Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Kawasaki ER6N

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 999 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Kawasaki ER6N
Geplaatst door Drumsan op 19-5-2011 23:54
Hits Deze gallery is 4217 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Kawasaki ER6 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Candy burnt orange / 2009
Opgegeven max. vermogen 34 pk / 25 kW
Opgegeven max. snelheid 160 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Kawa ER6N [Toon slechts deze afbeelding]
ER6N [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Tom96 19-5-2011 23:58 Print reply

Posts: 1719
Kut, Verband ik weer mijn vingers.
 
Royal Club 20-5-2011 0:02 Print reply

Posts: 60390
dat is toch wel een godse lelijke motor zo.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Tom96 20-5-2011 0:04 Print reply

Posts: 1719
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
dat is toch wel een godse lelijke motor zo.



Met een andere voorlichtunit is het al stuk beter?
 
Royal Club 20-5-2011 0:05 Print reply

Posts: 60390
nee.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Drumsan 20-5-2011 0:08 Print reply

Posts: 1223


Vind het zelf wel mooi.. maar foto's zijn niet zo mooi :P
 
kenny77 20-5-2011 0:31 Print reply

Posts: 29286
Hij is te nieuw.

Maar hij zal ongetwijfeld fijn rijden.
 
BenjaminDG 20-5-2011 0:53 Print reply

Posts: 4605
Heeft wel iets, ik zou wel de spiegels er afdoen en van die stuurspiegels monteren dan.

Alleen jammer dat die motoren een klote koppeling hebben

Was ook mijn lesmotor, viel haast niet mee te vertrekken zonder iet of wat gas te geven want anders sloeg hij direct af.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 20-5-2011 om 0:54 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Cas DT 20-5-2011 8:39 Print reply

Posts: 3131
Ik vind hem toch wel heel vet eigenlijk
Heet.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
maxisport 20-5-2011 8:56 Print reply

Posts: 4206
mooie motor om op te beginnen.

alleen die hoe die pijp daar hangt is foei lelijk
 
Rens 20-5-2011 10:09 Print reply

Posts: 6863
Ik vind het wel leuke ruimteschepen die nieuwe kawa-ER serie.
Alleen die demper, dat lijkt er niet op te horen en past ook niet bij de rest van de motor.


 
achter de maan is alles beter
BenjaminDG 20-5-2011 10:53 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
mooie motor om op te beginnen.

alleen die hoe die pijp daar hangt is foei lelijk


Alle nieuwe motoren hebben hun uitlaat demper daar hangen.
 
Vlaanderen vrij!
Rens 20-5-2011 10:57 Print reply

Posts: 6863
Het gaat niet om de plek van de demper. Het gaat er om dat het een ding is dat eruit ziet alsof het niet bij de motor hoort.
 
achter de maan is alles beter
zx7r 20-5-2011 11:12 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Alle nieuwe motoren hebben hun uitlaat demper daar hangen.

Het gaat er om dat de demper wat lang is tov. het origineel.
Betere keuze (qua looks naar mijn idee) is een Arrow, Mivv of Jardin. Dat soort afmetingen.

Ot verder een mooie fiets.
 
Cas1029 20-5-2011 12:27 Print reply

Posts: 242
kun je niet onder uit een hotje
 
als het niet gaat zoals het moet. dan moet het maar zoals het gaat
Meathausen 20-5-2011 12:47 Print reply

Posts: 726
hot voor die uitlaat
 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
Rens 20-5-2011 12:52 Print reply

Posts: 6863
Zou je in bochten eerder de uitlaat aan de grond rijden dan de voetsteun?
Als dat mooi vonkt en er een filmpje van neerzet vind ik de uitlaat toch wel leuk
 
achter de maan is alles beter
tuono50 20-5-2011 15:30 Print reply

Posts: 301
Mooie motor alleen jammer van de uitlaat.

Hot anyway !
 
surf the asphalt
Paul de Salmiakbal 20-5-2011 18:36 Print reply

Posts: 5285
Best mooi ding
 
Dvgate 20-5-2011 22:33 Print reply

Posts: 148
Geel plaatje op voorspatbord is kei lelijk op zo n ding. Verder is ie wel hot
 
Kijk/ruik even in/aan de asbak, ook ff de in sigarettenaansteker kijken of er as in zit.
Stiffmeister 20-5-2011 22:37 Print reply

Posts: 1582
Ding wil ik later ook, HOT
 
.. Retro Active
Jozeff - Forum en Sales Moderator 20-5-2011 23:58 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Heeft wel iets, ik zou wel de spiegels er afdoen en van die stuurspiegels monteren dan.

Alleen jammer dat die motoren een klote koppeling hebben

Was ook mijn lesmotor, viel haast niet mee te vertrekken zonder iet of wat gas te geven want anders sloeg hij direct af.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 20-5-2011 om 0:54 uur.


bij welke motor is dat niet zo, een harley?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
zx7r 21-5-2011 9:46 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


bij welke motor is dat niet zo, een harley?

Inderdaad, ik vraag me dan ook sterk af wat voor blok er in zijn gsxr zit. En of circuitrijden dan ook wat van hem is....

(en hoe gaat het met de rd dan)
 
triniton 21-5-2011 10:34 Print reply

Posts: 68
Heet !!!! Alleen die pijp zou ik kijken of ik die door kan laten lopen onder het kontje door
 
Eens een Schakel altijd een Schakel
BenjaminDG 21-5-2011 10:47 Print reply

Posts: 4605
Bij mijn eerste motor, een Honda CB500 kon je vertrekken zonder gas te geven.

Waren ook de les motors die ze gebruikten voor de rijscholen overstapten naar kawasaki's ER6N.

Daar vonden ze ook dat de koppeling nogal stroef en bruut was

Bij de gsxr wordt dat al wat moeilijker maar dat is een 4 cil in lijn.


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 21-5-2011 om 10:48 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Ice Ap rs50 21-5-2011 11:24 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Bij mijn eerste motor, een Honda CB500 kon je vertrekken zonder gas te geven.

Waren ook de les motors die ze gebruikten voor de rijscholen overstapten naar kawasaki's ER6N.

Daar vonden ze ook dat de koppeling nogal stroef en bruut was

Bij de gsxr wordt dat al wat moeilijker maar dat is een 4 cil in lijn.


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 21-5-2011 om 10:48 uur.


Als dat ding gloednieuw was is het logisch dat de koppeling nog wat bruut gaat.
 
GTI - GTD - BMW

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved