Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda mb70

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1113 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda mb70
Geplaatst door Wizard1894 op 29-8-2011 15:48
Hits Deze gallery is 19491 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MB (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Orange met zwart / 1985
Opgegeven max. vermogen 9 pk / 7 kW
Opgegeven max. snelheid 80 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Honda mb5 na paar dagen werk :) [Toon slechts deze afbeelding]
Honda mb5 na paar dagen werk :) [Toon slechts deze afbeelding]
Honda mb5 na paar dagen werk :) [Toon slechts deze afbeelding]
Honda mb5 [Toon slechts deze afbeelding]
Honda mb70 [Toon slechts deze afbeelding]
Honda mb70 [Toon slechts deze afbeelding]
Honda mb5 [Toon slechts deze afbeelding]
Honda mb5 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Wizard1894 27-5-2012 22:07 Print reply

Posts: 695
maerijn 28-5-2012 0:00 Print reply

Posts: 2455
Malossi stuk?
 
Wizard1894 28-5-2012 10:16 Print reply

Posts: 695
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
Malossi stuk?


Nee maar wou hem weer standaard klinken, ben al 7 keer aangehouden in 2 weken, malossi heeft beste compressie dus geeft best geluid als beetje toeren heeft. Achja hij komt er nu ook wel alleen hij trekt minder hard als eerst.
 
JB1 28-5-2012 10:33 Print reply

Posts: 14881
Sinds wanneer is compressie gerelateerd aan geluid?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Wizard1894 28-5-2012 11:13 Print reply

Posts: 695
hoe meer compressie hoe meer kabaal meestal he
i.c.m. uitlaat


Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 28-5-2012 om 11:14 uur.
 
lytseleen 28-5-2012 11:36 Print reply

Posts: 1025
zonder uitlaat ja..
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
ChielO 28-5-2012 11:39 Print reply

Posts: 322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
hoe meer compressie hoe meer kabaal meestal he
i.c.m. uitlaat


Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 28-5-2012 om 11:14 uur.


Ligt gewoon aan de grote van de verbranding toch?
Compressie zelf maakt amper geluid

btw, 335mm achterveren?

Dit bericht is gewijzigd door ChielO op 28-5-2012 om 11:40 uur.
 
JB1 28-5-2012 12:12 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
hoe meer compressie hoe meer kabaal meestal he
i.c.m. uitlaat


Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 28-5-2012 om 11:14 uur.


Nee
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Derbi-Olaf 28-5-2012 12:59 Print reply

Posts: 14999
Haha, jij verzint wat bij elkaar hea?

Geloof je het zelf ook altijd?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Wizard1894 29-5-2012 11:02 Print reply

Posts: 695
Ik weet het omdat een maat van mij motortechniek ontwikkeling doet voor kawasaki en bij hun is het altijd zo geweest zegt hij.

En dan is het puur de cilinder zonder dempers etc.

Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 29-5-2012 om 11:03 uur.
 
ChielTZR 29-5-2012 11:20 Print reply

Posts: 6016
rode ketting, iel!
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
JB1 29-5-2012 12:10 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
Ik weet het omdat een maat van mij motortechniek ontwikkeling doet voor kawasaki en bij hun is het altijd zo geweest zegt hij.

En dan is het puur de cilinder zonder dempers etc.

Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 29-5-2012 om 11:03 uur.


lol :')
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 29-5-2012 12:15 Print reply

Posts: 17929
op zich hebben jullie beiden wel gelijk, meer compressie is meer verbranding en dus meer herrie

maar wizard is en sukkel, dus klopt het niet!
 
Wizard1894 30-5-2012 17:19 Print reply

Posts: 695
stil es?

 
JB1 30-5-2012 17:42 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
op zich hebben jullie beiden wel gelijk, meer compressie is meer verbranding en dus meer herrie

maar wizard is en sukkel, dus klopt het niet!


Dat ga ik testen.

Heb hier een kop met 11.0/1 compressie. en een kop met 13.5/1 compressie.

Als die MT klaar is zal ik het verschil wel meten.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
stil es?



Nee
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Wizard1894 30-5-2012 18:00 Print reply

Posts: 695
ben benieuwd met 4 takt is het sowieso zo.
 
JB1 30-5-2012 18:03 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
ben benieuwd met 4 takt is het sowieso zo.


Ah lul toch niet zo'n end in de rondte man.
Je hebt er de kloten verstand van.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Wizard1894 30-5-2012 18:05 Print reply

Posts: 695
meer dan jou vriend
 
JB1 30-5-2012 18:08 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
meer dan jou vriend


Dan jij.

Daar begint het al.
Het halve forum is je bullshit al zat, het enige wat jij doet is mensen van de wal in de sloot helpen met ononderbouwd advies.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
KlaasMarten 30-5-2012 18:27 Print reply

Posts: 423
Zit wel een kern van waarheid in,

Door de grotere cilinderinhoud komt er meer mengsel in de motor waardoor de explosie krachtiger word. Dus het is dan wel logisch dat de motor een harder/luider geluid maakt...
 
Haus am See
JB1 30-5-2012 18:28 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KlaasMarten
Zit wel een kern van waarheid in,

Door de grotere cilinderinhoud komt er meer mengsel in de motor waardoor de explosie krachtiger word. Dus het is dan wel logisch dat de motor een harder/luider geluid maakt...


Is dat compressie? Neen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
RikDT50MX - Nieuws Poster 30-5-2012 18:33 Print reply

Posts: 1558
Meer compressie is dezelfde hoeveelheid mengsel in een kleinere ruimte, het lijkt me dus niet dat je meer kabaal krijgt aangezien dezelfde hoeveelheid benzine in brand gaat.
 
I Can Play With Madness
maerijn 30-5-2012 18:49 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Dan jij.

Daar begint het al.
Het halve forum is je bullshit al zat, het enige wat jij doet is mensen van de wal in de sloot helpen met ononderbouwd advies.

Soms helpt een beetje uitleg erbij wel ja, anders lijkt het zo gesuggereerd.

Verder is niet alles wat die zegt lulkoek.



Dit bericht is gewijzigd door maerijn op 30-5-2012 om 18:56 uur.
 
KlaasMarten 30-5-2012 18:51 Print reply

Posts: 423
Als ie meer compressie opbouwd, komt er wel een grotere druk in de cilinder.
Dus het motortje gaat wel ruwer/harder klinken..
 
Haus am See
tsx-elite 30-5-2012 18:54 Print reply

Posts: 1798
zeg kun je niet gewoon een betere demper der op stampen? en dat van de compressie is kwart waar, hoe meer compressie hoe scherper het klinkt, niet harder. oftewel je lult nog steeds poep
 
shut up muttley

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved