Evo |
8-1-2012 23:44 |
 Posts: 1239 |
ahh danke... zal eens rond loeren
|
|
|
|
-simon- |
9-1-2012 10:18 |
 Posts: 8211 |
welke klasse rij je eigenlijk en bij welke bond?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
fonsie2 |
9-1-2012 11:05 |
Posts: 468 |
hot!
|
|
if it aint dutch it aint much |
|
Evo |
9-1-2012 19:35 |
 Posts: 1239 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -simon-
welke klasse rij je eigenlijk en bij welke bond?
reed KNMV District Wedstrijden Noord... en ga dit jaar miss KNMV Cup rijden
|
|
|
|
TZRBart |
9-1-2012 19:45 |
Posts: 946 |
Mooie motor!
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
9-1-2012 19:54 |
 Posts: 14999 |
en toch....
is het jammer dat het een 4t is :p
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
TZRBart |
12-1-2012 19:17 |
Posts: 946 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
en toch....
is het jammer dat het een 4t is :p
Tweetakt heeft een hoger rendement, dus gaat efficiënter om met zijn brandstof, maar is niet beter voor het milieu, helaas.
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
12-1-2012 19:29 |
 Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]
Tweetakt heeft een hoger rendement, dus gaat efficiënter om met zijn brandstof, maar is niet beter voor het milieu, helaas.
Wat geef jij om brandstof en het milieu zodra je aan het crossen bent ?
|
|
|
|
Tobias Verhoef |
12-1-2012 19:32 |
 Posts: 1832 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]
Tweetakt heeft een hoger rendement, dus gaat efficiënter om met zijn brandstof, maar is niet beter voor het milieu, helaas.
Ga jij snel eens naar wikipedia om de werking van een 2 takt en een 4 takt motor te bestuderen.
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
Evo |
12-1-2012 20:19 |
 Posts: 1239 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]
Ga jij snel eens naar wikipedia om de werking van een 2 takt en een 4 takt motor te bestuderen.
en mogen ze mij ook vertellen waarom er in de Wereld Kampioenschappen geen 2takten rijden.
een 125cc 2takt houd het niet meer bij met de moderne 250cc 4-takt. Enigste wat daarmee kan concurreren is de 144cc 2takt.
|
|
|
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
12-1-2012 20:50 |
 Posts: 7728 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Evo
[...]
en mogen ze mij ook vertellen waarom er in de Wereld Kampioenschappen geen 2takten rijden.
een 125cc 2takt houd het niet meer bij met de moderne 250cc 4-takt. Enigste wat daarmee kan concurreren is de 144cc 2takt.
je vergelijkt een 125cc 2t met een 250cc 4t. zet eens een 2502t tegen een 250f en kijk wie het dan niet bij houd.. die regels zijn nu eenmaal zo dat de 2t gewoon benadeeld word, daarom rijden er haast geen 2takten in de kampioenschappen. maar de 2takt word wel weer steeds populairder bij de gewone mannen, je ziet ze steeds meer op de crossbaan
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Tobias Verhoef |
12-1-2012 21:43 |
 Posts: 1832 |
Thunderbird zegt het al.
Maar wat nog meer de rede is dat ze door de fabriek gesponsord worden en die willen dat het 4 takt is. En dat heeft allemaal weer te maken met het sales gebeuren.
Bij MotoGP is het precies dezelfde rede dat ze niet meer met 2 takt rijden omdat ze willen laten zien dat ze goeie snelle 4 takt machines maken en mensen daardoor over halen om hun product te kopen.
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
-simon- |
12-1-2012 21:49 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Thunderbird zegt het al.
Maar wat nog meer de rede is dat ze door de fabriek gesponsord worden en die willen dat het 4 takt is. En dat heeft allemaal weer te maken met het sales gebeuren.
Bij MotoGP is het precies dezelfde rede dat ze niet meer met 2 takt rijden omdat ze willen laten zien dat ze goeie snelle 4 takt machines maken en mensen daardoor over halen om hun product te kopen.
scheelt nogal dat ze bij de cross ook gewoon heel moeilijk mee kunnen komen met een 2t. bij de mx1 zal het nog wel lukken maar in de mx2 met een 125 is die eigenlijk gewoon niet mogelijk. zeker niet op een zand circuit of een circuit met veel klimmen erin. dan komen ze gewoon vermogen te kort. met een 144 zal dit een heel eind of helemaal opgelost zijn. maar dat mag weer niet van de FIM.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Evo |
31-1-2012 20:53 |
|
-simon- |
31-1-2012 20:58 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Evo
zoo.. ontwerpje opgestuurd naar de stickeraar :P, deze week krijg ik definitieve ontwerp teruggestuurd 
afbeelding
ook roze voorpoten of was dat toevallig op de foto?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Evo |
31-1-2012 21:01 |
 Posts: 1239 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]
ook roze voorpoten of was dat toevallig op de foto?
haha naja.. die zitten eral in.. maar het beetje olievlek achtig.. paars/groen.. en alle kleuren die er een beetje tussen horen :P
|
|
|
|
-simon- |
31-1-2012 21:24 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Evo
[...]
haha naja.. die zitten eral in.. maar het beetje olievlek achtig.. paars/groen.. en alle kleuren die er een beetje tussen horen :P
helemaal niet gezien dat je die er al in had.
van die speciale soepeler lopende coating toch.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
bro123 |
31-1-2012 22:40 |
 Posts: 901 |
emmen, ben ik nog wezen kijken bij karten!
|
|
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them. |
|
mx-jacob |
8-3-2012 12:40 |
 Posts: 2938 |
wouw mooi man waar heb je die sticker laten maken als ik vragen mag
|
|
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam |
|
Evo |
8-3-2012 12:46 |
 Posts: 1239 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
wouw mooi man waar heb je die sticker laten maken als ik vragen mag
stickers zijn gemaakt door Mx Stickers
ik heb een eigen gemaakt ontwerp in photoshop gemaild, en dan krijg je een door hun gemaakt ontwerp terug gestuurd, kan je nog dingen veranderen als je wil zoniet, dan drukken ze hem af.
|
|
|
|
TZRBart |
8-3-2012 14:35 |
Posts: 946 |
Ziet er mooi uit, die nieuwe stickerset!
|
|
|
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
8-3-2012 17:46 |
 Posts: 7728 |
mooi man die nieuwe stickerset!
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
RikDT50MX - Nieuws Poster |
8-3-2012 20:22 |
 Posts: 1558 |
t zal dan mijn logica zijn, maar je aantal takten hoort niet meer te zijn dan je aantal wielen. vandaar een not.
|
|
I Can Play With Madness |
|
BenjaminDG |
8-3-2012 22:08 |
 Posts: 4605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
t zal dan mijn logica zijn, maar je aantal takten hoort niet meer te zijn dan je aantal wielen. vandaar een not.
Dan ben je volgens mijn logica een grote dommerik
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
TZRBart |
9-3-2012 9:53 |
Posts: 946 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
t zal dan mijn logica zijn, maar je aantal takten hoort niet meer te zijn dan je aantal wielen. vandaar een not.
Die YZ250F heeft 5x zoveel cilinderinhoud als jouw brommer, dus ik weet niet wat je allemaal voor onzin uitkraamt. Maar volgens mij heb je nog nooit op zo'n motor gereden.
Dit bericht is gewijzigd door TZRBart op 9-3-2012 om 9:54 uur.
|
|
|
|