Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Luuk's FZS 600 fazer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 913 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Luuk's FZS 600 fazer
Geplaatst door .luuk op 18-6-2012 20:37
Hits Deze gallery is 11486 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Yamaha FZS1000 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw / 1999
Opgegeven max. vermogen 98 pk / 72 kW
Opgegeven max. snelheid 235 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
velgjes spuiten [Toon slechts deze afbeelding]
collectie :P [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

JB1 25-9-2012 15:23 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .LUUK
Afgelopen weekend er een kleine 800km bijgereden.
Super lekker gereden daar, heerlijke bochten onderweg,
2x mn stepje tegen t asfalt opgeklapt, zat dus op t randje van zn "kunnen"

Mooie beelden kunnen maken, zl binnenkort eens wat laten zien.

Iemand een goed/ makkelijk programma voor t monteren?



-> Twist of the wrist zoeken.
Kun je veel leren over bochtentechniek.

Ik heb ook nog een beste schaamrand op de CBR400 staan van m'n dagje assen, en ik ben een Z750 voorbij gereden die met verse banden aankwam en die was z'n hele schaamrand kwijt..
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Royal Club 25-9-2012 15:45 Print reply

Posts: 60390
Beter een bochten/circuit training doen. Filmpje is wel leuk maar daadwerkelijk proberen en doen blijft beste leerschool. Er naast een filmpje bij houden is wel goed natuurlijk voor details.

http://www.facebook....nts/275504912549810/

zoals dit. kort circuit waar je mooi zit/kijk/bochtentechniek kan oefenen en ook goed uitgelegd krijgt met voorbeelden van hoe het wel en niet moet.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
JB1 25-9-2012 15:53 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
Beter een bochten/circuit training doen. Filmpje is wel leuk maar daadwerkelijk proberen en doen blijft beste leerschool. Er naast een filmpje bij houden is wel goed natuurlijk voor details.

http://www.facebook....nts/275504912549810/

zoals dit. kort circuit waar je mooi zit/kijk/bochtentechniek kan oefenen en ook goed uitgelegd krijgt met voorbeelden van hoe het wel en niet moet.


Natuurlijk is praktijk gewoon het beste.

Maar de theorie kennen is ook wel prettig
Kun je die daarna toepassen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Royal Club 25-9-2012 15:55 Print reply

Posts: 60390
Theorie over kneedowns en bochten kijken en zit techniek ken ik allemaal, praktijk is toch net even anders
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
JB1 25-9-2012 16:05 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
Theorie over kneedowns en bochten kijken en zit techniek ken ik allemaal, praktijk is toch net even anders


Dat zeg ik ook niet?

Ik weet wel dat het mij hielp om in ieder geval de basis goed te krijgen.

Anders had ik ook nooit dat schampertje met m'n knie aan de grond gekregen op Assen :P
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
.luuk 22-10-2012 19:36 Print reply

Posts: 1483
gisteren een Scott Oiler gemonteerd, ben ik lekker af van dat vieze rond slingerende plak-spuitbusvet

ondertussen heb ik al dik 5500 km's op het klokje bijgezet

 
Royal Club 23-10-2012 0:20 Print reply

Posts: 60390
want een scottoiler slingert niet?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Royal Club 23-10-2012 1:06 Print reply

Posts: 60390
maak eens foto van hoe die naald bij je tandwiel zit.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
.luuk 23-10-2012 7:41 Print reply

Posts: 1483
Tot nu toe nog geen spetje kunnen ontdekken, niet op mn velg en niet op t kuipwerk,
(300 km) foto van die naald zal ik er vanmiddag even opgooien
 
.luuk 23-10-2012 13:24 Print reply

Posts: 1483


Zoals je ziet is t loopvlak van de ketting al helemaal schoon, t zwarte vet op de ketting is nog van t spuitvet

Dit bericht is gewijzigd door .LUUK op 23-10-2012 om 13:24 uur.
 
Royal Club 23-10-2012 13:28 Print reply

Posts: 60390
ik zie anders vers olie op de wang van je band zitten

also, waarom zitten je borg/stelmoer van je spansysteem andersom?

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Royal Club 23-10-2012 13:31 Print reply

Posts: 60390
je kan trouwens met een doekje en wasbenzine heel makkelijk je ketting schoonmaken (de plaatjes zelf bedoel ik dan, de rolletjes lekker laten zoals ze zijn). daarna ff met een doek inwrijven met iets vettigs (drupje scottoiler vloeistof?) en je hebt een shiney ketting

laatst gedaan bij de fazer die ik heb staan.





Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 23-10-2012 om 13:34 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
.luuk 23-10-2012 19:11 Print reply

Posts: 1483
Heb ff gekeken, dat vet op de band is oud spuitbusvet. Ketting moet ik idd nog ff schoonmaken ja, komt van t weekend wel

Enne wat zit andersom?


Is dat een fz6 die jij hebt staan?
 
Royal Club 23-10-2012 19:37 Print reply

Posts: 60390
grote moertje zit normaal tegen de brug aan.

Nee, fz1
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
.luuk 23-10-2012 20:24 Print reply

Posts: 1483
Moertjes zijn beide hetzelfde, ligt aan de hoek van de foto

Enne komt aardig van zn plek die fz1 zeker? Deze 600 gaat ook al als de brandweer nu, kan me wel voorstellen hoe zo'n 1000 loopt
 
Royal Club 23-10-2012 23:58 Print reply

Posts: 60390
Haha, wacht maar tot je volvermogen mag En nee, je kan het je niet voorstellen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
.luuk 24-10-2012 7:44 Print reply

Posts: 1483
Euhm jawel, neef heeft een fz8 gehad, en heb daarn ook een knap rondje mee gereden.
En heel stiekem liggen de begrenzerboutjes nu al sinds 3 k km in een glazen potje in de kast.. weet dus hoe ie vol vermogen rijdt
 
Royal Club 24-10-2012 12:04 Print reply

Posts: 60390
Veel plezier met als je dalijk onder een auto ligt he.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BenjaminDG 24-10-2012 13:56 Print reply

Posts: 4605
Bwa valt wel mee hoor, tis een 4cil 600 die vergeven snel.

Moest je nu een dikke 2cil hebben zoals jelmer moet je wel beter uitkijken met het gasgeven
 
Vlaanderen vrij!
gprnick 24-10-2012 16:00 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Bwa valt wel mee hoor, tis een 4cil 600 die vergeven snel.

Moest je nu een dikke 2cil hebben zoals jelmer moet je wel beter uitkijken met het gasgeven


En als iemand anders jou aanrijd ben je alsnog niet verzekerd

 
.luuk 24-10-2012 20:09 Print reply

Posts: 1483
Klopt, maar dat waren jullie met die opgevoerde brommers ook niet
 
JB1 28-10-2012 15:56 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .LUUK
Klopt, maar dat waren jullie met die opgevoerde brommers ook niet


Idd, exact hetzelfde geneuzel :')
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Royal Club 26-11-2012 22:38 Print reply

Posts: 60390
Ja, maar je kan wel verwachten dat iemand verstandiger is geworden na een paar jaar gek doen op de brommer..

also hoe de neuq kom je zonder peut te staan met een fazer, en helemaal een 600.. gaat 21liter in die tank..

also: gebruik eens een andere host of resize die foto's eens man..

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 26-11-2012 om 22:39 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BenjaminDG 26-11-2012 22:41 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .LUUK
afbeelding

Zoals je ziet is t loopvlak van de ketting al helemaal schoon, t zwarte vet op de ketting is nog van t spuitvet

Dit bericht is gewijzigd door .LUUK op 23-10-2012 om 13:24 uur.


Hoe vettiger hoe prettiger

Als ik soms die onderwerpen op Motor-Forum lees over winterstalling,kuisen,productjes,...

 
Vlaanderen vrij!
.luuk 26-11-2012 22:47 Print reply

Posts: 1483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
Ja, maar je kan wel verwachten dat iemand verstandiger is geworden na een paar jaar gek doen op de brommer..

also hoe de neuq kom je zonder peut te staan met een fazer, en helemaal een 600.. gaat 21liter in die tank..

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 26-11-2012 om 22:39 uur.


Normaal kon ik ca 350 km op een tank doen.

na wat ''sportief'' rijgedrag stond ik na 245 km stil

en het tank lampje spoorde toen niet dus vandaar.



als ik een keer tijd over heb zal ik ze wel ff opnieuw uploaden. zijn al geresised namenlijk

Dit bericht is gewijzigd door .LUUK op 26-11-2012 om 22:48 uur.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved