Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - HL500 solidworks

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery HL500 solidworks
Geplaatst door kenny77 op 12-2-2012 19:16
Hits Deze gallery is 35228 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 6 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
. [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 6 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

rubbert 14-2-2012 0:12 Print reply

Posts: 8825
Ik werk alleen met inventor, dus weet niet of het vergelijkbaar is, maar het meeste komt wel redelijk overeen, heb je die part uit een solid opgebouwd? of misschien begonnen met plaatmateriaal, dan moet je in de properties de plaatdikte invoeren

Anders kan je hem altijd in een sub-assembly spiegelen, dat moet denk ik sowieso lukken:

Nieuwe assembly aanmaken
die part plaatsen,
constrainen op je origin planes
en dan kun je de part spiegelen tov. een plane (wel de goeie natuurlijk)
en dan kan je die gespiegelde helft als nieuwe part opslaan

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 14-2-2012 om 0:14 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Venlonaer 14-2-2012 0:45 Print reply

Posts: 2431
Ziet er goed uit, begint al op een motor te lijken
Hoeveel uur denk je dat je er nu totaal aan heb besteed?
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
mx-jacob 14-2-2012 7:14 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
Ziet er goed uit, begint al op een motor te lijken
Hoeveel uur denk je dat je er nu totaal aan heb besteed?



uur of 20 :P denk
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
kenny77 14-2-2012 14:46 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
Ik werk alleen met inventor, dus weet niet of het vergelijkbaar is, maar het meeste komt wel redelijk overeen, heb je die part uit een solid opgebouwd? of misschien begonnen met plaatmateriaal, dan moet je in de properties de plaatdikte invoeren

Anders kan je hem altijd in een sub-assembly spiegelen, dat moet denk ik sowieso lukken:

Nieuwe assembly aanmaken
die part plaatsen,
constrainen op je origin planes
en dan kun je de part spiegelen tov. een plane (wel de goeie natuurlijk)
en dan kan je die gespiegelde helft als nieuwe part opslaan

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 14-2-2012 om 0:14 uur.


Dat is ook een idee, kan ik ook eens proberen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
Ziet er goed uit, begint al op een motor te lijken
Hoeveel uur denk je dat je er nu totaal aan heb besteed?


Denk nog wel meer als 20 uur. :(

Koppeling







Probeer gewoon deze week zoveel mogelijk te tekenen, want anders moet ik nog zo veel in de vakantie doen.
En daar heb ik geen zin in.
 
Venlonaer 14-2-2012 14:48 Print reply

Posts: 2431
Pfoe
Weet ik wel wat ik ga doen in de vakantie als ik me verveel
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Mark300 14-2-2012 16:05 Print reply
Posts: 440
Dit is echt schitterend.

Kijk zelf ook veel mee met het 3D tekenen in Inventor, en vind het altijd leuk om te zien.

Het is jammer dat het zoveel tijd kost, je project gaat er ongeveer 2x zolang van duren.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
Tobias Verhoef 14-2-2012 16:19 Print reply

Posts: 1832
En als hij klaar is gaat hij naar de 3D printer
Of niet?
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
kenny77 14-2-2012 22:42 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
Pfoe
Weet ik wel wat ik ga doen in de vakantie als ik me verveel

je mag wel wat onderdelen voor mij maken?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Dit is echt schitterend.

Kijk zelf ook veel mee met het 3D tekenen in Inventor, en vind het altijd leuk om te zien.

Het is jammer dat het zoveel tijd kost, je project gaat er ongeveer 2x zolang van duren.


inderdaad jammer dat het zoveel tijd kost

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
En als hij klaar is gaat hij naar de 3D printer
Of niet?

nog ergens 1000 euro vandaan halen en 1:1 maken

nog wat






 
-Viking 15-2-2012 0:06 Print reply

Posts: 1415
Netjes!
 
Knäckebröd!!
kenny77 15-2-2012 0:14 Print reply

Posts: 29286
krukas ook nog maar even gemaakt.

en nu heb ik vierkante ogen van de hele dag naar dat scherm staren.


 
Venlonaer 15-2-2012 0:18 Print reply

Posts: 2431
echt goed man
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
joost125 15-2-2012 0:47 Print reply

Posts: 448
goeie plaatjes renderen heb je wel aardig onder die knie echt vet dat asje op de tafel...lijkt net echt
 
mxbeunking 15-2-2012 8:52 Print reply

Posts: 2305
jij bent echt goed daar in zech

heb autodesk er maar weer afgegooid, snap er niks van
maar hoe krijg je het uitijndelijk zo mooi dan? met schaduwen erbij enzo
 
Draaiwerk nodig? = PB
JB1 15-2-2012 11:47 Print reply

Posts: 14881
Ik vraag me af als ie klaar is of je hem niet kunt importeren in een spelletje oid.

GTA San Andreas ofzo

Kun je er ook echt mee rijden ook
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
dirktimmer 15-2-2012 12:41 Print reply

Posts: 1737
je kunt fotokwaliteit afbeeldingen maken door te renderen, snelle computer nodig
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 15-2-2012 13:09 Print reply

Posts: 12846
Een tip, geef de belangrijkste 'bewerkingen' een naam en probeer zoveel mogelijk met één bewerking te doen. Als ik zie dat je voor die achterbrug ± 25 bewerkingen nodig hebt. Dat kan makkelijker .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Mark300 15-2-2012 14:31 Print reply
Posts: 440
Maar kan je met Solidworks ook de bewegingen maken?
Kan bij Inventor wel, daarmee zou je hem echt lopend kunnen maken.
Kost uiteraard wel flink veel tijd.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
Gary - Forum en Gallery Moderator 15-2-2012 14:59 Print reply

Posts: 12846
Kan, ligt er wel aan met welk pakket je tekent.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
mtx_owned 15-2-2012 17:35 Print reply

Posts: 2183
kan met solidworks motion ja, maar dat kost enorm tijd, en of je er bij dit project echt wat aan heb betwijfel ik, dus denk niet dat kenny daar tijd in gaat steken. misschien hooguit een draaiend stuur en wielen ofzo??
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
Frysk 15-2-2012 18:18 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Ik vraag me af als ie klaar is of je hem niet kunt importeren in een spelletje oid.

GTA San Andreas ofzo

Kun je er ook echt mee rijden ook



Daar dacht ik dus ook aan
 
giggitybyte
lukas puch 15-2-2012 18:49 Print reply

Posts: 611
wel mooi gemaakt enzo, maar moet je alle losse onderdelen maken, of alleen de buitenkant zegmaar? want dan hoef je de krukas enz toch niet te maken?
 
kenny77 15-2-2012 18:57 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
echt goed man


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joost125
goeie plaatjes renderen heb je wel aardig onder die knie echt vet dat asje op de tafel...lijkt net echt


thnx.

Van dat asje op de tafel was meer mazzel dan dat ik het zo gepland had.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mxbeunking
jij bent echt goed daar in zech

heb autodesk er maar weer afgegooid, snap er niks van
maar hoe krijg je het uitijndelijk zo mooi dan? met schaduwen erbij enzo


Photoview 360

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
je kunt fotokwaliteit afbeeldingen maken door te renderen, snelle computer nodig


Mijn computer haalt dat inderdaad maar net. :(

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Ik vraag me af als ie klaar is of je hem niet kunt importeren in een spelletje oid.

GTA San Andreas ofzo

Kun je er ook echt mee rijden ook

Zou wel grappig zijn.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
Een tip, geef de belangrijkste 'bewerkingen' een naam en probeer zoveel mogelijk met één bewerking te doen. Als ik zie dat je voor die achterbrug ± 25 bewerkingen nodig hebt. Dat kan makkelijker .


Bedankt voor de tips.

Maar de bewerkingen zou ik alleen benamen, als ik voor iemand anders bezig zou zijn.
Ik hoef het toch niet terug te kijken, dus is dat overbodig.

Ik ben nog aan het leren en let er nog niet echt op om zo veel mogelijk dingen in 1x te doen, ga gewoon voor de makkelijkste weg.
Maar die achterbrug loopt van alle kant schuin, is geen rechte achterbrug.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
kan met solidworks motion ja, maar dat kost enorm tijd, en of je er bij dit project echt wat aan heb betwijfel ik, dus denk niet dat kenny daar tijd in gaat steken. misschien hooguit een draaiend stuur en wielen ofzo??


Heb ik denk ik geen tijd voor inderdaad.
Zou natuurlijk wel leuk zijn om via de krukas het achterwiel in beweging te brengen of de versnellingsbak te laten schakelen.

Maar eerdat ik dat werkend heb ben ik al oud en bejaard.




Voor het eten nog maar even 1 versnellingsbak as gemaakt




De andere moet nog, maar ik heb geen zin meer, is wat voor morgen...
 
Venlonaer 15-2-2012 18:57 Print reply

Posts: 2431
^^^^

netjes

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Ik vraag me af als ie klaar is of je hem niet kunt importeren in een spelletje oid.

GTA San Andreas ofzo

Kun je er ook echt mee rijden ook

idd, ben ik van plan met mijn Rieju hok


Ik vraag me wel af hoe je de kappen gaat maken? Dat is geloof ik teringveel werk

Dit bericht is gewijzigd door Kristian-m op 15-2-2012 om 18:58 uur.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
kenny77 15-2-2012 19:01 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
Ik vraag me wel af hoe je de kappen gaat maken? Dat is geloof ik teringveel werk

Daar heb ik eigenlijk nog geen idee van hoe precies.
Dat moet ik nog "even" uit zoeken.


 
mxbeunking 15-2-2012 19:06 Print reply

Posts: 2305
heeft iemand misschien een idee hoe ik de piston pen clip gleufjes kan maken? het lukt met niet om er een sketch in te planten



Dit bericht is gewijzigd door mxbeunking op 15-2-2012 om 19:06 uur.
 
Draaiwerk nodig? = PB

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved