Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - RD350 Frysk

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1085 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery RD350 Frysk
Geplaatst door Frysk op 1-10-2012 0:10
Hits Deze gallery is 23856 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Yamaha RD 350 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw met blauw / 1981
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
bij vorige eigenaar [Toon slechts deze afbeelding]
Op de kar [Toon slechts deze afbeelding]
Cockpitje [Toon slechts deze afbeelding]
Cilinders gehöned [Toon slechts deze afbeelding]
Krukas holte [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >

Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

De Schout 28-3-2013 22:06 Print reply
Posts: 5327
nee, ik bedoel yeis. yamaha woord voor powerbox. maar zal het er waarschijnlijk niet op zitten.
 
tune tweak fiddle bang bummer
kenny77 28-3-2013 22:07 Print reply

Posts: 29286
Nee deze heeft een buisje wat de 2 spruitstukken met elkaar verbind.
 
Frysk 28-3-2013 22:11 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Nee deze heeft een buisje wat de 2 spruitstukken met elkaar verbind.


Klopt inderdaad.
 
giggitybyte
Derbi-Olaf 28-3-2013 22:12 Print reply

Posts: 14999
niet toevallig 1 demper verstopt ofzo ? scheelt ook aanzienlijk in temp.-ontwikkeling!

Verder is het bij die dingen zo dat ze alleen maar heel blijven als ze echt goed lopen, dus niet te veel mee rijden zo
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Frysk 28-3-2013 22:14 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
niet toevallig 1 demper verstopt ofzo ? scheelt ook aanzienlijk in temp.-ontwikkeling!

Verder is het bij die dingen zo dat ze alleen maar heel blijven als ze echt goed lopen, dus niet te veel mee rijden zo


Doe ik ook niet, wil hem eerst ff 100% hebben inderdaad

Demper verstopt, hmm het is mogelijk maar het lijkt me onwaarschijnlijk gezien hij +- evenveel rook uit beide pijpen blaast.
 
giggitybyte
Frysk 30-3-2013 17:21 Print reply

Posts: 34930
En weer ff er mee bezig geweest.

Ik dus weer de bougiedoppen + kabels omwisselen, wat blijkt, nu word de andere cilinder warmer en de andere kouder.

Dus ik denk mooi, ligt aan de bougiekabels nietwaar?
Ik weer omwisselen voor de zekerheid geen verschil?! ook niet na een 10 minuten lopen.


 
giggitybyte
kenny77 30-3-2013 18:22 Print reply

Posts: 29286
Dus is ie nu goed?? Mooi toch. :P

Maargoed die bougie kabels vervangen kan dan ook geen kwaad, of zou het de bobine zijn?
 
Frysk 30-3-2013 18:53 Print reply

Posts: 34930
Nee het is nog niet goed, alleen nu andersom

en na nog een keer omwisselen blijft het alsnog niet goed (100 graden verschil tussen de 1e uitlaat en de andere)

 
giggitybyte
kenny77 30-3-2013 19:00 Print reply

Posts: 29286
Ow oke.
 
Frysk 30-3-2013 19:09 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ow oke.


ja echt vaag, ik ga maar eens bougiekabels in de bobine omwisselen ofzo.. moet toch wat proberen
 
giggitybyte
JB1 30-3-2013 19:10 Print reply

Posts: 14881
Misschien even de massa's opschuren van je bobines?
En dan direct even nieuwe kabels/doppen bestellen?


 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 30-3-2013 22:18 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


ja echt vaag, ik ga maar eens bougiekabels in de bobine omwisselen ofzo.. moet toch wat proberen

Als je ze er toch vanaf hebt kan je dan eens een foto van de bobine maken en de hart afstand van de gaten meten?

Er is een kans dat die van een dt50mx,etc gelijk zijn.
(yz80,yz250,yz465,tz250,tz750,etc hebben ook de zelfde bobine's als de dt50, tenminste daar lijkt het op, kwa vorm en maten komen ze overeen.)

Mochten het de bobine's zelf zijn die niet goed zijn, scheelt het wel in de kosten.
 
Frysk 30-3-2013 22:49 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Als je ze er toch vanaf hebt kan je dan eens een foto van de bobine maken en de hart afstand van de gaten meten?

Er is een kans dat die van een dt50mx,etc gelijk zijn.
(yz80,yz250,yz465,tz250,tz750,etc hebben ook de zelfde bobine's als de dt50, tenminste daar lijkt het op, kwa vorm en maten komen ze overeen.)

Mochten het de bobine's zelf zijn die niet goed zijn, scheelt het wel in de kosten.


is goed, ik zal het v/d week doen zodra ze er af liggen

ben er wel benieuwd naar inderdaad
 
giggitybyte
Frysk 1-4-2013 17:34 Print reply

Posts: 34930
Heerlijk dagje gehad vandaag

Eerst op de KR1s naar de schoonouders om te gourmetten, vervolgens weer richting Drogeham om ff met wiebren een blok om te gaan (CBR1000F en KR1s) nadat ik wat mooi heb om zitten raggen wou ik de RD eens proberen.. tsja je moet toch wat.
Dus ik een mooi stukje om dat ding te rijden en ja hoor! beide cilinders ongeveer evenwarm (scheelt 10 graden)

Maar ding rijd ook niet erg mooi behalve bij 3/4 gas/volgas / hoger in toeren.. dus dat kan enkel en alleen betekenen dat de carbs afgesteld moeten worden, gasnaald + luchtstelschroef lijkt me.

gasnaalden zal ik vanavond even mee omknoeien, luchtstelschroef word nog een toer bij de rechter carb.. daar kun je weer zo lekker bij

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 1-4-2013 om 17:34 uur.


Het loopt!
moet nu eigenlijk nog even synchroon staan en dan vind ik het best, ding voelt iig een stuk sterker aan dan de KR1 die 100cc extra zit wel hulp in.

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 1-4-2013 om 20:20 uur.
 
giggitybyte
kenny77 2-4-2013 17:10 Print reply

Posts: 29286
Fijn dat hij nu beter loopt!
 
Frysk 2-4-2013 17:17 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Fijn dat hij nu beter loopt!


Ja is echt een genot om op om te raggen
 
giggitybyte
kenny77 18-4-2013 21:59 Print reply

Posts: 29286
Ik ben benieuwd volgende week!
 
NS1-Whisperer 18-4-2013 22:02 Print reply

Posts: 2160
Tof

Je maakt me wel jaloers dat je maarliefst 2 dikke 2-takt racers hebt! en al helemaal dat ze ook allebij goed lopen!
 
"Risico is extra leven"
Frysk 18-4-2013 22:09 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik ben benieuwd volgende week!


ja heb er al zin aan

kr1s heb ik niet meer

------
Zou zonet kijken wat het kvs probleem was, BAM afleiding.. Ik moest en zou er een naked van maken.

Waarom doe ik altijd zo vreemd

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 22-4-2013 om 22:52 uur.
 
giggitybyte
kenny77 22-4-2013 22:56 Print reply

Posts: 29286
Naked is gaaf!!

Nu nog usd en andere wielen.
 
Frysk 23-4-2013 7:51 Print reply

Posts: 34930
Ja is het idd ook :p, moet alleen nog een ronde koplamp en een paar cm langere remleiding.. Kom net een paar cm te kort...

 
giggitybyte
kenny77 23-4-2013 14:22 Print reply

Posts: 29286
Ja is altijd minder, ook met de gaskabels enzo. :P

Zet je er een origineel naked stuurkuipje op of gewoon niks?
 
GRIEVINK 23-4-2013 16:10 Print reply

Posts: 259
Hot !
Leuke tour motor
 
Weet je wat het is, strond is dikker dan pis!
Frysk 23-4-2013 23:01 Print reply

Posts: 34930
Geen stuurkuipje, dingen schenen verschrikkelijk wankel te worden door zo'n kuipje..

Mooie ronde koplamp, niet meer, niet minder

g vandaag nog een oud fzr achterlicht liggen.. Vergelijken en ja hoor ophangpunten en grootte voor 95% gelijk.. Moest lichtjes buigen en klaar, zelfs stekker past:p
 
giggitybyte
kenny77 23-4-2013 23:07 Print reply

Posts: 29286
Aha en wat ga je met de tellers doen?

Misschien staan zo'n chromen klokjes wat ik op de xj heb leuk?
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved