Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Super tenere

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1143 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Super tenere
Geplaatst door jong op 16-6-2011 21:00
Hits Deze gallery is 2460 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Yamaha XTZ750 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Donker paars / 1996
Opgegeven max. vermogen 70 pk / 51 kW
Opgegeven max. snelheid 190 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
eerste offroad kilometers gemaakt. [Toon slechts deze afbeelding]
K60 Scout [Toon slechts deze afbeelding]
K60 Scout [Toon slechts deze afbeelding]
operatietuin [Toon slechts deze afbeelding]
blub [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

JB1 1-9-2011 23:56 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zx7r
[...]

Gozer, je moet niet denken...
Als nieuwere fietsen minder soepel rijden... waarom zou Suzuki, Yamaha, Honda etc. dan geld in R&D steken voor deze fietsen. Waarom blijven ze dan niet gewoon '87 fietsen produceren.

In vrijwel alle gevallen zullen aanpassingen aan het frame, gewichtsverdeling, vering, en vermogensverdeling er op vooruit gaan. Of kan de bestuurder deze in bepaalde gevallen zelf instellen.

Blijf jij nou maar op je ouwe meuk oefenen gekke Belg..


Pluspunten voor jou
Als ontwikkeling stil zou staan zouden we nu allemaal nog volgens de bijbel leven en door een gat in een houten plank schijten in de stadsgracht
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved