ja dat komt door die veer.
die is veel te stug is van een cr
als je erop gaat zitten zakt hij bijna tot het wiel.
komt gewoon lange sh veer onder.
te stug en dan zakt ie zo ver in . dan is te slap bedoel je
maar heb je nu niet te weinig ruimte bij het voorwiel? zo te zien loopt je schijf nu bijna tegen ja vork aan.
als ik jou was zou ik het achterspatbord wat verder naar voren zetten, zodat ie mee boven het wiel komt. is echt veel mooier dan zo ver uitstekend
te stug en dan zakt ie zo ver in . dan is te slap bedoel je
maar heb je nu niet te weinig ruimte bij het voorwiel? zo te zien loopt je schijf nu bijna tegen ja vork aan.
als ik jou was zou ik het achterspatbord wat verder naar voren zetten, zodat ie mee boven het wiel komt. is echt veel mooier dan zo ver uitstekend
verder wordt het wel netjes
spatbord zit met trekbandjes vast
is maar voor op de foto je ziet het toch nie
en dat wiel zit dicht tegen de vork omdat er alleen maar een draadstang inzit en achter ook heb nog geen wielassen en bussen
vandaar
spatbord zit met trekbandjes vast
is maar voor op de foto je ziet het toch nie
en dat wiel zit dicht tegen de vork omdat er alleen maar een draadstang inzit en achter ook heb nog geen wielassen en bussen
vandaar
heb je gewoon je mtx kroonplaten erop zitten? want dan kan je nog wel eens in de problemen komen met genoeg ruimte. had ik iig wel last van. het wiel liep alleen maar vast
Quote:Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
hot. ziet er goed uit. ik zou aleen je achterspatbord iets naar voren zetten en iets aan je achter veer doen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: jurgheinz
die cr brug hoe heb je die er in gefixt? (heb dezelfde liggen) en hoe hoog denk je dat de zithoogte word al je met deze veer verder gaat?
zijkanten van de brugbuis (ofzo?? iig dat ding waar de brugas doorheen gaat) 5mm afslijpen (op het lijntje)
en gaten in frame uitboren totdat brugas erin past (of bussen draaien voor in brug, zodat je mtx as erin kan