k zat te denken aan een gianelli demper maar mn vader kwam met het idee (en het laswerk)en de orginere dempers hebben een lekker geluid op de dt dus ik dacht waarom niet
zuipen van olie kan eigenlijk geen andere reden hebben dan de rechterkrukas keerring. hoeft het blok geen eens voor onder de brommer weg.
ja of er zit geen vloeibare pakking tussen de carters, maarja dan moet hij altijd al olie gebruiken.
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
hij is gaan zuipen na een olie wissel dat is het probleem. en welke olie van eurol kan jij aanraden. op internet is heel veel verschillende info en je hebt er best veel ervaring mee
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat een brommertje zo'n hoge specificatie olie nodig heeft. Willekeurige 10w40 voor natte platen voldoet. Liever een keer vaker goedkope olie dan minder vaak dure olie.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: melvin_dt
hij is gaan zuipen na een olie wissel dat is het probleem. en welke olie van eurol kan jij aanraden. op internet is heel veel verschillende info en je hebt er best veel ervaring mee
het is geen viertakt met olie in de krukas ruimte waardoor hij bij een andere olie olie gaat zuipen.
De rechterkrukas keerring is waarschijnlijk gewoon gesneuveld.
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.