Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda cr125

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1051 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda cr125
Geplaatst door MaXi-PuCh op 3-6-2011 16:13
Hits Deze gallery is 24015 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CR125 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1990
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
25'02'12 [Toon slechts deze afbeelding]
25'02'12 [Toon slechts deze afbeelding]
25'02'12 [Toon slechts deze afbeelding]
net opgehaald [Toon slechts deze afbeelding]
cr125 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >

Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

MaXi-PuCh 5-6-2011 8:08 Print reply

Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
aparte plek idd waar de hevel gebroken is, meestal breekt er een stuk vanaf.

maar meer voetjes op de stepjes houden in de bocht? meestal steek je je poot uit met crossen hoor.

Voor meer tractie.

 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
-simon- 5-6-2011 10:26 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
[...]

Voor meer tractie.



moet je de volgende keer maar eens je voet uitsteken en met het been dat je op het stepje laat flink druk op het stepje zetten. heb je ook nogal wat meer tractie.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
MaXi-PuCh 5-6-2011 10:47 Print reply

Posts: 1531
Dan doe ik dat
Ik probeer gewoon af en toe wat uit en dan kijk ik wat het beste is (ookal kan ik dat zf niet goed waarnemen).
Ik had dit ook ff gelezen:
*klik*
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
Suzuki-SLK Rijder 5-6-2011 10:51 Print reply

Posts: 3167
Leuk dingetje!:P
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
Marcooow 5-6-2011 11:12 Print reply

Posts: 5713
mooi beginners moter
 
faster than a bullet!
denNLnis 5-6-2011 13:12 Print reply

Posts: 253
dikke hot
 
Honda, the power of dreams
Ruben2311 5-6-2011 13:19 Print reply

Posts: 1055
Je poot uitsteken is om zoveel mogelijk gewicht naast je motor te hebben, dan heb je de meeste tractie op je banden, is natuurkundig nogal ingewikkeld.
 
Half the strokes, double the power!
JB1 5-6-2011 14:10 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
[...]


Onderhoud is niet te betalen voor mij, ik werk maar 12u in de week à �3 per uur dus reken maar uit.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 3-6-2011 om 19:00 uur.


Betere baan zoeken, als je een beetje zoekt kun je makkelijk 5-6 eppo per uur verdienen.
3 euro is wel heel erg weinig.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Maar ik reed ook op een pad van 2 meter breed en nog geen 35 meter lang, dus moest je gelijk al remmen, gelukkig had ik dat al vaak geoefend, want een hoop mensen, zelfs motorrijders, kunnen of durven niet vol in de ankers.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 4-6-2011 om 22:41 uur.


Ohja, gelukkig ben jij een ubermensch, soort kleinkotertje van een van Adolfs experimenten en kan jij alles zeker 3 keer beter dan de middenmoot.

Hoeveel GP titels heb je al?
Als je gewoon een beetje gezond verstand hebt weet je dat je niet altijd vol in de ankers moet, effectief remmen is beter dan dom inknijpen en hopen op het beste.

Je doet het stereotype Derbi-rijder wel eer aan.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
thunderbird - Forum en Sales Moderator 5-6-2011 14:14 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
aparte plek idd waar de hevel gebroken is, meestal breekt er een stuk vanaf.

maar meer voetjes op de stepjes houden in de bocht? meestal steek je je poot uit met crossen hoor.

meestal braken ze bij mij ook altijd op die plaats.. gelukkig nu al lang geleden
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Tobias Verhoef 5-6-2011 14:18 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
Oud vrouwtje met een cr125



Mijn KTM 200 is van een vrouw geweest die er mee naar haar werk reed
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Ruben2311 5-6-2011 14:55 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
ja, gelukkig ben jij een ubermensch, soort kleinkotertje van een van Adolfs experimenten en kan jij alles zeker 3 keer beter dan de middenmoot.
Als je gewoon een beetje gezond verstand hebt weet je dat je niet altijd vol in de ankers moet, effectief remmen is beter dan dom inknijpen en hopen op het beste.

Je doet het stereotype Derbi-rijder wel eer aan.


Je hoeft niet gelijk zo gepikeerd te reageren, natuurlijk weet ik dat je je remmen niet vol moet inknijpen, maar met vol in de ankers bedoel ik zo snel mogelijk stoppen, en van een kennis die motorrijles geeft weet ik dat een zeer groot deel van de motorrijders die al jaren hun rijbewijs hebben, niet vol durven te remmen, en daarom is het een tip om het op een parkeerplaats of leeg gebied te oefenen.
En gelukkig ben jij weer het stereo type Honda rijder; alles waar honda op staat is goed, de rest niet.
 
Half the strokes, double the power!
Marcooow 5-6-2011 15:01 Print reply

Posts: 5713
jelmer en ruben, dit kun je ook ergens anders bespreken

dus doe dat lekker anders, dit is een gallery
 
faster than a bullet!
Tobias Verhoef 5-6-2011 15:02 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
[...]


Je hoeft niet gelijk zo gepikeerd te reageren, natuurlijk weet ik dat je je remmen niet vol moet inknijpen, maar met vol in de ankers bedoel ik zo snel mogelijk stoppen, en van een kennis die motorrijles geeft weet ik dat een zeer groot deel van de motorrijders die al jaren hun rijbewijs hebben, niet vol durven te remmen, en daarom is het een tip om het op een parkeerplaats of leeg gebied te oefenen.
En gelukkig ben jij weer het stereo type Honda rijder; alles waar honda op staat is goed, de rest niet.


Honda is ook gewoon goed.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Ruben2311 5-6-2011 15:05 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]


Honda is ook gewoon goed.


Mijn brommer ook.
 
Half the strokes, double the power!
-CrJarvin- 5-6-2011 15:09 Print reply

Posts: 362
vet ding altijd mooi die honda crossertjes
 
Snelle cilinders zijn blije cilinders :D, dus hoe blij is jouw cilinder?
JB1 5-6-2011 15:20 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
[...]


Mijn brommer ook.


Jouw brommer is overgehypte troep waar je te veel betaalt voor je waar.

Edit: Yamaha en Suzuki is ook gewoon goed.
Maakt mij dit nu een Japan- fanboy?

Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 5-6-2011 om 15:21 uur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Freddy-fish 5-6-2011 15:24 Print reply

Posts: 2129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Jouw brommer is overgehypte troep waar je te veel betaalt voor je waar.

Edit: Yamaha en Suzuki is ook gewoon goed.
Maakt mij dit nu een Japan- fanboy?

Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 5-6-2011 om 15:21 uur.



nee hoor, maar vind het wel lief van je
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Ruben2311 5-6-2011 15:36 Print reply

Posts: 1055
JB1, wanneer heb jij voor het laatst een sprong van 5 meter gemaakt met je mt?

Ik cross regelmatig met mijn brommer, en er is bijna nooit wat mee, verder vindt ik hem er 10X beter uit zien dan zo'n MT met zijn 5 inch wieltjes, en 2e hands zijn ze helemaal niet zo duur, en daar komt nog bij dat een Derbi een 6 bak heeft, en de originele cilinder is gewoon top, en lekker pittig.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 5-6-2011 om 15:39 uur.
 
Half the strokes, double the power!
Aprilia RX 50 2003 5-6-2011 15:41 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
JB1, wanneer heb jij voor het laatst een sprong van 5 meter gemaakt met je mt?

Ik cross regelmatig met mijn brommer, en er is bijna nooit wat mee, verder vindt ik hem er 10X beter uit zien dan zo'n MT met zijn 5 inch wieltjes, en 2e hands zijn ze helemaal niet zo duur, en daar komt nog bij dat een Derbi een 6 bak heeft, en de originele cilinder is gewoon top, en lekker pittig.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 5-6-2011 om 15:39 uur.


@Ruben: niet zo happen

@jelmer: hou nou eens op met schelden op derbi enz. zometeen gaan mensen nog denken dat je jaloers bent.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
JB1 5-6-2011 16:21 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
JB1, wanneer heb jij voor het laatst een sprong van 5 meter gemaakt met je mt?

Ik cross regelmatig met mijn brommer, en er is bijna nooit wat mee, verder vindt ik hem er 10X beter uit zien dan zo'n MT met zijn 5 inch wieltjes, en 2e hands zijn ze helemaal niet zo duur, en daar komt nog bij dat een Derbi een 6 bak heeft, en de originele cilinder is gewoon top, en lekker pittig.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 5-6-2011 om 15:39 uur.


Ja, en Derbi rijdt al 30 jaar rond

Edit: Ohja, en ik cross niet met mijn brommer, daar heb je een ralfiets voor nodig, Derbi dus.
een MT heeft 17" velgen. En ze zijn nog van hogere kwaliteit dan die van derbi.
2e hands is een Derbi nog steeds te duur.
De ori cilinder is totaal niet top, en echt niet pittig.
Enne, een 6-bak maakt je brommer niet direct superieur.

Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 5-6-2011 om 16:25 uur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Aprilia RX 50 2003 5-6-2011 16:47 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Ja, en Derbi rijdt al 30 jaar rond

Edit: Ohja, en ik cross niet met mijn brommer, daar heb je een ralfiets voor nodig, Derbi dus.
een MT heeft 17" velgen. En ze zijn nog van hogere kwaliteit dan die van derbi.
2e hands is een Derbi nog steeds te duur.
De ori cilinder is totaal niet top, en echt niet pittig.
Enne, een 6-bak maakt je brommer niet direct superieur.

Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 5-6-2011 om 16:25 uur.


donder nou toch eens een eind op.
een schip is zo zeewaardig als zijn bemanning. als jij van je pappie een gloednieuwe derbi krijgt en je onderhoudt er niks aan zal de brommer idd al snel naar de klote zijn. als jij zelf spaart, koopt een honda oid en onderhoudt t goed heb je een goeie honda. een derbi waar goed voor gezorgt wordt gaat ook echt wel 30 jaar mee. de honda's die 30 jaar terug bagger zijn misshandeld en nooit onderhoudt hebben gehad zijn ook al gesloopt. wat je nu nog ziet zijn de iets beter onderhouden brommertjes.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
JB1 5-6-2011 16:48 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


donder nou toch eens een eind op.
een schip is zo zeewaardig als zijn bemanning. als jij van je pappie een gloednieuwe derbi krijgt en je onderhoudt er niks aan zal de brommer idd al snel naar de klote zijn. als jij zelf spaart, koopt een honda oid en onderhoudt t goed heb je een goeie honda. een derbi waar goed voor gezorgt wordt gaat ook echt wel 30 jaar mee. de honda's die 30 jaar terug bagger zijn misshandeld en nooit onderhoudt hebben gehad zijn ook al gesloopt. wat je nu nog ziet zijn de iets beter onderhouden brommertjes.


En daarom zie jij nog derbi's van voor 2002?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Maup 5-6-2011 16:55 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


En daarom zie jij nog derbi's van voor 2002?

Vaak zat ja.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Aprilia RX 50 2003 5-6-2011 16:56 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


En daarom zie jij nog derbi's van voor 2002?


ja laatst op eentje gezeten uit 1995. was er prima aan toe.
hier en daar wat roestplekjes, wat krassen enz. maar niks om je voor te schamen voor een brommer van 16 jaar oud.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
-simon- 5-6-2011 17:00 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Je poot uitsteken is om zoveel mogelijk gewicht naast je motor te hebben, dan heb je de meeste tractie op je banden, is natuurkundig nogal ingewikkeld.


je poot uitsteken is vooral om beter in evenwicht te blijven.
anders rijden de een bocht uit ook wel langer met hun been erlans ipv weer op de stepjes?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved