Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - honda ns50r

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 766 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery honda ns50r
Geplaatst door pompower op 16-10-2011 22:00
Hits Deze gallery is 65082 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda NS50R (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Wittig / 1997
Opgegeven max. vermogen 18 pk / 13 kW
Opgegeven max. snelheid 150 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 9 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
in de pitlane [Toon slechts deze afbeelding]
mijn paddock [Toon slechts deze afbeelding]
gas [Toon slechts deze afbeelding]
hing [Toon slechts deze afbeelding]
laatse race [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 9 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 3 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 17-10-2011 20:20 Print reply

Posts: 29286
Ja andere carters had je sowieso moeten hebben.

Maar een 4 ,5, 6, bak dat past gewoon in de originele carters.

Als membraan zou ik dan of originele nsr of een of andere derbi membraan kiezen.
cr85 is dan te groot.

Zoals het uit de fabriek komt.
Maar mail ze even, zij kunnen je het precies vertellen.
 
pompower 17-10-2011 20:26 Print reply

Posts: 1777
ik heb volgens mij de orgineele 6-bak hier nog liggen, als ik die erin stop is het weer origineel tog?
maar waarom een andere carter?
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 17-10-2011 20:32 Print reply

Posts: 29286
aangezien een 80 cilinder veel grotere spoelkanalen in de cilinder heeft zitten, die buiten de 50cc cilinder komen.

dit zijn 50cc carters met 80 cilinder adruk erop getekend.



Als je dacht dat je de 50 cilinder op je huidig blok kon zetten dan heb je het mis.
 
pompower 17-10-2011 20:36 Print reply

Posts: 1777
maar me carter is 50 cc toch? (ge2)
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 17-10-2011 20:38 Print reply

Posts: 29286
Ja en de carters zijn aangepast voor een 80 cilinder, net als mijn blok.
draai de cilinder er maar of en leg de 50 cilinder ernaast, dan zie je het meteen.
 
pompower 17-10-2011 20:39 Print reply

Posts: 1777
ok zal morge wel ff kijken
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 17-10-2011 20:41 Print reply

Posts: 29286
zo is dat bij mij ook.



bovenstaande zijn allebei 50cc carters.
links hebben we aangepast voor 80cc en rechts is standaard 50.
 
Tobias Verhoef 17-10-2011 21:07 Print reply

Posts: 1832
Je kan ook een 50cc KRAD cilinder erop doen. Maar het is een beetje onbekende cilinder kwa prestaties. Maar het is wel een mooie cilinder van alu met nikasil wand.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
kenny77 17-10-2011 21:09 Print reply

Posts: 29286
Dan zijn de spoelkanalen wel erg groot en wordt de carterdruk ook laag voor een 50cc.
Voor de sobw zou ik dat niet aanraden .
 
Tobias Verhoef 17-10-2011 21:12 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dan zijn de spoelkanalen wel erg groot en wordt de carterdruk ook laag voor een 50cc.
Voor de sobw zou ik dat niet aanraden .


Heb je gelijk in maar als hij geen ander blok wil halen is het een oplossing.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
De Schout 17-10-2011 21:20 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
ik heb volgens mij de orgineele 6-bak hier nog liggen, als ik die erin stop is het weer origineel tog?
maar waarom een andere carter?



een nsr is in nl goedgekeurd met een 4-bak. dat zou betekenen dat je met een 4-bak moet rijden in de sport klasse.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Racekip No.1 17-10-2011 21:20 Print reply
Posts: 10
Super mooi ding dit!
 
pompower 17-10-2011 22:26 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
zo is dat bij mij ook.

afbeelding

bovenstaande zijn allebei 50cc carters.
links hebben we aangepast voor 80cc en rechts is standaard 50.

hoe duur is een 4-baks 50cc carter dan?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Racekip No.1
Super mooi ding dit!

thx
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 17-10-2011 22:43 Print reply

Posts: 29286
zijn gewoon ge2 carters, zijn ook niet specifiek 4 bak carters.
in die carters passen zowel 4 als 5 als 6 bakken.

carters kunnen van een nsr50,mbx50,mtx-sh50 zijn.
die zijn het zelfde op kleine details na.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 17-10-2011 om 22:44 uur.
 
pompower 17-10-2011 22:45 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
zijn gewoon ge2 carters, zijn ook niet specifiek 4 bak carters.
in die carters passen zowel 4 als 5 als 6 bakken.

carters kunnen van een nsr50,mbx50,mtx-sh50 zijn.
die zijn het zelfde op kleine details na.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 17-10-2011 om 22:44 uur.

maar de carters moeten wel orgineel zijn
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 17-10-2011 22:48 Print reply

Posts: 29286
dan pak je nsr50 carters enigste verschil is het bloknummer en het blokje waar het nummer opstaat is iets langer.
maar verder gewoon gelijk aan de mtx en mbx.

 
BenjaminDG 17-10-2011 22:49 Print reply

Posts: 4605
Ik zou ook nog een stalen remleiding monteren

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 17-10-2011 om 22:50 uur.
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 17-10-2011 22:55 Print reply

Posts: 29286
Staat trouwens in het reglement dat je met een 4 bak met 16mm carb mag rijden en met meer versnellingen met 12mm carb.
nsr is met beide bakken geleverd. (staat niet dat het nederlands moet zijn)
Dus de keuze is aan jou.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ik zou ook nog een stalen remleiding monteren

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 17-10-2011 om 22:50 uur.

en 320mm schijf.
 
Derbi-Olaf 17-10-2011 23:04 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Staat trouwens in het reglement dat je met een 4 bak met 16mm carb mag rijden en met meer versnellingen met 12mm carb.
nsr is met beide bakken geleverd. (staat niet dat het nederlands moet zijn)
Dus de keuze is aan jou.


[...]

en 320mm schijf.

of gewoon fatsoenlijke remblokjes:P dat weegt minder
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 17-10-2011 23:06 Print reply

Posts: 29286
Voor die 1.5 kg heb ik toch liever een goede rem.
 
BenjaminDG 17-10-2011 23:08 Print reply

Posts: 4605
Ik zie altijd iedereen klagen of gewicht maar wat als je net je middag eten op hebt? Dan zit je weeral al een kilo erbij

Of je hebt een pak dat 2 kg meer weegt dan een ander pak of je bent nogal mollig?

Ik kan verstaan dat ze bij brommers er nogal op kijken maar toch.


 
Vlaanderen vrij!
Derbi-Olaf 17-10-2011 23:13 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Voor die 1.5 kg heb ik toch liever een goede rem.

voor die doeleinden heb je echt geen 320 mm schijf nodig

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ik zie altijd iedereen klagen of gewicht maar wat als je net je middag eten op hebt? Dan zit je weeral al een kilo erbij

Of je hebt een pak dat 2 kg meer weegt dan een ander pak of je bent nogal mollig?

Ik kan verstaan dat ze bij brommers er nogal op kijken maar toch.



Woej, jij bent iemand die regelmatig op een circuit te vinden is ? dan heb je wel een erg verkeerde instelling, rijd maar eens op je eigen bakbeest en vervolgens op een moderne 600cc supersport, ik zeg niet dat het volledige verschil komt door het gewicht, maar in ieder geval het grootste deel.

Verder is een remschijf onafgeveerd gewicht, dat wil je sowieso zo laag mogelijk houden, Dat zou jij toch zeker moeten weten ?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 17-10-2011 23:19 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

voor die doeleinden heb je echt geen 320 mm schijf nodig



Ow?
weet niet hoe lang het circuit is, maar als ze 120~130 km/h halen.
zou ik toch best een 320 oid remschijf erop willen hebben.

niet op de laatste plaats omdat het veel fijner rijd omdat je niet zo hard in de hendel hoeft te knijpen.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 17-10-2011 om 23:19 uur.
 
JB1 17-10-2011 23:20 Print reply

Posts: 14881
Ach 260mm zal wel voldoende zijn.
Zoeken naar gesinterde remblokken
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
pompower 17-10-2011 23:22 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ik zou ook nog een stalen remleiding monteren

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 17-10-2011 om 22:50 uur.

al gedaan

 
www.basvanloenen.nl

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved