Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Mito 350

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 992 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Mito 350
Geplaatst door kenny77 op 17-3-2012 13:55
Hits Deze gallery is 8099 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Cagiva Mito (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart / 1991
Opgegeven max. vermogen 2 pk / 1 kW
Opgegeven max. snelheid 45 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
. [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

JB1 21-3-2012 21:33 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Werk je eigenlijk ook?


Kennert doet zo af en toe een ramkraakje, en dan kan die weer bezig met z'n 2t pr0n
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
der Chef 21-3-2012 21:42 Print reply

Posts: 3265
Hmm jammer dat er geen kuip opkomt, maakt hem een stuk minder sexy
 
kenny77 21-3-2012 21:52 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Kennert doet zo af en toe een ramkraakje, en dan kan die weer bezig met z'n 2t pr0n

zekers
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
Hmm jammer dat er geen kuip opkomt, maakt hem een stuk minder sexy

de kuip van dit oude model is zo lelijk als de nacht
van het nieuwere model is wel redelijk, maar met een cross stuur rijd het 100x beter/ leuker


 
MaXi-PuCh 21-3-2012 22:05 Print reply

Posts: 1531
kenny ontwijkt de vraag over of hij werk heeft dus zit hij bij de geheime dienst

zeer gaaf project weer kenny! erg benieuwd naar het resultaat
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
kenny77 21-3-2012 22:11 Print reply

Posts: 29286
sssst!
 
4takker 21-3-2012 22:17 Print reply

Posts: 2395
zo beunhaas al wat verder? al ergens een rg500 nsr500 of rd500 blokje gescoord?
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
lytseleen 21-3-2012 22:18 Print reply

Posts: 1025
of een tz750 blok
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
4takker 21-3-2012 22:23 Print reply

Posts: 2395
soes tr750 blokje misschien?
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Maup 21-3-2012 22:24 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77


de kuip van dit oude model is zo lelijk als de nacht
van het nieuwere model is wel redelijk, maar met een cross stuur rijd het 100x beter/ leuker




Zo is dat!
Ik was ooit ook fan van kuipen.


Totdat ik eens zonder heb gereden
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
JB1 21-3-2012 22:25 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]


Zo is dat!
Ik was ooit ook fan van kuipen.


Totdat ik eens zonder heb gereden


Meh, vind het wel prettig, zit je beetje uit de wind bij 150km/h enzo
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
4takker 21-3-2012 22:27 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Meh, vind het wel prettig, zit je beetje uit de wind bij 150km/h enzo


watje.

een echte man rijd een naakte fiets en blijft er met 200 nog recht op zitten.
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
JB1 21-3-2012 22:31 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
[...]


watje.

een echte man rijd een naakte fiets en blijft er met 200 nog recht op zitten.


Ik zeg dat ik het prettig vind, met 205 kon ik nog rechtop de CBR blijven zitten hoor, heb d'r geen problemen mee
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
4takker 21-3-2012 22:37 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Ik zeg dat ik het prettig vind, met 205 kon ik nog rechtop de CBR blijven zitten hoor, heb d'r geen problemen mee


weetje wat fijn is.
all star schoenen, spijker broek, leren jas half open, pot helm en een zonnebril om de vliegen uit je ogen te houden is even lekker de motor door trekken naar 170.

 
Never drive faster then your guardian angel can fly
JB1 21-3-2012 22:37 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
[...]


weetje wat fijn is.
all star schoenen, spijker broek, leren jas half open, pot helm en een zonnebril om de vliegen uit je ogen te houden is even lekker de motor door trekken naar 170.



Nah, vind ik wat minder fijn als je dan onderuit gaat, heb ik toch liever een pak aan
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
4takker 21-3-2012 22:51 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Nah, vind ik wat minder fijn als je dan onderuit gaat, heb ik toch liever een pak aan


er zit waarheid in...

ik zit niet vaak in pak. vind het maar een kut ding
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
JB1 21-3-2012 22:52 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
[...]


er zit waarheid in...

ik zit niet vaak in pak. vind het maar een kut ding


Ik juist wel, vind hem wel prettig. Geeft toch een iets veiliger gevoel
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Cas DT 21-3-2012 23:22 Print reply

Posts: 3131
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
kenny77 22-3-2012 0:19 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
zo beunhaas al wat verder? al ergens een rg500 nsr500 of rd500 blokje gescoord?

ik ben bij mijn oma in de tuin aan het werken, dus gebeurd niks.
en nee ik heb helaas geen 2000 euro rond slingeren
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]


Zo is dat!
Ik was ooit ook fan van kuipen.


Totdat ik eens zonder heb gereden


precies.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
http://link.marktplaats.nl/541543072
Heeft hij niks?


komt de achterbrug vandaan, tank had hij helaas niet meer. :(
 
kenny77 29-3-2012 14:23 Print reply

Posts: 29286


mhh was ook een idee... mito500

Staat nog een leuk AC kx500 blokje te koop, die hebben een kleine vlinderpoort dus gaan de zuigers ook langer mee.

Naja nog maar eens over slapen.
 
BenjaminDG 29-3-2012 14:24 Print reply

Posts: 4605
Lijkt me een beetje nuttelos zo'n 500 cc monocillinder.

Voor een racemotorfiets dan hé

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 29-3-2012 om 14:25 uur.
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 29-3-2012 14:27 Print reply

Posts: 29286
Tsja als je voor autobaan gaat rijden of van een hoge topsnelheid houd is het waardeloos inderdaad.
(daarom twijfel ik nog een beetje)

Maar ik rij eigenlijk alleen maar in korte bochtige bergwegen, dan is het wel weer leuk lijkt me.

En een 2 cilinder geluid is mooier.
 
JB1 29-3-2012 14:30 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
afbeelding

mhh was ook een idee... mito500

Staat nog een leuk AC kx500 blokje te koop, die hebben een kleine vlinderpoort dus gaan de zuigers ook langer mee.

Naja nog maar eens over slapen.



 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Knipperlicht 17-6-2012 10:49 Print reply

Posts: 1833
Nog vorderingen hier?
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
kenny77 17-6-2012 19:30 Print reply

Posts: 29286
Sparen voor een rd500 blokje.
Voor de rest zal dan ook niet meer veel worden gebruikt, aangezien zo'n rd500 blok ook weer wat meer vermogen dan een 350 blok heeft.

Dus komt er een andere voorvork in (ducati monster), dubbel schijf 5 spaak wielen, ducati of mito evo zitje en een andere achterbrug.
Maargoed dat zal in de winter wel komen denk ik.
 
JB1 17-6-2012 19:31 Print reply

Posts: 14881
Kan het frame dat hebben?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved