kleppen stellen met stelschroefjes kan je makkelijk zelf doen, mits je eerst wat info opzoekt.
Wanneer je de kleppen moet stellen met stelplaatjes, moeten je nokkenas(sen) eruit. Dit valt ook wel zelf te doen, maar dan moet je er toch al redelijk je hoofd bijhouden en weten waarmee je bezig bent
Ding rijdt vercracked, voorvering zo lek als wat, heel klote en zwaar insturen dus
Heb nu nieuwe keerringen enzo, alleen moest 1 boutje onderin uitgeboord worden, en dat was natuurlijk weer een speciaal boutje :')
Staat dus al in bestelling, komt hopelijk morgen binnen.
Olie en oliefilter moet ik nog verversen, en even de tank leeg laten lopen en verse benzine erin.
En dan moet ie het al beter gaan doen.
Hoop ik
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Wel mooi zo'n camera.
Jaa, echt geen spijt van gehad dat ik hem heb gekocht
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Zet je camera eens op de benzine tank en dan een filmpje maken want met de geluiden van de wind is het moeilijk te zeggen hoe je cbr nu rijdt?
Hoe bedoel je? Hij rijdt wel lekker, maar het "ruwe" is nog niet helemaal weg
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Als de camera op de tank staat kunnen we beter de motorgeluiden horen en zien of de motor begint in te houden of te verzuipen.
Ooooh, dat doet ie niet, het is vooral het stationair draaien enzo
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Doet het al wel iets beter.
Draait nu wel wat ruw nog, binnenkort toch maar eens langs een motorzaak om synchroon te laten stellen.
Stationair hangt zo rond 1100 toeren nu.
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Synchroon zetten kan je makkelijk zelf doen hoor, gewoon kijken aan de hand van de stationair gaten (co schroeven en standaard stationair gat) kan je ze ook al aardig gelijk zetten