Quote:Oorspronkelijk gepost door: roy1263
wat denk je zelf, NOT
zodra iemand met enig verstand zoiet zou zeggen zou ik het me aantrekken maar zodra een rijbewijsloos pikkie zoiets zegt kan ik er alleen maar om lachen
zodra iemand met enig verstand zoiet zou zeggen zou ik het me aantrekken maar zodra een rijbewijsloos pikkie zoiets zegt kan ik er alleen maar om lachen
Dan zeg ik het wel bij deze.
Als je niet tegen commentaar kan moet je geen gallery`s maken.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: cmtheman
lelijk, zuipt (hoeveel dan?) en frans ---> Not
hmwah 1 op 10 en op de snelweg 1 op 12
en moet eerlijk zeggen ik heb al bij diverse merken en universeelgarages gewerkt en kan alleen maar concluderen dat merken als mercedes,opel,vw,fiat en nog vele anderen gewoon stront zijn
qua kwaliteit qua roest en qua prijs/kwaliteit verhouding
renault heb ik het maar geeneens over daar kunnen ze maar beter de deuren sluiten.
maar de p.s.a. producten (peugeot en citroen) gaan eigenlijk alleen stuk als onderhoud niet wordt uitgevoerd en als ze dan al stuk gaan is het in tegenstelling tot de rest meestal simpel
denk dat je psa tegenwoordig qua kwaliteit gelijk kunt stellen aan de jappen met als voordeel dat ze niet roesten
en moet eerlijk zeggen ik heb al bij diverse merken en universeelgarages gewerkt en kan alleen maar concluderen dat merken als mercedes,opel,vw,fiat en nog vele anderen gewoon stront zijn
qua kwaliteit qua roest en qua prijs/kwaliteit verhouding
renault heb ik het maar geeneens over daar kunnen ze maar beter de deuren sluiten.
maar de p.s.a. producten (peugeot en citroen) gaan eigenlijk alleen stuk als onderhoud niet wordt uitgevoerd en als ze dan al stuk gaan is het in tegenstelling tot de rest meestal simpel
denk dat je psa tegenwoordig qua kwaliteit gelijk kunt stellen aan de jappen met als voordeel dat ze niet roesten
Dat zijn heel wat gedurfde uitspraken, waar ik het niet echt mee eens kan zijn
jups
en met 120 over een drempel waar je met je golfje of astratje nog niet met 40 overheen kan is dankzij deze vering geen enkel probleem
Dit bericht is gewijzigd door Aquamaniac op 2-2-2012 om 20:36 uur.
Dan wens je veel succes met deze miskoop. Wacht maar tot de zakjes het gaan begeven...
Mijn rug heeft het iig begeven na een paar normale en dolle ritjes...
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
en moet eerlijk zeggen ik heb al bij diverse merken en universeelgarages gewerkt en kan alleen maar concluderen dat merken als mercedes,opel,vw,fiat en nog vele anderen gewoon stront zijn
qua kwaliteit qua roest en qua prijs/kwaliteit verhouding
renault heb ik het maar geeneens over daar kunnen ze maar beter de deuren sluiten.
maar de p.s.a. producten (peugeot en citroen) gaan eigenlijk alleen stuk als onderhoud niet wordt uitgevoerd en als ze dan al stuk gaan is het in tegenstelling tot de rest meestal simpel
denk dat je psa tegenwoordig qua kwaliteit gelijk kunt stellen aan de jappen met als voordeel dat ze niet roesten
En zelf heeft hij het meest onverwoestbare Duitse beest als avatar. Ga je nou ook zo ver dat je dat beest stront vindt tegenover de 2cv???
Verder is de auto niet mooi; maar ik kan me voorstellen dat hij 'the job' doet..
Dit bericht is gewijzigd door Floris-tsx op 2-2-2012 om 21:19 uur.
en moet eerlijk zeggen ik heb al bij diverse merken en universeelgarages gewerkt en kan alleen maar concluderen dat merken als mercedes,opel,vw,fiat en nog vele anderen gewoon stront zijn
qua kwaliteit qua roest en qua prijs/kwaliteit verhouding
renault heb ik het maar geeneens over daar kunnen ze maar beter de deuren sluiten.
maar de p.s.a. producten (peugeot en citroen) gaan eigenlijk alleen stuk als onderhoud niet wordt uitgevoerd en als ze dan al stuk gaan is het in tegenstelling tot de rest meestal simpel
denk dat je psa tegenwoordig qua kwaliteit gelijk kunt stellen aan de jappen met als voordeel dat ze niet roesten
Ben ik het niet mee eens.
Ik heb deze auto's ook vaak genoeg in onderhoud en ze zijn echt slecht.
Franse auto's rijden comfortabel maar ze zijn gewoon slecht.
Dan wens je veel succes met deze miskoop. Wacht maar tot de zakjes het gaan begeven...
Mijn rug heeft het iig begeven na een paar normale en dolle ritjes...
met zakjes bedoel je neem ik aan de veerbollen ?
de groene veerbollen zoals in alle hydro modellen vanaf de ds tot aan de xantia kan je als ze leeg zijn gewoon opnieuw met stikstof vullen en nieuwe kosten inkoop ook maar 15,- de stuk
of je monteert moderne grijze bollen (normaal alleen op de c5 en c6) en je hebt nagenoeg nooit lekkende/lege bollen
dus hoezo miskoop ik heb de auto nu dik een jaar , de aanschaf was 500,- qua onderhoud heb ik 100,- + winterbanden aan onkosten gehad
en dat bij 20.000 km in het afgelopen jaar
en ach mocht hij het uiteindelijk toch eens gaan begeven
kan er altij nog een kippenhok van maken
En zelf heeft hij het meest onverwoestbare Duitse beest als avatar. Ga je nou ook zo ver dat je dat beest stront vindt tegenover de 2cv???
Verder is de auto niet mooi; maar ik kan me voorstellen dat hij 'the job' doet..
Dit bericht is gewijzigd door Floris-tsx op 2-2-2012 om 21:19 uur.
ik moet inerdaad even terugkomen op m'n eigen uitspraken
ik doelde op auto's van na begin jaren 90
voor jaren 90 waren de rollen omgedraait , waren de duitsers goed
en de zuideuropeanen en de fransen stront ergens midden jaren 90 kwam de omslag de fransen moesten kwaliteit winnen en de duitsers moesten goedkoper gaan produceren
en in zuideuropa hebben ze behalve mooie auto's nooit geleerd hoe ze kwaliteit moeten maken
met zakjes bedoel je neem ik aan de veerbollen ?
de groene veerbollen zoals in alle hydro modellen vanaf de ds tot aan de xantia kan je als ze leeg zijn gewoon opnieuw met stikstof vullen en nieuwe kosten inkoop ook maar 15,- de stuk
of je monteert moderne grijze bollen (normaal alleen op de c5 en c6) en je hebt nagenoeg nooit lekkende/lege bollen
dus hoezo miskoop ik heb de auto nu dik een jaar , de aanschaf was 500,- qua onderhoud heb ik 100,- + winterbanden aan onkosten gehad
en dat bij 20.000 km in het afgelopen jaar
en ach mocht hij het uiteindelijk toch eens gaan begeven
kan er altij nog een kippenhok van maken
Ja de veerbollen.
Ik heb er alleen maar ellende mee gehad, twas weliswaar maar 3 weken maar dan wel elke dag ellende. Voornamelijk die bollen.
En een rit in zo'n ding is niet echt wat ik zeg comfortabel. En alsnog, als jou auto het wel goed deed en je nooit problemen gaf, blijft het nog steeds Frans dus in mijn ogen tamelijk slecht.
Maaaaaar dat neemt ook weer niet weg dat de verstelbare vering heel gangster was en redelijk genoeg ruimte bevat Dus een neutraaltje
Had de jouwe ook zo'n achterlijk wachtwoordgeval in je centerconsole om m te starten?
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Ja de veerbollen.
Ik heb er alleen maar ellende mee gehad, twas weliswaar maar 3 weken maar dan wel elke dag ellende. Voornamelijk die bollen.
En een rit in zo'n ding is niet echt wat ik zeg comfortabel. En alsnog, als jou auto het wel goed deed en je nooit problemen gaf, blijft het nog steeds Frans dus in mijn ogen tamelijk slecht.
Maaaaaar dat neemt ook weer niet weg dat de verstelbare vering heel gangster was en redelijk genoeg ruimte bevat Dus een neutraaltje
Had de jouwe ook zo'n achterlijk wachtwoordgeval in je centerconsole om m te starten?
dat jij een auto met rotte vering hebt gehad en kennelijk niet de kennis in huis hebt om het te maken wil natuurlijk niet zeggen dat het systeem slecht is.
Als het in orde is heb je een heel comfortabele auto. Ok het is misschien wat meer onderhoud maar het gaat echt niet zo vlug kapot als wordt beweerd.
Ik vind het een lelijke auto en helemaal niks uitstralen. Maar dat heb ik bij weinig nieuwe auto's.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.