Heb besloten de motor gewoon te houden, en door te rijden tot het blok echt op is.
Verwachting is deze winter een complete blokrevisie inclusief nieuwe nicasil, word een duur grapje maar de motor is het nog waard.
Ik wil bovendien 125 op zijn max kunnen rijden voordat ik overstap op 250.
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Ja, overgestapt op een kawasaki KX250 1999. Rijd een stuk makkelijker en ook de vering van de kawa voelt beter aan. Topvermogen scheelt niet veel maar je hoeft amper terug te schakelen met een 250
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Quote:Oorspronkelijk gepost door: j0ren
Heb besloten de motor gewoon te houden, en door te rijden tot het blok echt op is.
Verwachting is deze winter een complete blokrevisie inclusief nieuwe nicasil, word een duur grapje maar de motor is het nog waard.
Ik wil bovendien 125 op zijn max kunnen rijden voordat ik overstap op 250.
Heb je ook filmpjes dat je de 125 op zn max rijdt
Aangezien je nou een 250 heb
Dit bericht is gewijzigd door mxbeunking op 11-6-2014 om 17:13 uur.
Heb je ook filmpjes dat je de 125 op zn max rijdt
Aangezien je nou een 250 heb
Dit bericht is gewijzigd door mxbeunking op 11-6-2014 om 17:13 uur.
Nee, deed ik niet. Toch maar overgestapt op 250. Vering was poep op die honda en blokrevisie zat er ook aan te komen.
Vering van de kawa is vele malen beter en een 250 loopt minder snel aan stront als een 125.
Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 11-6-2014 om 21:52 uur.
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel