Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda cr125

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1118 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda cr125
Geplaatst door MaXi-PuCh op 3-6-2011 16:13
Hits Deze gallery is 24028 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CR125 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1990
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
25'02'12 [Toon slechts deze afbeelding]
25'02'12 [Toon slechts deze afbeelding]
25'02'12 [Toon slechts deze afbeelding]
net opgehaald [Toon slechts deze afbeelding]
cr125 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >

Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

der Chef 3-6-2011 16:23 Print reply

Posts: 3265
Oudje, Hot!

 
mx-jacob 3-6-2011 17:31 Print reply

Posts: 2938
HOT
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
Ruben2311 3-6-2011 17:41 Print reply

Posts: 1055
Hot! zoiets wil ik ook nog eens aanschaffen wanneer ik een beter betaalde baan heb
 
Half the strokes, double the power!
M-Kosak 3-6-2011 17:53 Print reply
Posts: 205
Ik hoop dat je er een hoop plezier aan gaat beleven

En van mij krijg je een hot
 
Pushpin 3-6-2011 18:03 Print reply
Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Hot! zoiets wil ik ook nog eens aanschaffen wanneer ik een beter betaalde baan heb

ik ook!
 
mx-jacob 3-6-2011 18:13 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Hot! zoiets wil ik ook nog eens aanschaffen wanneer ik een beter betaalde baan heb



zo duur zijn ze niet.....
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
kenny77 3-6-2011 18:14 Print reply

Posts: 29286
Leuk hoor, zeker op je 14de.
Wel een heeel stuk meer vermogen dan een brommertje.
Heb je er al op gereden?
 
JB1 3-6-2011 18:14 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Hot! zoiets wil ik ook nog eens aanschaffen wanneer ik een beter betaalde baan heb


Verkoop die derbi van je en koop zo'n kreng dan
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Ruben2311 3-6-2011 19:00 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Verkoop die derbi van je en koop zo'n kreng dan


Onderhoud is niet te betalen voor mij, ik werk maar 12u in de week à €3 per uur dus reken maar uit.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 3-6-2011 om 19:00 uur.
 
Half the strokes, double the power!
MaXi-PuCh 3-6-2011 20:20 Print reply

Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: M-Kosak
Ik hoop dat je er een hoop plezier aan gaat beleven

En van mij krijg je een hot

dat plezier hebben zal wel lukken :P vanmiddag even kort gereden, damn! wat een vermogen!

edit: ik zag net dat shirioko ook nog zo'n chinees prut blok onder "jouw" mtx heeft gehangen
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Leuk hoor, zeker op je 14de.
Wel een heeel stuk meer vermogen dan een brommertje.
Heb je er al op gereden?

ja heel leuk indd veeel meer vermogen dan een brommertje :P aantrappen moet wennen, omdat nog nooit meer dan 80cc had aangekickt.
al 2 á 3 km gereden. maar ik wil eerst op een "veilige" plek kunnen rijden, zodat ik de motor meer leer kennen enzo. met veilig bedoel ik ergens in een weiland ofzo, ipv langs de weg.

edit: en ik wil eerst een jerrycan benzine hebben.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
[...]


Onderhoud is niet te betalen voor mij, ik werk maar 12u in de week à €3 per uur dus reken maar uit.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 3-6-2011 om 19:00 uur.

ik weet niet wat de rest van jouw uitgaven is, maar ik verdient minder dan jij
Dit bericht is gewijzigd door MaXi-PuCh op 3-6-2011 om 20:29 uur.

Dit bericht is gewijzigd door MaXi-PuCh op 28-3-2012 om 18:59 uur.
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
Dvgate 3-6-2011 21:12 Print reply

Posts: 148
Moooooi. Ziet er heel goed uit. Orgineel Dikke vette hot

Dit bericht is gewijzigd door Dvgate op 3-6-2011 om 21:14 uur.
 
Kijk/ruik even in/aan de asbak, ook ff de in sigarettenaansteker kijken of er as in zit.
Ruben2311 3-6-2011 21:46 Print reply

Posts: 1055
Iedereen heeft het altijd over dat aantrappen, maar zelf heb ik er nooit moeite mee gehad om een 125 aan te trappen, dus ik denk dat je het na een tijdje wel lukt, of ik ben natuurlijk Superieur

Het gaat het makkelijkste als je je iets van het zadel licht, en er met je volle gewicht op gaat staan en dan trappen.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 3-6-2011 om 21:47 uur.
 
Half the strokes, double the power!
tsxhunter 3-6-2011 21:47 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Iedereen heeft het altijd over dat aantrappen, maar zelf heb ik er nooit moeite mee gehad om een 125 aan te trappen, dus ik denk dat je het na een tijdje wel lukt, of ik ben natuurlijk Superieur

idd. 250 valt mij ook nog wel mee. maar dat is natuurlijk voor iedereen anders

dikke hot jasper!
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
M-Kosak 3-6-2011 22:17 Print reply
Posts: 205
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
[...]

dat plezier hebben zal wel lukken :P vanmiddag even kort gereden, damn! wat een vermogen!

edit: ik zag net dat shirioko ook nog zo'n chinees prut blok onder "jouw" mtx heeft gehangen
[...]



Ja is er niet mooier op geworden maar goed is van hem dus moet er mee doen wat hij leuk vind wa


 
Ruben2311 4-6-2011 8:25 Print reply

Posts: 1055
Het is vermogen is niet zo bijzonder, het zijn de toeren, en de gasrespons i.c.m de lichte vertanding die een crosser leuk maken.
En natuurlijk de lichtvoetigheid.
 
Half the strokes, double the power!
MaXi-PuCh 4-6-2011 21:34 Print reply

Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Het is vermogen is niet zo bijzonder, het zijn de toeren, en de gasrespons i.c.m de lichte vertanding die een crosser leuk maken.
En natuurlijk de lichtvoetigheid.

ja. maar het vermogen dat je voelt, is toch even iets meer dan een brommertje

vandaag eerst wezen sporten, toen ik m 4 uur thuis was even naar boerderij van de vader van een maat gegaan om te vragen of ik ergens kon crossen (ik vroeg het niet zo letterlijk als hier staat ) maar dat kon niet omdat het gras nog gemaait moest worden. hij zou even contact opnemen als het gemaaid was.

toen ik naar huis ging vanaf daar dacht ik dus; kut, nou kan ik nog niet crossen.
totdat ik realiseerde dat ik ooit een aanbod heb gekregen om ergens te komen crossen (toen nog met de mt) van iemand die we wel goed kennen, en waar mijn vader vooral goed mee overweg kan.
dus wij daar eerst et de auto heen rijden (maar een halve km rijden maar goed ) zochten hem even op, ff praatje maken (terwijl ik er in crosspak bij stond) uiteindeijl was het "ja, het gras moet nog gemaaid worden dus daar kan niet. je kan wel op het pad hier, maar dat is ook niet echt ideaal" mijn vader: "ja het is toch eerst even om de motor te leren kennen, dus alles is wel goed" toen die andere weer; "ooh zo ja. nou ja je kunt hier *wijzend naar de plek waar de koeien staan als ze wachten om gemolken te kunnen worden* wel wat crossen, heb je de motor bij je?" ik; "nee staat thuis, maar kan hem zo ophalen" hij weer; "nou dan zet ik het hek open en de stal op slot, als jij dan je motor haalt dan zie ik je hier straks wel weer".

wij dus snel die motor halen, zo heb ik ook nog een stukje mee gereden in een oldtimer optocht

toen daar even wat crossen, heel erg ongelijke grond, helemaal vertrapt door die koeien, dus ideaal om even de motor te leren kennen
steeds wat sneller natuurlijk maar goed omdat daar koeien hadden gestaan ligen daar ook uitwerpselen dus na een wartiertje schoof mijn achterwiel onder mij weg doordat die bruine ronde vlekken zo glad zijn, en kon hem niet meer recht houden. toen is dus ondanks mijn hankappen op de een of andere manier toch mijn koppelingshendel gebroken fotos van dat staan op de 2e pagina.

was wel leuk even, ook al was het kort. gelijk even kijken wat ik kon, beetje laten driften in de bocht, zoveel mogelijk staan, voeten op de stepjes houden in de bochten, motor proberen haaks te gooien in korte bocht (op een stuk losse grond), achterop gaan zitten daar waar heel veel hoge hobbels achter elkaar zitten...
dus maandag uit school even koppelingshendeltje halen

Dit bericht is gewijzigd door MaXi-PuCh op 4-6-2011 om 21:35 uur.
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
Ruben2311 4-6-2011 22:09 Print reply

Posts: 1055
Bij een maat van mij was ook al een keer de koppelinghendel gebroken, precies dezelfde bouwjaar cr125.
Maar voor de eerste keer op een crosser is echt onbeschrijflijk, ik weet nog mijn eerste keer op een Ktm 125, de eerste half uur durfde ik niet een vol gas tot het einde :p en de 2e keer, na bijna een uur oefenen, durfde ik pas vol tot de 3e versnelling te gaan.
En dat is pas een 125, mensen die er nog nooit op hebben gereden snappen dat vaak niet, maar eenmaal plaats genomen op zo'n monster weet je wel beter.
 
Half the strokes, double the power!
mxbeunking 4-6-2011 22:11 Print reply

Posts: 2305
altijd mooi die oude dingen, HOT!!! straks als je hem gewent bent wordt het nog leuker
zit er ergens een crossbaan bij je in de buurt?

Dit bericht is gewijzigd door piet van der voort op 4-6-2011 om 22:12 uur.
 
Draaiwerk nodig? = PB
MaXi-PuCh 4-6-2011 22:38 Print reply

Posts: 1531
Ik ga lid worden van Joure, En ik denk dat ik in vakanties wel eens op Rutten en heel misschien in marum een dagkaart haal.
Eerst moet ik dit schooljaar afgerond hebben, dan begint het feest op de crossbanen. Jammer dat joure niet zo vaak/lang open is

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Bij een maat van mij was ook al een keer de koppelinghendel gebroken, precies dezelfde bouwjaar cr125.
Maar voor de eerste keer op een crosser is echt onbeschrijflijk, ik weet nog mijn eerste keer op een Ktm 125, de eerste half uur durfde ik niet een vol gas tot het einde :p en de 2e keer, na bijna een uur oefenen, durfde ik pas vol tot de 3e versnelling te gaan.
En dat is pas een 125, mensen die er nog nooit op hebben gereden snappen dat vaak niet, maar eenmaal plaats genomen op zo'n monster weet je wel beter.

Ja inderdaad.
Ik denk dat ik wel een beetje voordeel heb gehad met dat ik een nogal hoogtoerige mt had. ding was ook best snel voor een brommer, maar die had het zelfde karakter, onderin weinig bijzonders, eenmaal bovenin toeren barst die powerband los! Nu heb je mt zon cr125 ook nog een powervalve, grotere cilinderinhoud, veel grotere poorten en betere timingen, en dingen zijn beter berekend (uitlaat).
Koppelingshendel is misschien dan wel een kwaaltje? Waar die is gebroken is het ook niet erg dik materiaal, misschien bij andere bouwlagen dikker ofzo...

Ik ging al vrij snel het gas wat verder open draaien, maar ben nog niet verder dan de 4 geweest. Dat kon daar ook niet echt maar goed.
Stiekem zat ik te hopen dat ik zou vallen, gewoon om de ervaring omdat het er bij hoort. Alleen jammer van die hendel, maar ach, dat hoort er ook bij

Btw ik heb Gisteren wel in alle versnellingen gereden, maar dat was op een lang stuk recht uit waar toen niemand was en op een heeeel laag toerental
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
Ruben2311 4-6-2011 22:41 Print reply

Posts: 1055
Maar ik reed ook op een pad van 2 meter breed en nog geen 35 meter lang, dus moest je gelijk al remmen, gelukkig had ik dat al vaak geoefend, want een hoop mensen, zelfs motorrijders, kunnen of durven niet vol in de ankers.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 4-6-2011 om 22:41 uur.
 
Half the strokes, double the power!
M-Kosak 4-6-2011 22:45 Print reply
Posts: 205
Dat paars frame doet t m
 
MaXi-PuCh 4-6-2011 22:54 Print reply

Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: M-Kosak
Dat paars frame doet t m

Ja he mede dankzij dat was ik verlieft op je advertentie
als ik die hendel ga halen haal ik gelijk even spul om het filter mee schoon te maken, en benzine. Zodra ik geld over heb wil ik een urenteller aanschaffen en als het mee zit ergens aan het begin van de vakantie de zuiger vervangen. Dat zuiger vervangen aan het begin vd vakantie zal wel niet lukken. moet even zien hoeveel geld ik dan heb. Jammer dat ik niet weet hoe lang deze zuiger er nu in zit.
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
M-Kosak 4-6-2011 23:03 Print reply
Posts: 205
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
[...]

Ja he mede dankzij dat was ik verlieft op je advertentie
als ik die hendel ga halen haal ik gelijk even spul om het filter mee schoon te maken, en benzine. Zodra ik geld over heb wil ik een urenteller aanschaffen en als het mee zit ergens aan het begin van de vakantie de zuiger vervangen. Dat zuiger vervangen aan het begin vd vakantie zal wel niet lukken. moet even zien hoeveel geld ik dan heb. Jammer dat ik niet weet hoe lang deze zuiger er nu in zit.


:P is van een oud vrouwtje geweest en heeft altijd binnen gestaan
 
MaXi-PuCh 4-6-2011 23:11 Print reply

Posts: 1531
Oud vrouwtje met een cr125
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
-simon- 5-6-2011 0:57 Print reply

Posts: 8211
aparte plek idd waar de hevel gebroken is, meestal breekt er een stuk vanaf.

maar meer voetjes op de stepjes houden in de bocht? meestal steek je je poot uit met crossen hoor.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved