Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Suzuki DRZ400 Supermotard

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 829 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Suzuki DRZ400 Supermotard
Geplaatst door Cas DT op 12-3-2012 23:00
Hits Deze gallery is 10749 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki DRZ400 SM (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw wit / 2004
Opgegeven max. vermogen 42 pk / 31 kW
Opgegeven max. snelheid 160 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Suzuki [Toon slechts deze afbeelding]
Suzuki [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Cas DT 20-6-2012 22:48 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]


niet met die Km-stand :P



Was maar een voorbeeldje.
En daarbij lijkt 37dkm me geen extreem probleem.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
BenjaminDG 20-6-2012 22:48 Print reply

Posts: 4605
Niet die R6 want dat model is van 1999-2002.

Die modellen hadden kans op loskomende/gescheurde cillinderbussen.

Dus fzr600, kan je tenminste nog zelf aan werken in tegenstelling tot die injectiemotoren

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 20-6-2012 om 22:51 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Cas DT 20-6-2012 22:51 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Niet die R6 want dat model is van 1999-2002.

Die modellen hadden kans op loskommende/gescheurde cillinderbussen.

Dus fzr600, kan je tenminste nog zelf aan werken in tegenstelling tot die injectiemotoren


Compressieverlies op de 3e cilinder hoorde ik.
Meende dat de laatste reeks van 2002 andere cilinders had. Weet niet zeker of dat waar is.

 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Derbi-Olaf 20-6-2012 23:13 Print reply

Posts: 14999
als er wat sportief mee is gereden , en dat zit er dik in gezien de uitlaat die erop zit. Dan zou ik het op die KM-stand toch zeker niet meer echt vertrouwen. Kosten beginnen wat te komen dan


Wordt duur rijden iig!

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 20-6-2012 om 23:14 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Cas DT 20-6-2012 23:20 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
als er wat sportief mee is gereden , en dat zit er dik in gezien de uitlaat die erop zit. Dan zou ik het op die KM-stand toch zeker niet meer echt vertrouwen. Kosten beginnen wat te komen dan


Wordt duur rijden iig!

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 20-6-2012 om 23:14 uur.


Snap wat je bedoelt ja, maar zonder te testen weet je het nooit. Dealer onderhouden of niet scheelt ook al een stuk.
Die motor is er voor gemaakt en 5000 km per jaar vind ik verre van schrikbarend. Voor hetzelfde geld is die afgebeuld, geen idee.

Maargoed, het was een voorbeeldje, ik zou hem het liefst origineel kopen met minder dan 25dkm.

Cbr600rr van dat type wil nog wel eens dichtkolen als die te traag bereden wordt.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Derbi-Olaf 20-6-2012 23:23 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]


Snap wat je bedoelt ja, maar zonder te testen weet je het nooit. Dealer onderhouden of niet scheelt ook al een stuk.
Die motor is er voor gemaakt en 5000 km per jaar vind ik verre van schrikbarend. Voor hetzelfde geld is die afgebeuld, geen idee.

Maargoed, het was een voorbeeldje, ik zou hem het liefst origineel kopen met minder dan 25dkm.

Cbr600rr van dat type wil nog wel eens dichtkolen als die te traag bereden wordt.

dat begrijp ik. Maar ik werk iig bij een motorzaak , en motoren die richting de 40K km gaan, is eigenlijk elke beurt wel wat mee.
dan een setje schijven + blokken, dan tandwielen, dan een tik in het blok, dan een elektrisch probleem, dan speling op de wiellagers etc.

Je weet iig wat ik bedoel :P
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Cas DT 20-6-2012 23:28 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

dat begrijp ik. Maar ik werk iig bij een motorzaak , en motoren die richting de 40K km gaan, is eigenlijk elke beurt wel wat mee.
dan een setje schijven + blokken, dan tandwielen, dan een tik in het blok, dan een elektrisch probleem, dan speling op de wiellagers etc.

Je weet iig wat ik bedoel :P


Snap ik ja, maar voor alsnog zijn het nog plannen.
We zullen zien.
Ik heb net de ketting, tandwielen, olie + oliefilter en de remblokken voor vervangen van deze motor. Achterband is eind deze week binnen. Dus hij kan wel weer even vooruit. Hoop ik
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Cas DT 7-7-2012 19:30 Print reply

Posts: 3131




Bij de dealer.


Verkocht.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
JB1 8-7-2012 12:49 Print reply

Posts: 14881
Opgerot met dat krot
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved