Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - revisie crf250r

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1145 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery revisie crf250r
Geplaatst door -simon- op 30-9-2011 20:14
Hits Deze gallery is 4220 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
crf op dit moment [Toon slechts deze afbeelding]
onderdelen [Toon slechts deze afbeelding]
wossner zuiger [Toon slechts deze afbeelding]
hotrods krukas [Toon slechts deze afbeelding]
kop en de onderdelen ervan [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

thunderbird - Forum en Sales Moderator 30-9-2011 20:31 Print reply

Posts: 7728
hey, goed bezig! wossner zuiger en hotrods krukas..mooi spul
kop niks geleje?
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
BenjaminDG 30-9-2011 21:03 Print reply

Posts: 4605
Verbranding was allesinds goed aan de kleur van de kleppen te zien.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 30-9-2011 om 21:03 uur.
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 30-9-2011 21:33 Print reply

Posts: 29286
Altijd mooi, die revisie foto's.
 
Derbi-Olaf 1-10-2011 0:56 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Verbranding was allesinds goed aan de kleur van de kleppen te zien.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 30-9-2011 om 21:03 uur.

als bij zo'n ding de cvarburatie niet spot-on is loopt het eeenorm beroerd dus dat merk je meteen

Btw, heb je de krukas in de klokken gehad voor je hem gaat monteren, of zet je hem er zo in ?

Wel tof dat je gewoon alles goed aanpakt:P
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
-simon- 1-10-2011 13:29 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

als bij zo'n ding de cvarburatie niet spot-on is loopt het eeenorm beroerd dus dat merk je meteen

Btw, heb je de krukas in de klokken gehad voor je hem gaat monteren, of zet je hem er zo in ?

Wel tof dat je gewoon alles goed aanpakt:P


de krukas gaat er zo in. als ik hem in amerika had besteld had ik hem wss wel nog ff geklokt.

en met de verbranding, hij liep altijd goed dus dat zal wel goed geweest zijn. dat merk/hoor je vrij snel als daar iets niet klopt.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
suzuki rm 2-10-2011 20:50 Print reply

Posts: 1114
is dat allemaal van je bigend in dat zeefje?

 
-simon- 2-10-2011 20:57 Print reply

Posts: 8211
ja dat komt allemaal van het bigend weg.

was nog een heel gezeik om het blok eruit te krijgen. de achterbrug as die ook door het blok gaat zat nogal vast. maar het is met een hoop kruipolie en geweld toch gelukt.
morge ff een vliegwieltrekker proberen te regelen en dan kan hij helemaal uit elkaar.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
supiemotaart 3-10-2011 21:36 Print reply

Posts: 118
goed werk!
Valt vaak toch wel tegen wat je allemaal tegen komt als je de boel los haalt of niet?

 
hard goan is goed goan!
Mark04 4-10-2011 17:56 Print reply
Posts: 366
Bale dat t allemaal zoveel euros gaat kosten maar wel mooi om te zien hoe zoon blokje nou uitmekaar en inmekaar moet.
Hope da je binnenkort weer kunt rijde simon!
Succes ermee
 
superior mt7 4-10-2011 18:05 Print reply

Posts: 2675
uit elkaar?

Dat krijg je met die onbetrouwbaarheid van honda
 
V8
-simon- 4-10-2011 22:47 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7
uit elkaar?

Dat krijg je met die onbetrouwbaarheid van honda


idd wat een meuk zo'n honda

vandaag weer ff aan gewerkt. blokje kaal en klaar gemaakt voor splitten. helaas viel het blok een keer flink om op tafel waardoor er een randje van het carter brak. gelukkig niks ernstigs. die rand was was de aanslag/ het einde van de passing van een lager van de uitgaande as. hier viel het blok ook op. maargoed lager er ff uit en wat locktide eraan en erweer in. dan zit het zeker vast.

maar wat zie je snel het verschil met een brommer zeg. alles zit veel beter en logischer in elkaar.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Martijn II - Forum en Sales Moderator 5-10-2011 0:53 Print reply

Posts: 9841
zal ook wel een aantal jaren ontwikkeling zitten tussen een moderne crosser en een gemiddeld schakelblokje?

Vraag me af of er nog wat meer winst uit de kop te halen is... zal wel denk ik. Japanners zijn goed, maar ik geloof niet dat ze daar mensen aan de kop laten dremelen voor de laatste beetjes, dus komt de power neer op de precisie van het geautomatiseerde productieproces.

Wat pompt zo'n ding normaal aan vermogen?


Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 5-10-2011 om 0:53 uur.
 
Too cool for school!
-simon- 5-10-2011 8:52 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
zal ook wel een aantal jaren ontwikkeling zitten tussen een moderne crosser en een gemiddeld schakelblokje?

Vraag me af of er nog wat meer winst uit de kop te halen is... zal wel denk ik. Japanners zijn goed, maar ik geloof niet dat ze daar mensen aan de kop laten dremelen voor de laatste beetjes, dus komt de power neer op de precisie van het geautomatiseerde productieproces.

Wat pompt zo'n ding normaal aan vermogen?


Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 5-10-2011 om 0:53 uur.


ja klopt er zit idd ook wel een hoop ontwikkeling tussen. maar eigenlijk ook wel in kleine dingen.

er valt zeker nog winst uit de kop te halen. en zo'n 250's worden ook nog flink sneller gemaakt bij de gp/ek rijders. bij de 450's wordt het vermogen meestal ook wel een klein beetje meer. maar vooral aan de wensen van de rijder aangepast.

standaart geven deze blokken 40/42pk meen ik.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 5-10-2011 22:42 Print reply

Posts: 8211
vandaag weer bezig geweest met het blok splitsen en alles controleren.
helaas kwam ik er hierbij achter dat de schakelwals ook de beste niet meer is en dus ook maar vervangen wordt.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Wizard1894 6-10-2011 9:16 Print reply

Posts: 695
Blokje ziet er super uit hopelijk loopt hij straks weer als een poesje
 
ChielTZR 6-10-2011 11:26 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
Blokje ziet er super uit hopelijk loopt hij straks weer als een poesje tijgert




 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
markgoud 6-10-2011 12:52 Print reply
Posts: 80
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


de krukas gaat er zo in. als ik hem in amerika had besteld had ik hem wss wel nog ff geklokt.

en met de verbranding, hij liep altijd goed dus dat zal wel goed geweest zijn. dat merk/hoor je vrij snel als daar iets niet klopt.


Ze komen allemaal uit Amerika, volgens mij heeft Hotrods (van o.a. vertex) geen fabriek hier in Italië meer.

Heb er een paar geklokt, ze zijn gewoon goed.

Dit bericht is gewijzigd door markgoud op 6-10-2011 om 12:55 uur.
 
-simon- 6-10-2011 16:11 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markgoud
[...]


Ze komen allemaal uit Amerika, volgens mij heeft Hotrods (van o.a. vertex) geen fabriek hier in Italië meer.

Heb er een paar geklokt, ze zijn gewoon goed.

Dit bericht is gewijzigd door markgoud op 6-10-2011 om 12:55 uur.


oke. maar ik doelde meer op via ebay bestellen in amerika ipv hier bij een motorzaak. als er een paar pallets hierheen komen van dat spul zal het minder kans op schade/afwijking hebben als een los verzonden pakketje
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Wizard1894 6-10-2011 16:15 Print reply

Posts: 695
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


oke. maar ik doelde meer op via ebay bestellen in amerika ipv hier bij een motorzaak. als er een paar pallets hierheen komen van dat spul zal het minder kans op schade/afwijking hebben als een los verzonden pakketje


Ja klopt Post NL gooit echt met iemand anders eigendommen

Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 6-10-2011 om 16:15 uur.
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 6-10-2011 16:36 Print reply

Posts: 13700
Kwestie van goed inpakken.
 
Tobias Verhoef 6-10-2011 17:39 Print reply

Posts: 1832
je kan het ook altijd verzekeren dat heb ik bij mn KTM cilinder ook gedaan.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Derbi-Olaf 6-10-2011 17:40 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markgoud
[...]


Ze komen allemaal uit Amerika, volgens mij heeft Hotrods (van o.a. vertex) geen fabriek hier in Italië meer.

Heb er een paar geklokt, ze zijn gewoon goed.

Dit bericht is gewijzigd door markgoud op 6-10-2011 om 12:55 uur.

wat voor slingering hebben ze origineel? heb zelf nog geen hot-rods in de klokken gehad
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
markgoud 6-10-2011 19:42 Print reply
Posts: 80
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

wat voor slingering hebben ze origineel? heb zelf nog geen hot-rods in de klokken gehad


Dat is een goede, heb het ooit bij iemand anders gedaan omdat ik daartoe zelf niet de mogelijkheid heb, ze hoefden niet gericht te worden, als ik me niet vergis zitten ze dan onder de 0,002 / 0,003. Ik zal nog even vragen wat de tolerantiegrens was.
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 6-10-2011 20:17 Print reply

Posts: 7728
heb jij nou aan 1 kant een kogellager naast de krukas en aan de andere kant een cilinderlager of wa zie ik?
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
- Han - 6-10-2011 20:22 Print reply

Posts: 9667
heb je deze nou ook al kapot?
 
<10.000 posts

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved