Gallery afbeeldingen
|
Pagina 1 van 3
|
|
beetje stoffig en vettig.
|
|
|
nog steeds stoffig en vettig
|
|
|
knapt een end op , DUBBELE REMSCHIJF ! (ook rechter voorpoot met aansluiting)
|
|
|
met thinner, komt nog een sticker onderweg ook :P
|
|
|
powerband van 9.5k tot 11k ...*zucht*
|
|
|
*wacht geduldig op NS1 pijpje*
|
|
|
Met NS1 pijpje (moet nog opnieuw mat-zwart gespoten worden)
|
|
|
Mat zwart eraf gehaald
|
|
Pagina 1 van 3
|
ikkejw |
17-9-2011 19:06 |
Posts: 9886 |
hot
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Frysk |
17-9-2011 19:07 |
|
Dargor |
17-9-2011 19:11 |
Posts: 1771 |
Hot!
Volgens mij is dit mijn ex MBX!!
Omgebouwd NSR kenteken is het niet?
met een MBX kontje erop gelast.
en zit er een deuk in de tank (links bij stuur)
ik had ook dubbele remschijf erop gezet
en die malborro sticker (heb ik er niet op geplakt)
Dit bericht is gewijzigd door Dargor op 17-9-2011 om 19:13 uur.
|
|
I'm a Potential Terrorist, And my moped too! |
|
Frysk |
17-9-2011 19:13 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dargor
Hot!
Volgens mij is dit mijn ex MBX!!
Omgebouwd NSR kenteken is het niet?
met een MBX kontje erop gelast.
ik had ook dubbele remschijf erop gezet
en die malborro sticker (heb ik er niet op geplakt)
Jep dit is de jouwe hij heeft ook een krasje op het voorspatbord
duidelijk.
Zadel zit alleen niet goed vast, moet er nog wat op bedenken.. hoe ik dat wat fixen kan.
Vorige eigenaar had hem van iemand uit Drachten (hier 12km vandaan ) en ik heb hem uit Beverwijk gehaald
|
|
giggitybyte |
|
Frisian Nightmare |
17-9-2011 19:15 |
Posts: 930 |
Hot uiteraard. Is de benzine lucht al uit de auto?
|
|
Ea sil ús Fryske grûn en folk wer frij wêze. Oant dan sil ik yn it fjochtsjen foarop gean mei myn striid bile read fan it Hollanners bloed! |
|
Dargor |
17-9-2011 19:16 |
Posts: 1771 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
Jep dit is de jouwe hij heeft ook een krasje op het voorspatbord
duidelijk.
Zadel zit alleen niet goed vast, moet er nog wat op bedenken.. hoe ik dat wat fixen kan.
Vorige eigenaar had hem van iemand uit Drachten (hier 12km vandaan ) en ik heb hem uit Beverwijk gehaald
haha volgens mij heeft die al wat eigenaren gezien dan :P
zal eens kijken of dat onderkapje hier nog ergens slingert (als ik je daar een plezier mee kan doen,
Het slot sluit niet lekker denk ik?
Volgens mij als je het kontje in zn geheel iets bij weet te buigen moet het gefixt zijn, (niet helemaal recht gelast :P)
edit: mag ik vragen wat je er voor hebt betaald?
Dit bericht is gewijzigd door Dargor op 17-9-2011 om 19:17 uur.
|
|
I'm a Potential Terrorist, And my moped too! |
|
ikkejw |
17-9-2011 19:17 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Zadel zit alleen niet goed vast, moet er nog wat op bedenken.. hoe ik dat wat fixen kan.
ducttape?
tiewraps?
boutjes?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Frysk |
17-9-2011 19:19 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dargor
[...]
haha volgens mij heeft die al wat eigenaren gezien dan :P
zal eens kijken of dat onderkapje hier nog ergens slingert (als ik je daar een plezier mee kan doen,
Het slot sluit niet lekker denk ik?
Volgens mij als je het kontje in zn geheel iets bij weet te buigen moet het gefixt zijn, (niet helemaal recht gelast :P)
Puntkuipje heb ik nog bij Motoimport besteld, maar dat is ook maar afwachten wat ik krijg , dat weet je nooit met hem.
Als het niks is dan graag
Slotje sluit inderdaad niet, kontje zit eigenlijk wat te ver naar achteren heb ik het idee maar daar is wel wat op te verzinnen.. aleen even prakiseren hoe ik het hele kontje kan ombuigen.. Alles wat ik kan bedenken is weer met grof geschut (Heftruck, kraan etc )
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frisian Nightmare
Hot uiteraard. Is de benzine lucht al uit de auto?
uhh denk het niet
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
ducttape?
tiewraps?
boutjes?
Is net als bij NSR, zit met een slotje vast zodat je het zadel eraf klikken kan.
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 17-9-2011 om 19:19 uur.
|
|
giggitybyte |
|
KlaasMarten |
17-9-2011 19:46 |
Posts: 423 |
Hee mooi ding!
80cc Zal wel lekker rijden ofniet.
|
|
Haus am See |
|
JB1 |
17-9-2011 19:49 |
Posts: 14881 |
Heee
Een engelse bix?
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Tobias Verhoef |
17-9-2011 19:56 |
Posts: 1832 |
nooit geweten dat ze geleverd werden met dubbele schijf.
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
JB1 |
17-9-2011 20:00 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
nooit geweten dat ze geleverd werden met dubbele schijf.
Engelse wel
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Tobias Verhoef |
17-9-2011 20:02 |
|
kenny77 |
17-9-2011 20:05 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Heee
Een engelse bix?
Inderdaad.
Voorvork is aardig wat dubbeltjes waard.
De engelse mbx uitlaat zou het ook beter doen btw.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 17-9-2011 om 20:07 uur.
|
|
|
|
mbx-genieter |
17-9-2011 21:05 |
Posts: 758 |
Ik stem uiteraard HOT en ben zekers jaloers op die voorrem (als je ervan moet heb ik wel interesse).
Uitlaat van een engelse is dezelfde als van een gewone mbx, allebei een ge3 pijp maar het extra vermogen zit hem in de cdi die is van een engelse mbx anders.
Er is wel een manier om je mbx meer toeren te laten maken met de originele uitlaat (maar dat laat ik nog even voor me) max.9500@10.000rpm en dat die vlotter/soepeler zonder een dood punt optrekt.
Heb je ook de engelse tellers erop zitten dat zou hem wel exclusiever maken.
|
|
|
|
mbx-genieter |
17-9-2011 21:08 |
Posts: 758 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
Ik stem uiteraard HOT en ben zekers jaloers op die voorrem (als je ervan moet heb ik wel interesse).
Uitlaat van een engelse is dezelfde als van een gewone mbx, allebei een ge3 pijp maar het extra vermogen zit hem in de cdi die is van een engelse mbx anders.
Er is wel een manier om je mbx meer toeren te laten maken met de originele uitlaat (maar dat laat ik nog even voor me) max.9500@10.000rpm en dat die vlotter/soepeler zonder een dood punt optrekt.
Heb je ook de engelse tellers erop zitten dat zou hem wel exclusiever maken.
Als je iets zoekt of wat wil weten stuur eens een pb kan je misschien wel helpen aan diverse spullen.
|
|
|
|
Gerard1793 |
17-9-2011 23:05 |
Posts: 4006 |
Dikke hot natuurlijk!
Ook ideaal hea, zo'n Volvo
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|
Frysk |
18-9-2011 0:34 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Dikke hot natuurlijk!
Ook ideaal hea, zo'n Volvo
Volvo is ideaal,
Stomme Mercedesen met hun schuin aflopend achterruit dat is ruimte wegggooien!
maargoed, volgens mij is dit geen Engelse btw.., voorrrem is een 'bout' die door beide schijven heen komt.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
[...]
Als je iets zoekt of wat wil weten stuur eens een pb kan je misschien wel helpen aan diverse spullen.
Als ik wat zoek dan hoor je het wel van me
morgen gaat het NS1 blok eronder, eerst ori NS1 met MBX pijp, in de loop van de week NS1 pijpje eronder en getunede cilinder met P.O.S.H CDI uit Japan kijken of verschil verneem.
ook gaat de remklauw van m'n MTX erop (die zit aan de andere kant).
maar ff kijken hoe ik dat doe met 1 rempomp.
|
|
giggitybyte |
|
mbx-genieter |
18-9-2011 8:46 |
Posts: 758 |
Dan wacht ik even af.
Met originele mbx uitlaat op standaard ns1 cilinder zal je geen brute set-up hebben maar wel veel trekkracht onderin (mede door de bredere uitlaatpoort van de ns1 cilinder).
Ik rij zelf ook zo rond en kan met gemak 17-36 leggen (ik heb wel een boring van 49.50mm) en met een ns1 carb(21mm).
Wel interessant die cdi die je heb p.o.s.h ben benieuwd naar het resultaat.
Ga je wel met de ns1 ontsteking rijden???
Zou je misschien eens wat betere foto's kunnen maken van de voorpoten want ik zie er iets aan het lijkt wel zelfbouw.
Dit bericht is gewijzigd door mbx-genieter op 18-9-2011 om 9:02 uur.
|
|
|
|
Frysk |
18-9-2011 10:58 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
Dan wacht ik even af.
Met originele mbx uitlaat op standaard ns1 cilinder zal je geen brute set-up hebben maar wel veel trekkracht onderin (mede door de bredere uitlaatpoort van de ns1 cilinder).
Morgen of overmorgen komt er toch een NS1 pijp onder
Ik rij zelf ook zo rond en kan met gemak 17-36 leggen (ik heb wel een boring van 49.50mm) en met een ns1 carb(21mm).
Morgen of overmorgen komt er toch een NS1 pijp onder, zo'n ori NS1 carb wil ik ook weer maar vind die maar eens.
Wel interessant die cdi die je heb p.o.s.h ben benieuwd naar het resultaat.
Ja ik ook
Ga je wel met de ns1 ontsteking rijden???
Jep
Zou je misschien eens wat betere foto's kunnen maken van de voorpoten want ik zie er iets aan het lijkt wel zelfbouw.
jawel maar dit is wel een zelfbouw, ene poot is wat aangepast en de 2e schijf zit er gewoon met lange bouten op
Dit bericht is gewijzigd door mbx-genieter op 18-9-2011 om 9:02 uur.
|
|
giggitybyte |
|
mbx-genieter |
18-9-2011 14:07 |
Posts: 758 |
Staat op mp een ns1 carb te koop zie link:http://link.marktplaats.nl/474504536
Heb die verkoper vanmorgen nog gezien is ook een forumlid op het mbx forum.
|
|
|
|
Frysk |
18-9-2011 15:10 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
Staat op mp een ns1 carb te koop zie link:http://link.marktplaats.nl/474504536
Heb die verkoper vanmorgen nog gezien is ook een forumlid op het mbx forum.
Heb hem een mailtje gestuurd dankje voor de tip.
Hoe zit zo'n onderkuipje trouwens origineel vast ? want ik hem hem ff bij het frame gehouden (NSR) maar dat komt niet echt uit zag ik net
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 18-9-2011 om 15:11 uur.
|
|
giggitybyte |
|
grasmaaier89 |
18-9-2011 16:10 |
Posts: 14412 |
Dubbele remschijf: hot
Honda: Magmahot
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
JB1 |
18-9-2011 16:11 |
Posts: 14881 |
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
mbx-genieter |
18-9-2011 16:53 |
Posts: 758 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
Heb hem een mailtje gestuurd dankje voor de tip.
Hoe zit zo'n onderkuipje trouwens origineel vast ? want ik hem hem ff bij het frame gehouden (NSR) maar dat komt niet echt uit zag ik net
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 18-9-2011 om 15:11 uur.
Een origineel mbx frame heeft 2 rechte buizen onder het blok doorlopen en bij een nsr lopen die 2 buizen taps naar elkaar toe.
Ik heb een beugel van een mbx aangepast aan het frame maar moet eerlijk zeggen dat het niet alles was omdat het onderkuipje niet mooi aansluit op de radiateur kap.
Daarom heb ik een ander frame opgebouwd en gekeurd met in mijn achterhoofd dat alles dan wel goed uitkomt.
|
|
|
|