net de 40pk aan, de standaard 125's zie je rond de 30-35 hangen, 250's rond de 45-50 maar met een veel vlakkere vermogenscurve wat ze zoveel sneller maakt als een 125


Daar heb ik inderdaad al wat meer aan dan verschillende bronnen op internet die verschillende dingen zeggen zonder iets van onderbouwing van testbank

*slaat link op*
 
giggitybyte
bartbrouwer 29-12-2012 10:02 Print reply
Posts: 529
mijn poorten zijn getuned en alles gepolijst, grotere carburateur, een gevlakte kop, en een opmaat gemaakte uitlaat en dat heeft rond de 38 pk
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
ChielTZR 29-12-2012 10:44 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
mijn poorten zijn getuned en alles gepolijst, grotere carburateur, een gevlakte kop, en een opmaat gemaakte uitlaat en dat heeft rond de 38 pk


Pics or it didnt happen
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
bennietbeun 29-12-2012 14:14 Print reply
Posts: 817
40 pk okee ....

29 kw kan kloppen heeft die van mij ook maar mijntes heeft 39 pk hgs uitlaat en voor de rest standaart
en die van mij is uit 2001

 
Marcooow 29-12-2012 14:21 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
mijn poorten zijn getuned en alles gepolijst, grotere carburateur, een gevlakte kop, en een opmaat gemaakte uitlaat en dat heeft rond de 38 pk


ja en ik ben de paus

rond de 38 pk gok je gewoon ga maar is de testbank op en dan wil ik wel zien of je dat aan het achterwiel hebt
 
faster than a bullet!
bennietbeun 29-12-2012 14:24 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
mijn poorten zijn getuned en alles gepolijst, grotere carburateur, een gevlakte kop, en een opmaat gemaakte uitlaat en dat heeft rond de 38 pk


polijsten is niet altijd better voor de cross ,
kan je het better schuuren met korrel 300 .
polijsten is meer voor de sprint ..
 
bartbrouwer 29-12-2012 15:20 Print reply
Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
[...]


polijsten is niet altijd better voor de cross ,
kan je het better schuuren met korrel 300 .
polijsten is meer voor de sprint ..


hoezo, hoe beter de flow is hoe sneller ie ademt toch?
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
bennietbeun 29-12-2012 15:33 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
[...]


hoezo, hoe beter de flow is hoe sneller ie ademt toch?


ja maar als je dan weer op het gas moet duurt dat langen
als je hem op licht op schuurd blijft er benziene in de groevjes zitten dan is het er eerder dan gepolijst
 
Chiel1994 29-12-2012 16:45 Print reply

Posts: 628
Jaa leuk en aardig, ik heb er maar gewoon wat neer gezet hoor. Waar het om gaat, wat vinden jullie van mn nieuwe wagen?
 
BX nr. 19 Superklasse!
kenny77 29-12-2012 16:51 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
[...]polijsten is niet altijd better voor de cross ,
kan je het better schuuren met korrel 300 .
polijsten is meer voor de sprint ..

Ik weet niet wie je dat wijs gemaakt heeft, maar dat klopt niet. :P
Polijsten is helemaal niet goed, beter zijn de kanalen na de carburateur wat grover (bijv. parelstralen) dan blijft er wat op mengsel op de wand "plakken" en het mengsel gaat het snelst over zichzelf heen.

Verder 38 wiel pk gaat niet lukken met een cr125, wil je hem voor de cross nog berijdbaar houden.
Maargoed boeit voor de rest ook niet hoeveel pk's hij heeft als hij maar goed rijd, daar gaat het om.
 
Chiel1994 29-12-2012 16:52 Print reply

Posts: 628
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
mijn poorten zijn getuned en alles gepolijst, grotere carburateur, een gevlakte kop, en een opmaat gemaakte uitlaat en dat heeft rond de 38 pk

Als die uitlaat op je kawa in je gallery een opmaat is eet ik mn schoen op
 
BX nr. 19 Superklasse!
bartbrouwer 29-12-2012 19:15 Print reply
Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chiel1994
[...]

Als die uitlaat op je kawa in je gallery een opmaat is eet ik mn schoen op


ik rij n honda en die rijd gewèldig!
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
bennietbeun 29-12-2012 19:16 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
[...]


ik rij n honda en die rijd gewèldig!


daar ging het niet om maar om je uitlaat ...
 
bartbrouwer 29-12-2012 19:22 Print reply
Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
[...]


daar ging het niet om maar om je uitlaat ...


das geen fabrieksuitlaat nee, hij is alleen gespoten maar je ziet de lasnaden tussen de conussen nog wel
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
bennietbeun 29-12-2012 19:38 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
[...]


das geen fabrieksuitlaat nee, hij is alleen gespoten maar je ziet de lasnaden tussen de conussen nog wel


fabrieksuitlaat JA zet je bril even op joh dat is gewoon een standaart uilaat met een paar deuken in de zij kant
 
Marcooow 29-12-2012 19:54 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
[...]


das geen fabrieksuitlaat nee, hij is alleen gespoten maar je ziet de lasnaden tussen de conussen nog wel


waarom zou je een opmaat uitlaat zwart spuiten?

haal anders wat lak eraf en maak is een foto
 
faster than a bullet!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved