Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - honda ns50r

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1067 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery honda ns50r
Geplaatst door pompower op 16-10-2011 22:00
Hits Deze gallery is 65143 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda NS50R (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Wittig / 1997
Opgegeven max. vermogen 18 pk / 13 kW
Opgegeven max. snelheid 150 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 5 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
sponsor [Toon slechts deze afbeelding]
hitte tape [Toon slechts deze afbeelding]
27 [Toon slechts deze afbeelding]
koso [Toon slechts deze afbeelding]
blauw [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 5 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 7 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

JB1 9-4-2012 16:09 Print reply

Posts: 14881
122 met een Malossi 110, proma bovenlangs en HPI
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Wizard1894 9-4-2012 16:11 Print reply

Posts: 695
oke dan haalt hij lang niet de 150 km/h :P met zijn setup
 
kenny77 9-4-2012 16:16 Print reply

Posts: 29286
Setup van het 80 blok is ongeveer het zelfde als mijn 80cc straat blokje.
die deed 122km/h op de gps , wel met een 6 bakje, zou misschien nog iets meer uit kunnen halen, maar ik houd het gas nooit te lang open en houd van lichte twv.

Maar 150 km/h lijkt me ook een beetje hoog gegrepen.
 
JB1 9-4-2012 16:17 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Setup van het 80 blok is ongeveer het zelfde als mijn 80cc straat blokje.
die deed 122km/h op de gps , wel met een 6 bakje, zou misschien nog iets meer uit kunnen halen, maar ik houd het gas nooit te lang open en houd van lichte twv.

Maar 150 km/h lijkt me ook een beetje hoog gegrepen.


Mhm, dat ene ventje is niet echt groot, en d'r zit een beste kuip op, kan ook nog wat schelen

Mja, eerst zien, dan geloven
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 9-4-2012 16:24 Print reply

Posts: 29286
Geen 30km/h.

Ik ben ook geen reus...
 
JB1 9-4-2012 16:27 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Geen 30km/h.

Ik ben ook geen reus...


Dat denk ik ook niet, daarom zei ik ook, eerst zien dan geloven. Ding moet wel heel erg goed getjoent zijn.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 9-4-2012 16:31 Print reply

Posts: 29286
Valt best mee zoals ik het op de foto's zie. (80cc blok)

Maargoed maakt verder ook niet uit of die nu 90km/h gaat of 230 km/h, ik wil een filmpje van het geluid!
 
roy1263 9-4-2012 16:31 Print reply

Posts: 597
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Valt best mee zoals ik het op de foto's zie. (80cc blok)

Maargoed maakt verder ook niet uit of die nu 90km/h gaat of 230 km/h, ik wil een filmpje van het geluid!


double that my son!
 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub
pompower 9-4-2012 20:55 Print reply

Posts: 1777
die 150kmph was ook nog met de 80cc en de vertanding 16-46,
met mijn 50cc en mijn gemiddelde vertanding kom ik rond de 90-110kmph
mja, vandaag weer een race gehad, het regende als de pest maar met om de 10 sec je viezier schoonvegen was het best te doen,
ik heb alleen een probleem met mijn brommer, als ik na het lande rechte stuk na de bocht weer wil optrekken, begint hij te haperen en te stotteren en ik krijg hem niet hoger dan 7000rpm, dit heeft hij alleen na een recht stuk,

@wizard:
5-bak is standaard in belgië, nl is 4-bak, en 6-bak is(weet niet zeker)duitsland.
@JB1
wtf een proma onder een mallosie 110???
die dingen zijn gvd laagtoerig als slappe strond de berg op!
kreeg op mijnes niet meer dan 9000rpm eruit, en normaal rijd ik 13000rpm

btw, weet iemand een !professionele! tuner in de omgeving van noord holland, wil hem namelijk al het vermogen uit dat blok jagen.
zozo ik ga maar ff slapen want ik ben gvd moe,
morgen weeer naar die grafzooi leraren overspannen maken


 
www.basvanloenen.nl
pompower 9-4-2012 20:57 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Valt best mee zoals ik het op de foto's zie. (80cc blok)

Maargoed maakt verder ook niet uit of die nu 90km/h gaat of 230 km/h, ik wil een filmpje van het geluid!

zal het morgen doenn,
btw weet jij een ECHT goede uitlaatmerk voor getunede nsr's?
ik hoorde iets over turbokit ofzo, mja wat voor cilinder past daarbij
 
www.basvanloenen.nl
JB1 9-4-2012 21:22 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
die 150kmph was ook nog met de 80cc en de vertanding 16-46,
met mijn 50cc en mijn gemiddelde vertanding kom ik rond de 90-110kmph
mja, vandaag weer een race gehad, het regende als de pest maar met om de 10 sec je viezier schoonvegen was het best te doen,
ik heb alleen een probleem met mijn brommer, als ik na het lande rechte stuk na de bocht weer wil optrekken, begint hij te haperen en te stotteren en ik krijg hem niet hoger dan 7000rpm, dit heeft hij alleen na een recht stuk,

@wizard:
5-bak is standaard in belgië, nl is 4-bak, en 6-bak is(weet niet zeker)duitsland.
@JB1
wtf een proma onder een mallosie 110???
die dingen zijn gvd laagtoerig als slappe strond de berg op!
kreeg op mijnes niet meer dan 9000rpm eruit, en normaal rijd ik 13000rpm

btw, weet iemand een !professionele! tuner in de omgeving van noord holland, wil hem namelijk al het vermogen uit dat blok jagen.
zozo ik ga maar ff slapen want ik ben gvd moe,
morgen weeer naar die grafzooi leraren overspannen maken




Je hoeft mij niets te vertellen over Honda blokken hoor

Nederland is idd 4-bak.
Luchtgekoelde 80cc was vaak 5 bak.
MTX-R NSR, MBX80cc en de NS1 hadden 6-bak
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BartHonda 9-4-2012 21:38 Print reply

Posts: 886
Ik vond het echt super vandaag! Leuk om iedereen tekeer zien gaan op die racertje's. Nadat ik het er even over had met men pa wat het probleem ivm het stotteren enzo zou kunnen zijn, zei hij dat het in zijn ogen klonk als een benziene probleem. Hij zat te denken aan eventueel een grotere sproeier. (best raar dat wij beide zitten te denken aan juist een kleineren sproeier en dat onze pa's allenbij aan een groteren sproeier zitten te denken. )
 
pompower 9-4-2012 21:47 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
Ik vond het echt super vandaag! Leuk om iedereen tekeer zien gaan op die racertje's. Nadat ik het er even over had met men pa wat het probleem ivm het stotteren enzo zou kunnen zijn, zei hij dat het in zijn ogen klonk als een benziene probleem. Hij zat te denken aan eventueel een grotere sproeier. (best raar dat wij beide zitten te denken aan juist een kleineren sproeier en dat onze pa's allenbij aan een groteren sproeier zitten te denken. )

tja, ik ga van de week maar ff trainen en dan neem ik een hele bak sproeiers mee en dan zie ik wel
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 9-4-2012 22:11 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

tja, ik ga van de week maar ff trainen en dan neem ik een hele bak sproeiers mee en dan zie ik wel

Oke veel plezier! Waar kan je trainen dan? Circuit in de buurt wat open is ofzo?
 
pompower 10-4-2012 7:10 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]

Oke veel plezier! Waar kan je trainen dan? Circuit in de buurt wat open is ofzo?

nee, op een verlaten stuk industrie terrein, vlakbij mijn huis
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 12-4-2012 20:33 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

nee, op een verlaten stuk industrie terrein, vlakbij mijn huis


Oh dat is wel super dan.

 
sjoerd456 12-4-2012 20:58 Print reply

Posts: 274
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
die 150kmph was ook nog met de 80cc en de vertanding 16-46,
met mijn 50cc en mijn gemiddelde vertanding kom ik rond de 90-110kmph
mja, vandaag weer een race gehad, het regende als de pest maar met om de 10 sec je viezier schoonvegen was het best te doen,
ik heb alleen een probleem met mijn brommer, als ik na het lande rechte stuk na de bocht weer wil optrekken, begint hij te haperen en te stotteren en ik krijg hem niet hoger dan 7000rpm, dit heeft hij alleen na een recht stuk,

@wizard:
5-bak is standaard in belgië, nl is 4-bak, en 6-bak is(weet niet zeker)duitsland.
@JB1
wtf een proma onder een mallosie 110???
die dingen zijn gvd laagtoerig als slappe strond de berg op!
kreeg op mijnes niet meer dan 9000rpm eruit, en normaal rijd ik 13000rpm

btw, weet iemand een !professionele! tuner in de omgeving van noord holland, wil hem namelijk al het vermogen uit dat blok jagen.
zozo ik ga maar ff slapen want ik ben gvd moe,
morgen weeer naar die grafzooi leraren overspannen maken




90-110 km per uur? Dat kan toch nooit met een 12 mm carburateur?
 
BartHonda 12-4-2012 21:00 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sjoerd456
[...]


90-110 km per uur? Dat kan toch nooit met een 12 mm carburateur?


Dat kan makkelijk hoor met een 12mm. Dat zijn de regels van de SOBW. Die lui rijden gemiddeld rond de 120km/u. Ik heb me er ook over verbaasd maar het is tog echt zo.
 
kenny77 12-4-2012 21:03 Print reply

Posts: 29286
Leuke foto's weer.
 
pompower 12-4-2012 21:42 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]


Dat kan makkelijk hoor met een 12mm. Dat zijn de regels van de SOBW. Die lui rijden gemiddeld rond de 120km/u. Ik heb me er ook over verbaasd maar het is tog echt zo.

klopt inderdaad, daarom komt het ook zoveel op de cilinder en de uitlaat aan
 
www.basvanloenen.nl
Cas DT 24-4-2012 21:28 Print reply

Posts: 3131
Heb je nou serieus een duro band voorop gelegd?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
pompower 25-4-2012 9:14 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Heb je nou serieus een duro band voorop gelegd?

hoe bedoel lje duro?, tis een bridgestone battlaxx
 
www.basvanloenen.nl
Knipperlicht 25-4-2012 9:38 Print reply

Posts: 1833
Denk dat die bedoeld dat het niet echt een bandje is voor race doeleinden.
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
Frysk 25-4-2012 11:33 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Geen 30km/h.

Ik ben ook geen reus...


Bij m'n NS1 scheelde de kuip een dikke 20kph...
 
giggitybyte
BenjaminDG 25-4-2012 12:05 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
die 150kmph was ook nog met de 80cc en de vertanding 16-46,
met mijn 50cc en mijn gemiddelde vertanding kom ik rond de 90-110kmph
mja, vandaag weer een race gehad, het regende als de pest maar met om de 10 sec je viezier schoonvegen was het best te doen,
ik heb alleen een probleem met mijn brommer, als ik na het lande rechte stuk na de bocht weer wil optrekken, begint hij te haperen en te stotteren en ik krijg hem niet hoger dan 7000rpm, dit heeft hij alleen na een recht stuk,

@wizard:
5-bak is standaard in belgië, nl is 4-bak, en 6-bak is(weet niet zeker)duitsland.
@JB1
wtf een proma onder een mallosie 110???
die dingen zijn gvd laagtoerig als slappe strond de berg op!
kreeg op mijnes niet meer dan 9000rpm eruit, en normaal rijd ik 13000rpm

btw, weet iemand een !professionele! tuner in de omgeving van noord holland, wil hem namelijk al het vermogen uit dat blok jagen.
zozo ik ga maar ff slapen want ik ben gvd moe,
morgen weeer naar die grafzooi leraren overspannen maken




Moet je je vizier een klein beetje open zetten.

Bij mijn helm blijft het ook mooi staan bij zo'n 200 km/u

Dus zal de jouwe aans de helft van de snelheid ook wel blijven staan.

 
Vlaanderen vrij!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 7 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved