Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Suzki GSX-750SPR straat moto

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 929 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Suzki GSX-750SPR straat moto
Geplaatst door BenjaminDG op 19-9-2011 11:26
Hits Deze gallery is 4689 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki GSX750R (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw/wit / 1994
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 260 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
1 [Toon slechts deze afbeelding]
2 [Toon slechts deze afbeelding]
3 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Racekip No.1 17-10-2011 21:28 Print reply
Posts: 10
Bloedjemooi.
 
BenjaminDG 17-10-2011 22:01 Print reply

Posts: 4605
Dank u

Ook nog een K&N luchtfilter element gekocht, nu nog zoeken naar de 'mytische' MJN kit en klaar
 
Vlaanderen vrij!
JB1 27-4-2012 19:10 Print reply

Posts: 14881
Nou, kopen dan
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
pompower 27-4-2012 19:49 Print reply

Posts: 1777
HOT, alleen jammer van dat witte nummerplaatje
 
www.basvanloenen.nl
BenjaminDG 27-4-2012 20:05 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Nou, kopen dan


Zijn bijna niet meer te vinden, gelukkig heb ik de originele yoshimura onderdeel nummers zodat ik het misschien toch nog kan bestellen.

En als ik 1 heb gaat deze in mijn circuit moto.
 
Vlaanderen vrij!
BenjaminDG 31-5-2012 18:01 Print reply

Posts: 4605
Gisteren deze achterveer gekocht.



Zo'n achterveer zit ook op mijn circuitracer.

Zodoende heb ik wat beter achtervering voor morgen op Zolder

OEM was de ingaande demping defect.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 31-5-2012 om 18:02 uur.
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 31-5-2012 18:26 Print reply

Posts: 29286
Netjes.

Wat is er morgen dan te doen op Zolder?
 
BenjaminDG 31-5-2012 18:28 Print reply

Posts: 4605
Cursus+1, Racen dus

Circuitfiets is voorlopig nog even buiten strijd

Maar ja deze is eigenlijk gemaakt voor op circuit dus ben ik wel benieuwd naar de prestaties

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 31-5-2012 om 18:35 uur.
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 31-5-2012 18:36 Print reply

Posts: 29286
Aha
Rijden erna ook nog auto's?
Anders misschien weer eens een kijkje komen nemen.
 
BenjaminDG 31-5-2012 20:28 Print reply

Posts: 4605
Morgen niet nee, alleen motoren.

Normaal ging zaterdag en zondag ook auto's racen maar dat is blijkbaar afgelast.

http://www.circuit-z...e/content/lamera-cup
 
Vlaanderen vrij!
BenjaminDG 1-6-2012 21:09 Print reply

Posts: 4605
Leuk dagje gehad op Zolder, veel bijgeleerd op de cursus.

Zeker een aanrader als je op Zolder wilt gaan rijden.

Bandendruk en vering stonden goed voor mij, helaas miste de motor toch nog wat kracht vond ik (nog te arm?).

Ook een beetje jammer van de rubberen remleidingen, maar gouw eens een setje staalomvlochten bestellen.

Toch een paar seconde sneller dan vorig jaar.

Filmpje volgt.

Foto's staan hier, afbeelding kan ik niet kopieren.

http://www.elkamazin...?id=F665DEA199F614F5

Nu nog wat werken aan de zithouding.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 1-6-2012 om 21:15 uur.
 
Vlaanderen vrij!
BenjaminDG 2-6-2012 9:10 Print reply

Posts: 4605
Filmpje staat online


 
Vlaanderen vrij!
Frysk 2-6-2012 9:48 Print reply

Posts: 34930
niks op aan te merken, gewoon een baas ding.
 
giggitybyte
BenjaminDG 2-6-2012 17:05 Print reply

Posts: 4605
Dank je

Snap nu waarom die close-ratio bak zo nutteloos is voor op straat.

De inwendige verhoudingen zijn namelijk veel beter geschikt voor op circuit dan op straat.

Op straat moet ik steeds schakelen zonder dat ik eigenlijk zo hard versnel.

Wat op circuit het voordeel is dat ik in een hogere versnelling nog steeds een bocht of een reeks van bochten kan nemen zonder dat ik te weinig toeren draai.

Dus koppel/vermogen en een hogere eindsnelheid dan vergelijkbare 750cc motoren met standaard bak.

En deze is 100% geschikt voor de geluidsmetingen op Zolder, zelfs bij volgas naast de geluidspalen.

Niet veel motoren halen dit, ik ben bang dat mijn circuit fiets dit niet gaat halen.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 2-6-2012 om 17:47 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Maup 2-6-2012 17:46 Print reply

Posts: 4353
Tof filmpje!
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
kenny77 2-6-2012 17:48 Print reply

Posts: 29286
Leuk filmpje!
 
BenjaminDG 3-5-2013 17:46 Print reply

Posts: 4605
Gisteren mijn eerste circuitdag dit jaar gereden op de 750sp omdat mijn 7/11W nog niet klaar is.

Wou eigenlijk zeker 1 dag rijden met deze motorfiets.

Tandwielverhouding is ook aangepast voor het circuit en deze motorfiets gebruik terug als woon/werk sinds een week (winter + koppelingprobleem), tevens ook de eerste keer bij gevorderden.

Ging wel goed, banden begonnen wel snel te schuiven dus conti motion is misschien niet zo geschikt voor circuit.





Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 3-5-2013 om 17:47 uur.
 
Vlaanderen vrij!
BenjaminDG 3-5-2013 17:48 Print reply

Posts: 4605

 
Vlaanderen vrij!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved