Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda Mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1074 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda Mb
Geplaatst door ChielO op 25-5-2011 18:30
Hits Deze gallery is 8898 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MB (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw/zwart / 1979
Opgegeven max. vermogen 6 pk / 4 kW
Opgegeven max. snelheid 80 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
25-08-2013 [Toon slechts deze afbeelding]
25-08-2013 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina

Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

NS1-Whisperer 4-9-2013 21:41 Print reply

Posts: 2160
Goed bezig!


 
"Risico is extra leven"
ChielO 11-10-2013 18:12 Print reply

Posts: 322
Dusss..
Membraanklep was alweer beschadigt en begon al te barsten dus hele ding maar weg geflikkerd..
Malossi was voor een poosje leuk maar staat nu te koop voor paar tientjes, kon nu via kerel van marktplaats leuke HM167 overkopen.
Nieuw zuigertje in gedrukt, nieuw imi membraan met carbonnen kleppen er bij genomen en nou voorlopig zo weinig mogelijk meer aan doen.
 
WestlandMB 11-10-2013 18:23 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielO
Dusss..
Membraanklep was alweer beschadigt en begon al te barsten dus hele ding maar weg geflikkerd..
Malossi was voor een poosje leuk maar staat nu te koop voor paar tientjes, kon nu via kerel van marktplaats leuke HM167 overkopen.
Nieuw zuigertje in gedrukt, nieuw imi membraan met carbonnen kleppen er bij genomen en nou voorlopig zo weinig mogelijk meer aan doen.


Zelf heb ik het ook eens gehad met zo'n carbon membraan, daarna altijd origineel honda membraan genomen. Ik heb er nooit meer last van gehad, misschien is staal toch beter.

je had ook voor het geld van de hm167 een 70 airsal kunnen nemen, rijd ook heerlijk en je hebt dan nog meer koppel en laagtoeriger. Als is de hm167 lekker slijtvast

Dit bericht is gewijzigd door WestlandMB op 11-10-2013 om 18:25 uur.
 
ChielO 11-10-2013 22:24 Print reply

Posts: 322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]


Zelf heb ik het ook eens gehad met zo'n carbon membraan, daarna altijd origineel honda membraan genomen. Ik heb er nooit meer last van gehad, misschien is staal toch beter.

je had ook voor het geld van de hm167 een 70 airsal kunnen nemen, rijd ook heerlijk en je hebt dan nog meer koppel en laagtoeriger. Als is de hm167 lekker slijtvast

Dit bericht is gewijzigd door WestlandMB op 11-10-2013 om 18:25 uur.


Heb liever die carbonnen kleppen er in zitten, stel dat ze nog een keer kapot gaan is de schade minder dan met die stalen.
Maar probleem zat hem wss wel in het membraan zelf.

Airsal heb ik ook al eens over na zitten denken maar wou liever gewoon weer terug naar 50cc en deze had ik al veel goeds over gehoord dus wou hem wel eens proberen.
 
WestlandMB 12-10-2013 13:30 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielO
[...]


Heb liever die carbonnen kleppen er in zitten, stel dat ze nog een keer kapot gaan is de schade minder dan met die stalen.
Maar probleem zat hem wss wel in het membraan zelf.

Airsal heb ik ook al eens over na zitten denken maar wou liever gewoon weer terug naar 50cc en deze had ik al veel goeds over gehoord dus wou hem wel eens proberen.


Ik heb ze allebij gereden, eerst 2 jaar de airsal en nu en jaar de hm167. In principe gaan ze even hard met een luhao pijp, maar de airsal is iets laagtoeriger. Ik rij met een 18mm met de hm167 1:35, een maat van me met een 13mm rijd ermee 1:46. Het verbaasde me hoe zuinig zo'n mb blokje kan zijn.
 
ChielO 12-10-2013 14:07 Print reply

Posts: 322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]


Ik heb ze allebij gereden, eerst 2 jaar de airsal en nu en jaar de hm167. In principe gaan ze even hard met een luhao pijp, maar de airsal is iets laagtoeriger. Ik rij met een 18mm met de hm167 1:35, een maat van me met een 13mm rijd ermee 1:46. Het verbaasde me hoe zuinig zo'n mb blokje kan zijn.


Kwa verbruik stond ik ook nog best versteld van wat er te halen valt, poosje geleden met de brommer op vakantie geweest, met 21mm Mikuni en 70cc Malossi gewoon lekker rustig door tuffen nog 1 op 30 gehaald!
Later gewoon voor dagelijkse ritjes makkelijk 1 op 25 mee kunnen halen.
 
ChielO 5-5-2014 18:01 Print reply

Posts: 322

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved