Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Citroen AX crosskud

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1062 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Citroen AX crosskud
Geplaatst door Tiess op 16-9-2012 21:48
Hits Deze gallery is 4820 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Citroen AX (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Ja / 1000
Opgegeven max. vermogen 535 pk / 393 kW
Opgegeven max. snelheid 432 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
tuning is not a crime!! [Toon slechts deze afbeelding]
tuning is not a crime!! [Toon slechts deze afbeelding]
ja zekers, je ziet het goed. [Toon slechts deze afbeelding]
in de sloot ermee! [Toon slechts deze afbeelding]
bocht te hard genomen, en toen was daar ... [Toon slechts deze afbeelding]
en koen maar zegge; HARDER HARDER, GAS G... [Toon slechts deze afbeelding]
vol met cif/jif/schuurmiddel. [Toon slechts deze afbeelding]
Filmpje [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

maerijn 16-9-2012 22:21 Print reply

Posts: 2455
Mooie foto
 
Tiess 17-9-2012 7:18 Print reply

Posts: 169
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
Mooie foto


Het is een filmpje.

Klik op '(toon slechts deze afbeelding)'
 
Vollegas !
tsx-elite 17-9-2012 15:06 Print reply

Posts: 1798
waarom flext iedereen tog de uitlaat eraf? draai dat spruitstuk eens om naar boven als dat wil en maak een gat in de motorkap
 
shut up muttley
kpotmake 17-9-2012 17:21 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
waarom flext iedereen tog de uitlaat eraf? draai dat spruitstuk eens om naar boven als dat wil en maak een gat in de motorkap

hebben we geen flex voor nodig gehad, hij brak af
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Tiess 17-9-2012 20:19 Print reply

Posts: 169
Ja kpotmake, hoe kwam da ookal weer ?!

Eigen inbreng ?!

Haha
 
Vollegas !
tsx-elite 17-9-2012 20:42 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

hebben we geen flex voor nodig gehad, hij brak af


maak ff een pijp door t dak als uitlaat en dan zo'n klepje er op van een trekker
 
shut up muttley
Tiess 17-9-2012 22:34 Print reply

Posts: 169
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...]


maak ff een pijp door t dak als uitlaat en dan zo'n klepje er op van een trekker



Hah ja das wel mooi! Dan ist een echte traktor !
Marja da vinden de boswachters minder mooi, da geluid.
 
Vollegas !
carlosmt5 9-11-2012 17:00 Print reply
Posts: 294
voor 100 euro verkoop ik nog een ax die van m'n pa is. interesse?
 
Hollands Next BeunHaas
kpotmake 9-11-2012 19:21 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: carlosmt5
voor 100 euro verkoop ik nog een ax die van m'n pa is. interesse?

nee dankje, kan nooit zo mooi zijn als deze

of we moeten er 100 euro bij krijgen? dan willen we je wel van je ax verlossen
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
tsx-elite 9-11-2012 21:26 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: carlosmt5
voor 100 euro verkoop ik nog een ax die van m'n pa is. interesse?


met kenteken en apk?
 
shut up muttley
Tiess 10-11-2012 8:38 Print reply

Posts: 169
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...]


met kenteken en apk?


deze hier heeft ook kenteken en apk hoor.

 
Vollegas !
De Schout 10-11-2012 9:59 Print reply
Posts: 5327
voor een crossauto gaat het wel heel rustig/zuinig aan..
 
tune tweak fiddle bang bummer
tsx-elite 10-11-2012 12:59 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
voor een crossauto gaat het wel heel rustig/zuinig aan..


benzine is duur he
 
shut up muttley
kpotmake 10-11-2012 17:57 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
voor een crossauto gaat het wel heel rustig/zuinig aan..

was een mountain bike paadje waar ook mensen fietsen, daar ga je niet met 50 overheen rijden

en 'cross auto' is inderdaad een beetje een overstatement, deze moet nog enigszins heel blijven
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Tiess 10-11-2012 18:26 Print reply

Posts: 169
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

was een mountain bike paadje waar ook mensen fietsen, daar ga je niet met 50 overheen rijden

en 'cross auto' is inderdaad een beetje een overstatement, deze moet nog enigszins heel blijven


Ha zo ist maar net!, en die bomen stonden verekkers dichtlangs elkaar.
 
Vollegas !
carlosmt5 10-11-2012 21:02 Print reply
Posts: 294
kenteken en apk alleen de koppakking is niet al te fris meer dus om de 10 kilometer moet je een beetje koelvloeistof erbij doen. was bedoeld als winterauto voor 3 maanden maar staat hier al 3 jaar en start nog steeds
 
Hollands Next BeunHaas
Rens 11-11-2012 14:34 Print reply

Posts: 6863
De koppakking is wel een zwak punt bij die dingen.

Ik had zo een apparaat met 265.000km op de teller. Die ging weg vanwege roest, het motorblok verbruikte nog niet eens olie.
 
achter de maan is alles beter
kpotmake 11-11-2012 18:37 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
De koppakking is wel een zwak punt bij die dingen.

Ik had zo een apparaat met 265.000km op de teller. Die ging weg vanwege roest, het motorblok verbruikte nog niet eens olie.

jup, deze koppakking heeft er ook al eens tussenuit gelegen
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
JB1 11-11-2012 18:46 Print reply

Posts: 14881
535pk voor een 1012jaar oude auto
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
carlosmt5 11-11-2012 19:34 Print reply
Posts: 294
tjaa franse auto's
 
Hollands Next BeunHaas
Tiess 12-11-2012 21:39 Print reply

Posts: 169
Update foto's.

en het is nu trouwens ook een Dukes of Hazzard auto, de deuren zitten dicht met pur. dus je moet door het raam naar binne !

Mooi!

Dit bericht is gewijzigd door Tiess op 12-11-2012 om 21:42 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Tiess op 12-11-2012 om 21:43 uur.
 
Vollegas !
Brommers en meer 27-11-2012 16:16 Print reply

Posts: 1966
doet me denken aan onze cross auto deuren gingen gewoon niet meer open en met een spanband werd de uitlaat vast gehouden omdat we hem er eerst onderuit geslepen hadden en toen oom agent een kijkje kwam nemen en hebben we op verzoek van hem er weer een extra pot ondergedauwt

 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
Tiess 27-11-2012 18:38 Print reply

Posts: 169
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
doet me denken aan onze cross auto deuren gingen gewoon niet meer open en met een spanband werd de uitlaat vast gehouden omdat we hem er eerst onderuit geslepen hadden en toen oom agent een kijkje kwam nemen en hebben we op verzoek van hem er weer een extra pot ondergedauwt
afbeelding



haha mooie ding!
deuren bij ons zijn dicht gepurt, en slotjes afgebroken.
mooie loods trouwens!
 
Vollegas !
Brommers en meer 27-11-2012 19:15 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tiess
[...]



haha mooie ding!
deuren bij ons zijn dicht gepurt, en slotjes afgebroken.
mooie loods trouwens!


niet van mij is op de zaak heeft mij baas zelf ontworpen hij wilde dat je via iedere deur rond kon rijden door de loods en dat hij bovendien praktisch was, en het is hem gelukt ik zei al tegen hem moet je later niet raar op kijken als ik jou schuurontwerp steel
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
Venlonaer 27-11-2012 19:18 Print reply

Posts: 2431
HAHAH wat een bazending
die jif ziet er btw uit alsof je erin klaar bent gekomen
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved