JB1 |
25-4-2012 12:07 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]
Moet je je vizier een klein beetje open zetten.
Bij mijn helm blijft het ook mooi staan bij zo'n 200 km/u
Dus zal de jouwe aans de helft van de snelheid ook wel blijven staan.
Zit meestal een lock op je helm, mijne blijft niet openstaan bij 160 dan :')
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
BenjaminDG |
25-4-2012 12:09 |
Posts: 4605 |
Ik weet het niet, het kleine klepje aan de kin open zetten helpt ook al wat.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
JB1 |
25-4-2012 12:11 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ik weet het niet, het kleine klepje aan de kin open zetten helpt ook al wat.
Nee, dat is voor ventilatie, vizier moet je idd een klein stukje openzetten. Ik weet niet of je dezelfde coating kan gebruiken die ze ook op autoruiten plaatsen waardoor regendruppels er zo afglijden?
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
kenny77 |
25-4-2012 12:11 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
Bij m'n NS1 scheelde de kuip een dikke 20kph...
Dat is toch aardig wat.
Maar bij welke snelheid?
|
|
|
|
JB1 |
25-4-2012 12:14 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
Dat is toch aardig wat.
Maar bij welke snelheid?
Ik dacht van 100-120km/h als ik het goed heb
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
pompower |
25-4-2012 12:46 |
Posts: 1777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Nee, dat is voor ventilatie, vizier moet je idd een klein stukje openzetten. Ik weet niet of je dezelfde coating kan gebruiken die ze ook op autoruiten plaatsen waardoor regendruppels er zo afglijden?
vizier moet verplicht dicht zijn, maar kon niks meer zien door de regen.
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
Frysk |
25-4-2012 14:18 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
Dat is toch aardig wat.
Maar bij welke snelheid?
ik haalde een 95 zonder kuip en een dikke 115/120 met kuip (alles origineel NS1)
|
|
giggitybyte |
|
roy1263 |
25-4-2012 16:51 |
Posts: 597 |
omdat ik niet meer in profielen kan reageren
zie dit:
Reageren of wijzigingen aanbrengen in deze afdeling is momenteel niet mogelijk. Een moderator heeft je de toegang tot het posten in deze afdeling ontzegd.
Klik hier om terug te gaan.
Technische informatie:
Niet beschikbaar.
dan maar hier.
|
|
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub |
|
JB1 |
25-4-2012 16:52 |
Posts: 14881 |
Waarschijnlijk is dat de reden waarom je niet meer in profielen mag reageren
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
roy1263 |
25-4-2012 17:17 |
Posts: 597 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Waarschijnlijk is dat de reden waarom je niet meer in profielen mag reageren
|
|
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub |
|
JB1 |
25-4-2012 17:18 |
Posts: 14881 |
En nu weer OT
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
roy1263 |
25-4-2012 17:23 |
Posts: 597 |
toffe honda
|
|
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub |
|
pompower |
25-4-2012 17:28 |
|
roy1263 |
25-4-2012 17:33 |
Posts: 597 |
[img] someone is whatsching me [/img]
|
|
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub |
|
kenny77 |
25-4-2012 17:39 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
ik haalde een 95 zonder kuip en een dikke 115/120 met kuip (alles origineel NS1)
Mhh niet verwacht dat het zoveel scheelde op die "lage" snelheid.
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
25-4-2012 17:47 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
Mhh niet verwacht dat het zoveel scheelde op die "lage" snelheid.
uitlaat binnen de kuip kan ook schelen hea, hetere uitlaatlevert langer bruikbaar vermogen
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
kenny77 |
25-4-2012 17:52 |
Posts: 29286 |
Mhh niet aan gedacht.
|
|
|
|
Cas DT |
25-4-2012 19:21 |
Posts: 3131 |
Ah oke, dan zou duro die band wel nagemaakt hebben.
Ik hoop voor je dat die minder hard is dan die duro..
Waarom eigenlijk 2 verschillende banden gekozen?
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
Derbi-Olaf |
25-4-2012 19:26 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Ah oke, dan zou duro die band wel nagemaakt hebben.
Ik hoop voor je dat die minder hard is dan die duro..
afbeelding
Waarom eigenlijk 2 verschillende banden gekozen?
duro heeft idd t profiel gekopieerd :p
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Cas DT |
25-4-2012 19:30 |
Posts: 3131 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
duro heeft idd t profiel gekopieerd :p
De compound hopelijk niet, ding rijdt echt slecht vergeleken tot pirelli's.
Was uiteraard te verwachten.
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
pompower |
25-4-2012 19:53 |
|
roy1263 |
25-4-2012 20:23 |
Posts: 597 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]
daarom ben ik ook op zoek naar 2 ns1 wielen, die zijn wel allebei 17 inch
heb er 2 voor je liggen zonder banden met 1 remschijf. 65 euro? of een goed bod
|
|
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub |
|
kenny77 |
1-6-2012 12:05 |
Posts: 29286 |
Vet die nieuwe cilinder!
Dacht altijd dat er maar 1 van gemaakt was, wist niet dat er meerdere van waren!
http://www.daemo.de/Race/Honda50.html
Weet niet of je informatie / foto's van de cilinder mag delen, maar dan ben ik wel geïnteresseerd. (desnoods inbox ofzo)
Ziet er goed uit verder, begint steeds professioneler uit te zien.
|
|
|
|
pompower |
1-6-2012 12:23 |
Posts: 1777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Vet die nieuwe cilinder!
Dacht altijd dat er maar 1 van gemaakt was, wist niet dat er meerdere van waren!
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
http://www.daemo.de/Race/Honda50.html
Weet niet of je informatie / foto's van de cilinder mag delen, maar dan ben ik wel geïnteresseerd. (desnoods inbox ofzo)
Ziet er goed uit verder, begint steeds professioneler uit te zien.
het is idd echt topspul!
maar over de gegevens weet ik weinig, ik zou dan contact op moeten nemen met de verkoper,
hij is nog wel erg slecht afgesteld(powerbox, ontstekingscurve, carb,)
25 juni naar de tuner toe,
btw: roterende inlaat
jammergenoeg mag dat niet in onze klasse
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
kenny77 |
1-6-2012 12:31 |
Posts: 29286 |
Aha
Ja inderdaad jammer dat je aan veel regeltjes bent gebonden. :(
|
|
|
|