Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Wat is jouw mening over deze gallery? |
Gallery gegevens
|
Naam gallery |
HL500 solidworks |
Geplaatst door |
kenny77 op 12-2-2012 19:16 |
Hits |
Deze gallery is 35222 maal bekeken. |
Voertuig bij deze gallery
|
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld. |
Gallery afbeeldingen
|
Pagina 4 van 10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina 4 van 10
|
Pagina 3 van 5
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
rubbert |
14-2-2012 0:12 |
Posts: 8825 |
Ik werk alleen met inventor, dus weet niet of het vergelijkbaar is, maar het meeste komt wel redelijk overeen, heb je die part uit een solid opgebouwd? of misschien begonnen met plaatmateriaal, dan moet je in de properties de plaatdikte invoeren
Anders kan je hem altijd in een sub-assembly spiegelen, dat moet denk ik sowieso lukken:
Nieuwe assembly aanmaken
die part plaatsen,
constrainen op je origin planes
en dan kun je de part spiegelen tov. een plane (wel de goeie natuurlijk)
en dan kan je die gespiegelde helft als nieuwe part opslaan
Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 14-2-2012 om 0:14 uur.
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
Venlonaer |
14-2-2012 0:45 |
Posts: 2431 |
Ziet er goed uit, begint al op een motor te lijken
Hoeveel uur denk je dat je er nu totaal aan heb besteed?
|
|
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan. |
|
mx-jacob |
14-2-2012 7:14 |
Posts: 2938 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
Ziet er goed uit, begint al op een motor te lijken
Hoeveel uur denk je dat je er nu totaal aan heb besteed?
uur of 20 :P denk
|
|
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam |
|
kenny77 |
14-2-2012 14:46 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
Ik werk alleen met inventor, dus weet niet of het vergelijkbaar is, maar het meeste komt wel redelijk overeen, heb je die part uit een solid opgebouwd? of misschien begonnen met plaatmateriaal, dan moet je in de properties de plaatdikte invoeren
Anders kan je hem altijd in een sub-assembly spiegelen, dat moet denk ik sowieso lukken:
Nieuwe assembly aanmaken
die part plaatsen,
constrainen op je origin planes
en dan kun je de part spiegelen tov. een plane (wel de goeie natuurlijk)
en dan kan je die gespiegelde helft als nieuwe part opslaan
Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 14-2-2012 om 0:14 uur.
Dat is ook een idee, kan ik ook eens proberen.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
Ziet er goed uit, begint al op een motor te lijken
Hoeveel uur denk je dat je er nu totaal aan heb besteed?
Denk nog wel meer als 20 uur. :(
Koppeling
Probeer gewoon deze week zoveel mogelijk te tekenen, want anders moet ik nog zo veel in de vakantie doen.
En daar heb ik geen zin in.
|
|
|
|
Venlonaer |
14-2-2012 14:48 |
Posts: 2431 |
Pfoe
Weet ik wel wat ik ga doen in de vakantie als ik me verveel
|
|
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan. |
|
Mark300 |
14-2-2012 16:05 |
Posts: 440 |
Dit is echt schitterend.
Kijk zelf ook veel mee met het 3D tekenen in Inventor, en vind het altijd leuk om te zien.
Het is jammer dat het zoveel tijd kost, je project gaat er ongeveer 2x zolang van duren.
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
Tobias Verhoef |
14-2-2012 16:19 |
Posts: 1832 |
En als hij klaar is gaat hij naar de 3D printer
Of niet?
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
kenny77 |
14-2-2012 22:42 |
Posts: 29286 |
|
|
|
|
-Viking |
15-2-2012 0:06 |
Posts: 1415 |
Netjes!
|
|
Knäckebröd!! |
|
kenny77 |
15-2-2012 0:14 |
|
Venlonaer |
15-2-2012 0:18 |
Posts: 2431 |
echt goed man
|
|
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan. |
|
joost125 |
15-2-2012 0:47 |
Posts: 448 |
goeie plaatjes renderen heb je wel aardig onder die knie echt vet dat asje op de tafel...lijkt net echt
|
|
|
|
mxbeunking |
15-2-2012 8:52 |
Posts: 2305 |
jij bent echt goed daar in zech
heb autodesk er maar weer afgegooid, snap er niks van
maar hoe krijg je het uitijndelijk zo mooi dan? met schaduwen erbij enzo
|
|
Draaiwerk nodig? = PB |
|
JB1 |
15-2-2012 11:47 |
Posts: 14881 |
Ik vraag me af als ie klaar is of je hem niet kunt importeren in een spelletje oid.
GTA San Andreas ofzo
Kun je er ook echt mee rijden ook
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
dirktimmer |
15-2-2012 12:41 |
Posts: 1737 |
je kunt fotokwaliteit afbeeldingen maken door te renderen, snelle computer nodig
|
|
|
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
15-2-2012 13:09 |
Posts: 12846 |
Een tip, geef de belangrijkste 'bewerkingen' een naam en probeer zoveel mogelijk met één bewerking te doen. Als ik zie dat je voor die achterbrug ± 25 bewerkingen nodig hebt. Dat kan makkelijker .
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Mark300 |
15-2-2012 14:31 |
Posts: 440 |
Maar kan je met Solidworks ook de bewegingen maken?
Kan bij Inventor wel, daarmee zou je hem echt lopend kunnen maken.
Kost uiteraard wel flink veel tijd.
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
15-2-2012 14:59 |
Posts: 12846 |
Kan, ligt er wel aan met welk pakket je tekent.
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
mtx_owned |
15-2-2012 17:35 |
Posts: 2183 |
kan met solidworks motion ja, maar dat kost enorm tijd, en of je er bij dit project echt wat aan heb betwijfel ik, dus denk niet dat kenny daar tijd in gaat steken. misschien hooguit een draaiend stuur en wielen ofzo??
|
|
Vrijheid is een volgetankte Mercedes |
|
Frysk |
15-2-2012 18:18 |
Posts: 34928 |
|
|
giggitybyte |
|
lukas puch |
15-2-2012 18:49 |
Posts: 611 |
wel mooi gemaakt enzo, maar moet je alle losse onderdelen maken, of alleen de buitenkant zegmaar? want dan hoef je de krukas enz toch niet te maken?
|
|
|
|
kenny77 |
15-2-2012 18:57 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
echt goed man
Quote: Oorspronkelijk gepost door: joost125
goeie plaatjes renderen heb je wel aardig onder die knie echt vet dat asje op de tafel...lijkt net echt
thnx.
Van dat asje op de tafel was meer mazzel dan dat ik het zo gepland had.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mxbeunking
jij bent echt goed daar in zech
heb autodesk er maar weer afgegooid, snap er niks van
maar hoe krijg je het uitijndelijk zo mooi dan? met schaduwen erbij enzo
Photoview 360
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
je kunt fotokwaliteit afbeeldingen maken door te renderen, snelle computer nodig
Mijn computer haalt dat inderdaad maar net. :(
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Ik vraag me af als ie klaar is of je hem niet kunt importeren in een spelletje oid.
GTA San Andreas ofzo
Kun je er ook echt mee rijden ook
Zou wel grappig zijn.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
Een tip, geef de belangrijkste 'bewerkingen' een naam en probeer zoveel mogelijk met één bewerking te doen. Als ik zie dat je voor die achterbrug ± 25 bewerkingen nodig hebt. Dat kan makkelijker .
Bedankt voor de tips.
Maar de bewerkingen zou ik alleen benamen, als ik voor iemand anders bezig zou zijn.
Ik hoef het toch niet terug te kijken, dus is dat overbodig.
Ik ben nog aan het leren en let er nog niet echt op om zo veel mogelijk dingen in 1x te doen, ga gewoon voor de makkelijkste weg.
Maar die achterbrug loopt van alle kant schuin, is geen rechte achterbrug.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
kan met solidworks motion ja, maar dat kost enorm tijd, en of je er bij dit project echt wat aan heb betwijfel ik, dus denk niet dat kenny daar tijd in gaat steken. misschien hooguit een draaiend stuur en wielen ofzo??
Heb ik denk ik geen tijd voor inderdaad.
Zou natuurlijk wel leuk zijn om via de krukas het achterwiel in beweging te brengen of de versnellingsbak te laten schakelen.
Maar eerdat ik dat werkend heb ben ik al oud en bejaard.
Voor het eten nog maar even 1 versnellingsbak as gemaakt
De andere moet nog, maar ik heb geen zin meer, is wat voor morgen...
|
|
|
|
Venlonaer |
15-2-2012 18:57 |
Posts: 2431 |
^^^^
netjes
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Ik vraag me af als ie klaar is of je hem niet kunt importeren in een spelletje oid.
GTA San Andreas ofzo
Kun je er ook echt mee rijden ook
idd, ben ik van plan met mijn Rieju hok
Ik vraag me wel af hoe je de kappen gaat maken? Dat is geloof ik teringveel werk
Dit bericht is gewijzigd door Kristian-m op 15-2-2012 om 18:58 uur.
|
|
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan. |
|
kenny77 |
15-2-2012 19:01 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
Ik vraag me wel af hoe je de kappen gaat maken? Dat is geloof ik teringveel werk
Daar heb ik eigenlijk nog geen idee van hoe precies.
Dat moet ik nog "even" uit zoeken.
|
|
|
|
mxbeunking |
15-2-2012 19:06 |
Posts: 2305 |
heeft iemand misschien een idee hoe ik de piston pen clip gleufjes kan maken? het lukt met niet om er een sketch in te planten
Dit bericht is gewijzigd door mxbeunking op 15-2-2012 om 19:06 uur.
|
|
Draaiwerk nodig? = PB |
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Pagina 3 van 5
|
|