Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Wat is jouw mening over deze gallery? |
Gallery gegevens
|
Naam gallery |
honda ns50r |
Geplaatst door |
pompower op 16-10-2011 22:00 |
Hits |
Deze gallery is 65381 maal bekeken. |
Voertuig bij deze gallery
|
Soort voertuig |
|
Merk + type |
Honda NS50R (Momenteel in bezit) |
Kleur / Bouwjaar |
Wittig / 1997 |
Opgegeven max. vermogen |
18 pk / 13 kW |
Opgegeven max. snelheid |
150 km/h |
Gallery afbeeldingen
|
Pagina 1 van 11
|
|
handgegoten cilinder
|
|
|
van een bfer
|
|
|
veel koppel
|
|
|
is eigelijk mb
|
|
|
:')
|
|
Pagina 1 van 11
|
Pagina 7 van 10
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
JB1 |
9-4-2012 16:09 |
Posts: 14881 |
122 met een Malossi 110, proma bovenlangs en HPI
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Wizard1894 |
9-4-2012 16:11 |
Posts: 695 |
oke dan haalt hij lang niet de 150 km/h :P met zijn setup
|
|
|
|
kenny77 |
9-4-2012 16:16 |
Posts: 29286 |
Setup van het 80 blok is ongeveer het zelfde als mijn 80cc straat blokje.
die deed 122km/h op de gps , wel met een 6 bakje, zou misschien nog iets meer uit kunnen halen, maar ik houd het gas nooit te lang open en houd van lichte twv.
Maar 150 km/h lijkt me ook een beetje hoog gegrepen.
|
|
|
|
JB1 |
9-4-2012 16:17 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Setup van het 80 blok is ongeveer het zelfde als mijn 80cc straat blokje.
die deed 122km/h op de gps , wel met een 6 bakje, zou misschien nog iets meer uit kunnen halen, maar ik houd het gas nooit te lang open en houd van lichte twv.
Maar 150 km/h lijkt me ook een beetje hoog gegrepen.
Mhm, dat ene ventje is niet echt groot, en d'r zit een beste kuip op, kan ook nog wat schelen
Mja, eerst zien, dan geloven
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
kenny77 |
9-4-2012 16:24 |
Posts: 29286 |
Geen 30km/h.
Ik ben ook geen reus...
|
|
|
|
JB1 |
9-4-2012 16:27 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Geen 30km/h.
Ik ben ook geen reus...
Dat denk ik ook niet, daarom zei ik ook, eerst zien dan geloven. Ding moet wel heel erg goed getjoent zijn.
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
kenny77 |
9-4-2012 16:31 |
Posts: 29286 |
Valt best mee zoals ik het op de foto's zie. (80cc blok)
Maargoed maakt verder ook niet uit of die nu 90km/h gaat of 230 km/h, ik wil een filmpje van het geluid!
|
|
|
|
roy1263 |
9-4-2012 16:31 |
|
pompower |
9-4-2012 20:55 |
Posts: 1777 |
die 150kmph was ook nog met de 80cc en de vertanding 16-46,
met mijn 50cc en mijn gemiddelde vertanding kom ik rond de 90-110kmph
mja, vandaag weer een race gehad, het regende als de pest maar met om de 10 sec je viezier schoonvegen was het best te doen,
ik heb alleen een probleem met mijn brommer, als ik na het lande rechte stuk na de bocht weer wil optrekken, begint hij te haperen en te stotteren en ik krijg hem niet hoger dan 7000rpm, dit heeft hij alleen na een recht stuk,
@wizard:
5-bak is standaard in belgië, nl is 4-bak, en 6-bak is(weet niet zeker)duitsland.
@JB1
wtf een proma onder een mallosie 110???
die dingen zijn gvd laagtoerig als slappe strond de berg op!
kreeg op mijnes niet meer dan 9000rpm eruit, en normaal rijd ik 13000rpm
btw, weet iemand een !professionele! tuner in de omgeving van noord holland, wil hem namelijk al het vermogen uit dat blok jagen.
zozo ik ga maar ff slapen want ik ben gvd moe,
morgen weeer naar die grafzooi leraren overspannen maken
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
pompower |
9-4-2012 20:57 |
Posts: 1777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Valt best mee zoals ik het op de foto's zie. (80cc blok)
Maargoed maakt verder ook niet uit of die nu 90km/h gaat of 230 km/h, ik wil een filmpje van het geluid!
zal het morgen doenn,
btw weet jij een ECHT goede uitlaatmerk voor getunede nsr's?
ik hoorde iets over turbokit ofzo, mja wat voor cilinder past daarbij
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
JB1 |
9-4-2012 21:22 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pompower
die 150kmph was ook nog met de 80cc en de vertanding 16-46,
met mijn 50cc en mijn gemiddelde vertanding kom ik rond de 90-110kmph
mja, vandaag weer een race gehad, het regende als de pest maar met om de 10 sec je viezier schoonvegen was het best te doen,
ik heb alleen een probleem met mijn brommer, als ik na het lande rechte stuk na de bocht weer wil optrekken, begint hij te haperen en te stotteren en ik krijg hem niet hoger dan 7000rpm, dit heeft hij alleen na een recht stuk,
@wizard:
5-bak is standaard in belgië, nl is 4-bak, en 6-bak is(weet niet zeker)duitsland.
@JB1
wtf een proma onder een mallosie 110???
die dingen zijn gvd laagtoerig als slappe strond de berg op!
kreeg op mijnes niet meer dan 9000rpm eruit, en normaal rijd ik 13000rpm
btw, weet iemand een !professionele! tuner in de omgeving van noord holland, wil hem namelijk al het vermogen uit dat blok jagen.
zozo ik ga maar ff slapen want ik ben gvd moe,
morgen weeer naar die grafzooi leraren overspannen maken
Je hoeft mij niets te vertellen over Honda blokken hoor
Nederland is idd 4-bak.
Luchtgekoelde 80cc was vaak 5 bak.
MTX-R NSR, MBX80cc en de NS1 hadden 6-bak
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
BartHonda |
9-4-2012 21:38 |
Posts: 886 |
Ik vond het echt super vandaag! Leuk om iedereen tekeer zien gaan op die racertje's. Nadat ik het er even over had met men pa wat het probleem ivm het stotteren enzo zou kunnen zijn, zei hij dat het in zijn ogen klonk als een benziene probleem. Hij zat te denken aan eventueel een grotere sproeier. (best raar dat wij beide zitten te denken aan juist een kleineren sproeier en dat onze pa's allenbij aan een groteren sproeier zitten te denken. )
|
|
|
|
pompower |
9-4-2012 21:47 |
Posts: 1777 |
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
BartHonda |
9-4-2012 22:11 |
|
pompower |
10-4-2012 7:10 |
|
BartHonda |
12-4-2012 20:33 |
|
sjoerd456 |
12-4-2012 20:58 |
Posts: 274 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pompower
die 150kmph was ook nog met de 80cc en de vertanding 16-46,
met mijn 50cc en mijn gemiddelde vertanding kom ik rond de 90-110kmph
mja, vandaag weer een race gehad, het regende als de pest maar met om de 10 sec je viezier schoonvegen was het best te doen,
ik heb alleen een probleem met mijn brommer, als ik na het lande rechte stuk na de bocht weer wil optrekken, begint hij te haperen en te stotteren en ik krijg hem niet hoger dan 7000rpm, dit heeft hij alleen na een recht stuk,
@wizard:
5-bak is standaard in belgië, nl is 4-bak, en 6-bak is(weet niet zeker)duitsland.
@JB1
wtf een proma onder een mallosie 110???
die dingen zijn gvd laagtoerig als slappe strond de berg op!
kreeg op mijnes niet meer dan 9000rpm eruit, en normaal rijd ik 13000rpm
btw, weet iemand een !professionele! tuner in de omgeving van noord holland, wil hem namelijk al het vermogen uit dat blok jagen.
zozo ik ga maar ff slapen want ik ben gvd moe,
morgen weeer naar die grafzooi leraren overspannen maken
90-110 km per uur? Dat kan toch nooit met een 12 mm carburateur?
|
|
|
|
BartHonda |
12-4-2012 21:00 |
Posts: 886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: sjoerd456
[...]
90-110 km per uur? Dat kan toch nooit met een 12 mm carburateur?
Dat kan makkelijk hoor met een 12mm. Dat zijn de regels van de SOBW. Die lui rijden gemiddeld rond de 120km/u. Ik heb me er ook over verbaasd maar het is tog echt zo.
|
|
|
|
kenny77 |
12-4-2012 21:03 |
Posts: 29286 |
Leuke foto's weer.
|
|
|
|
pompower |
12-4-2012 21:42 |
|
Cas DT |
24-4-2012 21:28 |
Posts: 3131 |
Heb je nou serieus een duro band voorop gelegd?
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
pompower |
25-4-2012 9:14 |
Posts: 1777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Heb je nou serieus een duro band voorop gelegd?
hoe bedoel lje duro?, tis een bridgestone battlaxx
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
Knipperlicht |
25-4-2012 9:38 |
Posts: 1833 |
Denk dat die bedoeld dat het niet echt een bandje is voor race doeleinden.
|
|
If you eat LEGO, you will shit bricks. |
|
Frysk |
25-4-2012 11:33 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Geen 30km/h.
Ik ben ook geen reus...
Bij m'n NS1 scheelde de kuip een dikke 20kph...
|
|
giggitybyte |
|
BenjaminDG |
25-4-2012 12:05 |
Posts: 4605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pompower
die 150kmph was ook nog met de 80cc en de vertanding 16-46,
met mijn 50cc en mijn gemiddelde vertanding kom ik rond de 90-110kmph
mja, vandaag weer een race gehad, het regende als de pest maar met om de 10 sec je viezier schoonvegen was het best te doen,
ik heb alleen een probleem met mijn brommer, als ik na het lande rechte stuk na de bocht weer wil optrekken, begint hij te haperen en te stotteren en ik krijg hem niet hoger dan 7000rpm, dit heeft hij alleen na een recht stuk,
@wizard:
5-bak is standaard in belgië, nl is 4-bak, en 6-bak is(weet niet zeker)duitsland.
@JB1
wtf een proma onder een mallosie 110???
die dingen zijn gvd laagtoerig als slappe strond de berg op!
kreeg op mijnes niet meer dan 9000rpm eruit, en normaal rijd ik 13000rpm
btw, weet iemand een !professionele! tuner in de omgeving van noord holland, wil hem namelijk al het vermogen uit dat blok jagen.
zozo ik ga maar ff slapen want ik ben gvd moe,
morgen weeer naar die grafzooi leraren overspannen maken
Moet je je vizier een klein beetje open zetten.
Bij mijn helm blijft het ook mooi staan bij zo'n 200 km/u
Dus zal de jouwe aans de helft van de snelheid ook wel blijven staan.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Pagina 7 van 10
|
|