Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - CBR600F Hurricane van Jelmert

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1264 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery CBR600F Hurricane van Jelmert
Geplaatst door JB1 op 2-11-2011 18:08
Hits Deze gallery is 12544 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CBR600 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Grijs / 1988
Opgegeven max. vermogen 85 pk / 63 kW
Opgegeven max. snelheid 222 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Best toffe foto, al zeg ik het zelf [Toon slechts deze afbeelding]
He zeg [Toon slechts deze afbeelding]
Waar ga je heen? [Toon slechts deze afbeelding]
Helemaal nergens, sta in je achtertuin, ... [Toon slechts deze afbeelding]
Leuke bloempotten [Toon slechts deze afbeelding]
Instrumentaal perspectief [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Cas DT 16-12-2011 20:50 Print reply

Posts: 3131
Chill voor meetings, die magnetron voorin!
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
BenjaminDG 16-12-2011 20:51 Print reply

Posts: 4605
Wat band ligt daar vanachter op, 150?

Die kappen lijken mij wel ook irritant op het gebied van onderhoud of om het motorblok te bekijken.


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 16-12-2011 om 20:53 uur.
 
Vlaanderen vrij!
JB1 26-1-2012 20:23 Print reply

Posts: 14881


Kunnen jullie horen wat er mis mee is?
Ik vind hem zo "rauw" klinken
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Royal Club 26-1-2012 20:26 Print reply

Posts: 60390
haha cbr female.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Royal Club 26-1-2012 20:27 Print reply

Posts: 60390
loopt dat ding niet stiekem op 3 poten? voel eens aan de uitlaat of er 1tje niet gewoon koud blijft.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
JB1 26-1-2012 20:30 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
loopt dat ding niet stiekem op 3 poten? voel eens aan de uitlaat of er 1tje niet gewoon koud blijft.


Net gevoeld, worden allemaal warm
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Raymon DRD Pro 26-1-2012 20:38 Print reply

Posts: 411
carbs keer (laten) synchroniseren
 
YA RLY
JB1 26-1-2012 20:42 Print reply

Posts: 14881
Oké, dus kleppenwerk valt af?
Ik ga d'r morgen even mee langs kalsbeek, kijken of die zo kunnen horen wat er mis mee is.
Ding trilt ook behoorlijk zo om en nabij de 5k toeren. (in de neutraal)
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Raymon DRD Pro 26-1-2012 20:47 Print reply

Posts: 411
Ja veel kans dat de carbs niet synchroon staan, mooi ff synchroon laten stellen bij een motorzaak. simpel klusje is in een kwartiertje/20 minuten gebeurt.
kleppen die te strak staan lijkt me niet, reageert ie anders op
 
YA RLY
JB1 26-1-2012 20:53 Print reply

Posts: 14881
Oke
Ik laat het morgen wel even weten
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 26-1-2012 22:23 Print reply

Posts: 4605
Die loopt niet mooi op 4 cil's, loopt precies op 2 of 3 cils?

Wat is de kleur van alle bougie's?

Maar voor je de carbs gaat synchroniseren moeten de klepspelingen wel juist zijn?

Je kan de carbs wel wat op zicht afstellen of via de boormethode (nog niet zelf geprobeerd).

http://www.fzrclub.n...dex.php?topic=2545.0

Op zicht afstellen heb ik wel al gedaan door te kijken naar de gaatjes van je stationair circuit.

Als je dit veel oefent kun je het zelfs op het gehoor doen

O ja als je tijdens het rijden voor één of andere reden ooit hebt dat hij op 3 cils begint te lopen moet je niet steeds gas geven.

Gewoon op een constant toerental houden (liefst nog rijdend ook) en ommeduur gaat de andere cil wel terug meewerken.

Zijn de carbs mooi proper en kloppen de afstellingen per carb?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 26-1-2012 om 22:24 uur.
 
Vlaanderen vrij!
JB1 26-1-2012 22:36 Print reply

Posts: 14881
Carb's zelf losgehaald en schoongemaakt, zat 1 stationairsproeiertje verstopt.
Ik ga er morgen mee naar Kalsbeek, en vanaf daar zie ik het wel weer verder, wil er zelf niet al te veel aan sleutelen omdat ik het gewoonweg niet ken
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 26-1-2012 22:41 Print reply

Posts: 4605
Door het zelf te doen leer je het wel kennen

Als hij na het syncrhoniseren nog steeds zo ruw loopt kan het ook zijn dat een bobijn de geest heeft gegeven (1 bobijn stuurt cil 2/3 aan de andere cil 1 en 4).
 
Vlaanderen vrij!
Raymon DRD Pro 26-1-2012 22:44 Print reply

Posts: 411
pakt de motor wel goed op?onderin en bovenin?
 
YA RLY
JB1 26-1-2012 22:47 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
pakt de motor wel goed op?onderin en bovenin?


Geen idee, nog niet echt op gereden, ga morgen uitproberen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Door het zelf te doen leer je het wel kennen

Als hij na het syncrhoniseren nog steeds zo ruw loopt kan het ook zijn dat een bobijn de geest heeft gegeven (1 bobijn stuurt cil 2/3 aan de andere cil 1 en 4).


Ja, daar zat ik in het begin al aan te denken.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Heilige Antonius 27-1-2012 11:55 Print reply

Posts: 1202
Geen vriend oid met een synchroniseersetje? Heb het ook zelf gedaan met mijn fzr. Stelt niks voor en je kent de motor niet meer terug
 
JB1 27-1-2012 12:04 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Heilige Antonius
Geen vriend oid met een synchroniseersetje? Heb het ook zelf gedaan met mijn fzr. Stelt niks voor en je kent de motor niet meer terug


Nope, ik heb nog een stel lamballen als maten dat op brommertjes en snorkrengen trapt.

Ze hebben geen geld voor motoren

Ik heb net een stukje gereden, ik ga eerst eens even de olie verversen, vers oliefiltertje erin.

2e en 1e versnelling klinken heel mechanisch.

Uitvallen doet ie niet meer, denk dat dat is omdat ie nu ook om en nabij 2k-2.5k stationair draait.
Ik wou hem net weer in de achtertuin zetten, en toen ik hem weer startte klapte hij wel heel hard uit de uitlaat.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Raymon DRD Pro 27-1-2012 19:57 Print reply

Posts: 411
en vandaag er nog iets uitgekomen?
 
YA RLY
JB1 27-1-2012 20:03 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
en vandaag er nog iets uitgekomen?


Nee, die man van de jappen was er vandaag niet, dus ik denk dat ik de olie + filter ga verversen.
Dan proberen, lukt het dan nog niet, dan breng ik hem even weg naar een eenmanszaakje
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Derbi-Olaf 27-1-2012 20:09 Print reply

Posts: 14999
kleppen al gesteld dan? frisse bougies erin? Schone luchtfilters?

En niet zo van "Het zal wel goed zijn".

Dat zijn gewoon dingen die je allemaal mooi in orde moet hebben, voor die paar centen dat 't kost.


En frisse olie en filter sowieso.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
JB1 27-1-2012 21:07 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
kleppen al gesteld dan? frisse bougies erin? Schone luchtfilters?

En niet zo van "Het zal wel goed zijn".

Dat zijn gewoon dingen die je allemaal mooi in orde moet hebben, voor die paar centen dat 't kost.


En frisse olie en filter sowieso.


Kleppen stellen kan ik niet zelf
Bougies ga ik denk ik nog wel even verversen idd.
Olie en filter komt eerst
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Makrolon 27-1-2012 21:58 Print reply

Posts: 6733
Kleppen stellen is een eitje... Gewoon wat youtubefilmpjes kijken, how to's lezen en een wphb er bij. Als je t niet doet leer je het nooit.
 
KTM 525 EXC Supermoto
JB1 27-1-2012 22:00 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
Kleppen stellen is een eitje... Gewoon wat youtubefilmpjes kijken, how to's lezen en een wphb er bij. Als je t niet doet leer je het nooit.


Ik heb de allereerste keer het liefste iemand erbij die er verstand van heeft
Vooral omdat dit ding nog niet goed loopt.

Snappoe?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Wizard1894 27-1-2012 22:24 Print reply

Posts: 695
zo ook zelf altijd gedaan: de klepschroef klein beetje loshalen en dan met met voelermaat tussen klepstelplaatje voelen op hoeveel spelling de kleppen staan.(staat wel op internet wat de ruimte ertussen moet/mag zijn voor jou type blok.) bij die gsx-r750 was het toen 0.3 of 0.4 mm, moet je even opzoeken.

En niet vergeten ze weer met het goede moment vast te zetten.
 
Heilige Antonius 27-1-2012 22:40 Print reply

Posts: 1202
Als je al iets hebt wat niet fatsoenlijk loopt, moet je dingen gaan uitsluiten en als je voor de eerste keer alleen kleppen gaat stellen zou dat bij mij ook in mijn hoofd rond blijven spoken dat dat toch niet goed is dus wat dat betreft begrijp ik m wel
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved