Oké, dus kleppenwerk valt af?
Ik ga d'r morgen even mee langs kalsbeek, kijken of die zo kunnen horen wat er mis mee is.
Ding trilt ook behoorlijk zo om en nabij de 5k toeren. (in de neutraal)
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Ja veel kans dat de carbs niet synchroon staan, mooi ff synchroon laten stellen bij een motorzaak. simpel klusje is in een kwartiertje/20 minuten gebeurt.
kleppen die te strak staan lijkt me niet, reageert ie anders op
Carb's zelf losgehaald en schoongemaakt, zat 1 stationairsproeiertje verstopt.
Ik ga er morgen mee naar Kalsbeek, en vanaf daar zie ik het wel weer verder, wil er zelf niet al te veel aan sleutelen omdat ik het gewoonweg niet ken
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Als hij na het syncrhoniseren nog steeds zo ruw loopt kan het ook zijn dat een bobijn de geest heeft gegeven (1 bobijn stuurt cil 2/3 aan de andere cil 1 en 4).
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
pakt de motor wel goed op?onderin en bovenin?
Geen idee, nog niet echt op gereden, ga morgen uitproberen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Door het zelf te doen leer je het wel kennen
Als hij na het syncrhoniseren nog steeds zo ruw loopt kan het ook zijn dat een bobijn de geest heeft gegeven (1 bobijn stuurt cil 2/3 aan de andere cil 1 en 4).
Ja, daar zat ik in het begin al aan te denken.
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Heilige Antonius
Geen vriend oid met een synchroniseersetje? Heb het ook zelf gedaan met mijn fzr. Stelt niks voor en je kent de motor niet meer terug
Nope, ik heb nog een stel lamballen als maten dat op brommertjes en snorkrengen trapt.
Ze hebben geen geld voor motoren
Ik heb net een stukje gereden, ik ga eerst eens even de olie verversen, vers oliefiltertje erin.
2e en 1e versnelling klinken heel mechanisch.
Uitvallen doet ie niet meer, denk dat dat is omdat ie nu ook om en nabij 2k-2.5k stationair draait.
Ik wou hem net weer in de achtertuin zetten, en toen ik hem weer startte klapte hij wel heel hard uit de uitlaat.
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
en vandaag er nog iets uitgekomen?
Nee, die man van de jappen was er vandaag niet, dus ik denk dat ik de olie + filter ga verversen.
Dan proberen, lukt het dan nog niet, dan breng ik hem even weg naar een eenmanszaakje
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
Kleppen stellen is een eitje... Gewoon wat youtubefilmpjes kijken, how to's lezen en een wphb er bij. Als je t niet doet leer je het nooit.
Ik heb de allereerste keer het liefste iemand erbij die er verstand van heeft
Vooral omdat dit ding nog niet goed loopt.
Snappoe?
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
zo ook zelf altijd gedaan: de klepschroef klein beetje loshalen en dan met met voelermaat tussen klepstelplaatje voelen op hoeveel spelling de kleppen staan.(staat wel op internet wat de ruimte ertussen moet/mag zijn voor jou type blok.) bij die gsx-r750 was het toen 0.3 of 0.4 mm, moet je even opzoeken.
En niet vergeten ze weer met het goede moment vast te zetten.
Als je al iets hebt wat niet fatsoenlijk loopt, moet je dingen gaan uitsluiten en als je voor de eerste keer alleen kleppen gaat stellen zou dat bij mij ook in mijn hoofd rond blijven spoken dat dat toch niet goed is dus wat dat betreft begrijp ik m wel