JB1
22-2-2013 7:34
Posts: 14881
Linkerhand kan niet zo goed meer tegen kou sinds het ongelukje.
Gaat heel snel krom staan van de pijn
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Error1991
26-2-2013 10:17
Posts: 939
Niek27
26-2-2013 10:55
Posts: 633
HOT
flappie business
JB1
26-2-2013 12:21
Error1991
26-2-2013 12:45
Posts: 939
JB1
26-2-2013 12:50
Posts: 14881
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Error1991
[...]
Daar betaal je ook wel voor, maar die andere voor 130 met intregreerde knippers vond ik ook niet heel duur
Klopt, maar wat er op deze brommer komt moet ik ook echt mooi vinden
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Error1991
26-2-2013 12:53
Posts: 939
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Klopt, maar wat er op deze brommer komt moet ik ook echt mooi vinden
is ook weer zo, was dat bij die sloper een hotbodies? kon ik even niet zien
JB1
26-2-2013 12:59
Posts: 14881
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Error1991
[...]
is ook weer zo, was dat bij die sloper een hotbodies? kon ik even niet zien
Nee, hotbodies is geintegreerde knipperlichten enzo.
Zag dat je ook al op MF had voorgesteld.
Je zult even moeten kijken naar een speedohealer, dan kun je het aanpassen.
Moet ik ook nog doen
Ben van 190/50 naar 190/55 gegaan
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
JB1
2-3-2013 19:15
Posts: 14881
Eerste MotorForum ritje ook weer gehad, toch een goede 110km in het zadel gezeten zonder gezeur
Bandjes ook een beetje ingereden, misschien komend weekend bij goed weer nog een stukje rijden.
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77
2-3-2013 19:22
Posts: 29286
Leuk.
JB1
2-3-2013 19:26
Posts: 14881
Zat trouwens een quickshifter op die BMW, dat is gaaf speelgoed
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
NS1-Whisperer
2-3-2013 19:54
Posts: 2160
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Zat trouwens een quickshifter op die BMW, dat is gaaf speelgoed
Das inderdaad wel tof
Werk zo'n ding eigenlijk ook als je terug schakelt?
"Risico is extra leven"
BenjaminDG
2-3-2013 20:37
Posts: 4605
Zou kunnen maar om echt snel te kunnen terug schakkelen moet je een slipper koppeling hebben.
Anders gaat je achterwiel beginnen blokkeren.
Zo ga ik proberen om een gsx-r1000k6 slipper koppeling in te bouwen in mijn gsx-r1100W blok.
Als je tussengas geeft tijdens het terugschakelen gaan de nokken ook makkelijker uit elkaar.
Ga wel eens quickshifter testen zowel op en terug schakelen.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 2-3-2013 om 20:37 uur.
Vlaanderen vrij!
gprnick
3-3-2013 2:04
Posts: 3360
kpotmake
3-3-2013 9:34
Posts: 3065
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Zou kunnen maar om echt snel te kunnen terug schakkelen moet je een slipper koppeling hebben.
Anders gaat je achterwiel beginnen blokkeren.
Zo ga ik proberen om een gsx-r1000k6 slipper koppeling in te bouwen in mijn gsx-r1100W blok.
Als je tussengas geeft tijdens het terugschakelen gaan de nokken ook makkelijker uit elkaar.
Ga wel eens quickshifter testen zowel op en terug schakelen.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 2-3-2013 om 20:37 uur.
slipperkoppeling heb je echt niet nodig als je snel terugschakelt, handig is het wel maar zeker niet noodzakelijk
op de R1 zit het ook en het voordeel is dat je zonder na te denken die koppeling gewoon kan dumpen als je snel terugschakeld, maar zonder slipperkoppeling doe je dat gewoon zelf handmatig (koppeling langzaam op laten komen)
nou een powercommander voor de R1 erop gezet en komt nu ook quickshifter op
(rijdt toch wel fijn)
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
JB1
3-3-2013 13:27
Posts: 14881
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gprnick
http://link.marktplaats.nl/650691888
Is eigenlijk alleen nodig als je echt op de limiet van dat ding gaat rijden, en dat was ik nog niet van plan
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG
3-3-2013 13:32
Posts: 4605
Staat er op de sp1 standaard een stuurdemper?
Wat ze nog doen bij sommige circuit motoren is de stuurslag verminderen zodat de kans minder is dat je valt.
Dat in combinatie met stuurdemper is veiliger dan zonder.
Maar zoals je zegt is dat nu nog niet nodig.
En volgens mij als dat ding bij 200 km/u begint te slagen moet je toch al veel geluk hebben dat er niks gebeurt, stuurdemper of geen stuurdemper
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 3-3-2013 om 13:34 uur.
Vlaanderen vrij!
JB1
3-3-2013 13:33
Posts: 14881
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Staat er op de sp1 standaard een stuurdemper?
Nee
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kpotmake
3-3-2013 18:24
Posts: 3065
heb met die r1 al 2 keer een tankslapper gehad met 200+ en die heeft al een stuurdemper
ga er nu een 2e van een duc op maken
wil dat niet meer hebben die kutzooi
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
JB1
3-3-2013 18:44
Posts: 14881
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
heb met die r1 al 2 keer een tankslapper gehad met 200+ en die heeft al een stuurdemper
ga er nu een 2e van een duc op maken wil dat niet meer hebben die kutzooi
Kun je dat ding niet strakker zetten?
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
JB1
4-3-2013 17:29
gprnick
4-3-2013 18:27
JB1
4-3-2013 20:27
Posts: 14881
VIDEO
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
gprnick
4-3-2013 20:52
Posts: 3360
JB1
4-3-2013 20:52
Posts: 14881
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gprnick
[...]
Open achterklepje hier?
Jups
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!