Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - honda ns50r

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 745 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery honda ns50r
Geplaatst door pompower op 16-10-2011 22:00
Hits Deze gallery is 65081 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda NS50R (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Wittig / 1997
Opgegeven max. vermogen 18 pk / 13 kW
Opgegeven max. snelheid 150 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 3 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
gladde voetsteun [Toon slechts deze afbeelding]
nieuwe geparelstraalde blok [Toon slechts deze afbeelding]
:) [Toon slechts deze afbeelding]
die zie je niet vaak meer [Toon slechts deze afbeelding]
powerbox [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 3 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 8 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

JB1 25-4-2012 12:07 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Moet je je vizier een klein beetje open zetten.

Bij mijn helm blijft het ook mooi staan bij zo'n 200 km/u

Dus zal de jouwe aans de helft van de snelheid ook wel blijven staan.



Zit meestal een lock op je helm, mijne blijft niet openstaan bij 160 dan :')
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 25-4-2012 12:09 Print reply

Posts: 4605
Ik weet het niet, het kleine klepje aan de kin open zetten helpt ook al wat.


 
Vlaanderen vrij!
JB1 25-4-2012 12:11 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ik weet het niet, het kleine klepje aan de kin open zetten helpt ook al wat.




Nee, dat is voor ventilatie, vizier moet je idd een klein stukje openzetten. Ik weet niet of je dezelfde coating kan gebruiken die ze ook op autoruiten plaatsen waardoor regendruppels er zo afglijden?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 25-4-2012 12:11 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Bij m'n NS1 scheelde de kuip een dikke 20kph...


Dat is toch aardig wat.

Maar bij welke snelheid?

 
JB1 25-4-2012 12:14 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Dat is toch aardig wat.

Maar bij welke snelheid?



Ik dacht van 100-120km/h als ik het goed heb
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
pompower 25-4-2012 12:46 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Nee, dat is voor ventilatie, vizier moet je idd een klein stukje openzetten. Ik weet niet of je dezelfde coating kan gebruiken die ze ook op autoruiten plaatsen waardoor regendruppels er zo afglijden?

vizier moet verplicht dicht zijn, maar kon niks meer zien door de regen.
 
www.basvanloenen.nl
Frysk 25-4-2012 14:18 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Dat is toch aardig wat.

Maar bij welke snelheid?



ik haalde een 95 zonder kuip en een dikke 115/120 met kuip (alles origineel NS1)
 
giggitybyte
roy1263 25-4-2012 16:51 Print reply

Posts: 597
omdat ik niet meer in profielen kan reageren
zie dit:
Reageren of wijzigingen aanbrengen in deze afdeling is momenteel niet mogelijk. Een moderator heeft je de toegang tot het posten in deze afdeling ontzegd.

Klik hier om terug te gaan.


Technische informatie:
Niet beschikbaar.

dan maar hier.

 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub
JB1 25-4-2012 16:52 Print reply

Posts: 14881
Waarschijnlijk is dat de reden waarom je niet meer in profielen mag reageren
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
roy1263 25-4-2012 17:17 Print reply

Posts: 597
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Waarschijnlijk is dat de reden waarom je niet meer in profielen mag reageren



 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub
JB1 25-4-2012 17:18 Print reply

Posts: 14881


En nu weer OT
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
roy1263 25-4-2012 17:23 Print reply

Posts: 597
toffe honda
 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub
pompower 25-4-2012 17:28 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy1263
toffe honda

doe maar rustig aan met plaatjes posten, anders hangt thijsse zo aan je broekspijp en gooit je van het forum af(wat jammer zou zijn)
 
www.basvanloenen.nl
roy1263 25-4-2012 17:33 Print reply

Posts: 597
[img] someone is whatsching me [/img]


 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub
kenny77 25-4-2012 17:39 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
ik haalde een 95 zonder kuip en een dikke 115/120 met kuip (alles origineel NS1)


Mhh niet verwacht dat het zoveel scheelde op die "lage" snelheid.
 
Derbi-Olaf 25-4-2012 17:47 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Mhh niet verwacht dat het zoveel scheelde op die "lage" snelheid.

uitlaat binnen de kuip kan ook schelen hea, hetere uitlaatlevert langer bruikbaar vermogen

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 25-4-2012 17:52 Print reply

Posts: 29286
Mhh niet aan gedacht.
 
Cas DT 25-4-2012 19:21 Print reply

Posts: 3131
Ah oke, dan zou duro die band wel nagemaakt hebben.
Ik hoop voor je dat die minder hard is dan die duro..


Waarom eigenlijk 2 verschillende banden gekozen?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Derbi-Olaf 25-4-2012 19:26 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Ah oke, dan zou duro die band wel nagemaakt hebben.
Ik hoop voor je dat die minder hard is dan die duro..
afbeelding

Waarom eigenlijk 2 verschillende banden gekozen?

duro heeft idd t profiel gekopieerd :p
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Cas DT 25-4-2012 19:30 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

duro heeft idd t profiel gekopieerd :p


De compound hopelijk niet, ding rijdt echt slecht vergeleken tot pirelli's.
Was uiteraard te verwachten.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
pompower 25-4-2012 19:53 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]


De compound hopelijk niet, ding rijdt echt slecht vergeleken tot pirelli's.
Was uiteraard te verwachten.

compound van mijn band is wel goed, zit zelfs keurmerkt van de motogp op, achterband kon ff niet anders, is namelijk 18inch en daarvoor zijn bijna geen andere banden te krijgen. daarom ben ik ook op zoek naar 2 ns1 wielen, die zijn wel allebei 17 inch
 
www.basvanloenen.nl
roy1263 25-4-2012 20:23 Print reply

Posts: 597
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

daarom ben ik ook op zoek naar 2 ns1 wielen, die zijn wel allebei 17 inch


heb er 2 voor je liggen zonder banden met 1 remschijf. 65 euro? of een goed bod
 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub
kenny77 1-6-2012 12:05 Print reply

Posts: 29286
Vet die nieuwe cilinder!

Dacht altijd dat er maar 1 van gemaakt was, wist niet dat er meerdere van waren!





http://www.daemo.de/Race/Honda50.html

Weet niet of je informatie / foto's van de cilinder mag delen, maar dan ben ik wel geïnteresseerd. (desnoods inbox ofzo)


Ziet er goed uit verder, begint steeds professioneler uit te zien.
 
pompower 1-6-2012 12:23 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Vet die nieuwe cilinder!

Dacht altijd dat er maar 1 van gemaakt was, wist niet dat er meerdere van waren!

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
http://www.daemo.de/Race/Honda50.html

Weet niet of je informatie / foto's van de cilinder mag delen, maar dan ben ik wel geïnteresseerd. (desnoods inbox ofzo)


Ziet er goed uit verder, begint steeds professioneler uit te zien.

het is idd echt topspul!
maar over de gegevens weet ik weinig, ik zou dan contact op moeten nemen met de verkoper,
hij is nog wel erg slecht afgesteld(powerbox, ontstekingscurve, carb,)
25 juni naar de tuner toe,
btw: roterende inlaat
jammergenoeg mag dat niet in onze klasse
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 1-6-2012 12:31 Print reply

Posts: 29286
Aha

Ja inderdaad jammer dat je aan veel regeltjes bent gebonden. :(

 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 8 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved