Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Wat is jouw mening over deze gallery? |
Gallery gegevens
|
Naam gallery |
nsr50 kenny |
Geplaatst door |
kenny77 op 2-5-2011 20:12 |
Hits |
Deze gallery is 25553 maal bekeken. |
Voertuig bij deze gallery
|
Soort voertuig |
|
Merk + type |
Honda NSR-I (Momenteel in bezit) |
Kleur / Bouwjaar |
Zwart / Niet opgegeven |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
45 km/h |
Pagina 5 van 8
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
kenny77 |
2-8-2011 19:05 |
Posts: 29286 |
Nee, achterrem heb ik niet echt nodig, dus trommel is zeker genoeg.
Als ik geld te veel had, dan zou er wielen en voorvork van een nieuwe gpr in komen voor betere wegligging. (als je met 110 door de bocht gaat dan lijkt het net alsof je een slag in je voorwiel hebt zitten. )
Maar aangezien ik geen geld te veel heb, wordt dat hem niet.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 2-8-2011 om 19:55 uur.
|
|
|
|
Knipperlicht |
2-8-2011 19:13 |
Posts: 1833 |
Leuke foto's Kenny, waar heb je die genomen?
|
|
If you eat LEGO, you will shit bricks. |
|
kenny77 |
2-8-2011 19:53 |
Posts: 29286 |
Tussen Spa en Stavelot.
|
|
|
|
Makrolon |
2-8-2011 22:13 |
Posts: 6733 |
Cool! Ik heb er ook een gekocht. Iets minder mooi maar wel iets sneller.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
kenny77 |
2-8-2011 22:29 |
Posts: 29286 |
Als dagelijks vervoer ?
Foto's ervan?
wat voor blok zit er dan onder?
|
|
|
|
Makrolon |
2-8-2011 22:34 |
Posts: 6733 |
Nee gewoon voor de fun en om miss nog iets aan te winnen. T is een 125 met 160 polini
Als ik m heb maak ik wel een gallery aan!
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
JB1 |
2-8-2011 22:35 |
Posts: 14881 |
Kenny, op zo'n lelijke Honda wil je toch niet gezien worden.
Dat kan echt niet meer hoor.
Ik neem hem wel over voor 5 euro en een kratje bier
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
kenny77 |
2-8-2011 22:39 |
|
Makrolon |
2-8-2011 22:40 |
Posts: 6733 |
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
kenny77 |
2-8-2011 22:42 |
Posts: 29286 |
Vast een stuk beter dan dit zwabber ding.
al weegt deze wel maar 80kg of minder, dat is wel een voordeel.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 2-8-2011 om 22:44 uur.
|
|
|
|
kenny77 |
9-8-2011 21:28 |
Posts: 29286 |
He daar, wat ziet mijn oog?
Jazeker, nieuwe uitlaat zit in elkaar en hij doet het.
En doet het goed!
Gaat nu met 17/43 beter op het gas met de voorkant de lucht in, dan met 15/43 en met de oude uitlaat.
Bovenin is hij nog niet zo sterk als het sprint blokje, maar dat komt omdat deze uitlaatpoort/spoelpoorten ook erg tam staan.
Kort filmpje.
(youtube doet het voor de zoveelste keer weer eens niet... , daarom maar weer via photobucket.)
http://s754.photobuc...mp;current=nsr80.mp4
De uitlaat moet nog verder worden geschuurd en dan de lasnaden opnieuw erin branden of opnieuw blauw branden door het rijden.
We konden dit lasapparaat toevallig lenen en dan hoef ik niet te wachten tot mijn vader met het tig apparaat had kunnen doen.
Plus nu hoefde hij niet na het werk nog langer te blijven.
Heb hem verder nog niet echt goed kunnen testen, misschien nog wat afstel werk en dan is het goed.
|
|
|
|
De Schout |
9-8-2011 21:35 |
Posts: 5327 |
Pijpjes maken is mooi werk he
Op basis van wat voor berekening heb je deze gemaakt?
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
kenny77 |
9-8-2011 21:40 |
Posts: 29286 |
Zeker.
En leuk als het dan ook nog blijkt te werken.
Ik heb deze niet berekend, maar dit is een kopie van de sprint uitlaat die ik in 2010 van Niek had geleend.
Daar heb ik de maten van opgemeten en toen deze weer ervan gemaakt.
Wie de uitlaat oorspronkelijk berekent heeft weet ik niet.
|
|
|
|
rensss |
9-8-2011 21:44 |
Posts: 1110 |
Mooi filmpje pracht ding,
Mooie uitlaat ook.
Zit heel wat kracht onder je haha
|
|
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast? |
|
Derbi-Olaf |
9-8-2011 21:58 |
Posts: 14999 |
Toff, kenny, dat is nu met een gewone simpele 80cc set-up ?
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
kenny77 |
9-8-2011 22:31 |
|
kenny77 |
8-1-2012 17:28 |
Posts: 29286 |
Vandaag de 26mm keihin uitgeprobeerd op het sprint blokje.
Aangezien hij met de 30mm dellorto toch nog niet echt lekker liep.
Met de 26mm loopt hij veel mooier, ook meer vermogen, alleen merk je toch wel dat hij wat weinig krijgt.
Wat weer beter was met de 30'er.
Nu wil ik eens 2x 26mm uit proberen.
Voor het mooie te groot, was beter geweest als het 2x 22~24mm was geweest.
Maargoed die heb ik niet in keihin liggen.
Als het getest is en het bevalt me, dan ga ik een cr125 membraan pas maken.
Wordt een beetje krapjes maar het moet net gaan.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 8-1-2012 om 17:28 uur.
|
|
|
|
BenjaminDG |
8-1-2012 17:31 |
Posts: 4605 |
Heb je nu 2 cilinders?
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
lytseleen |
8-1-2012 17:31 |
Posts: 1025 |
alleen 2 carbs zo te zien
|
|
Taliban strijder op 2 takt kameel. |
|
kenny77 |
8-1-2012 17:33 |
Posts: 29286 |
2 carburateurs inderdaad.
|
|
|
|
lytseleen |
8-1-2012 17:34 |
Posts: 1025 |
heb je niet een 30mm met power jet?
|
|
Taliban strijder op 2 takt kameel. |
|
kenny77 |
8-1-2012 17:35 |
Posts: 29286 |
Nope.
Lijkt me ook niet nodig, met de 30 er kreeg het wel genoeg als hij bovenin zat, maar het geheel liep niet zo mooi.
|
|
|
|
lytseleen |
8-1-2012 17:37 |
Posts: 1025 |
met powerjet kun je toch een kleinere sproeier monteren dus midden gebied een beetje armer krijgen? of denk ik hier weer helemaal verkeerd over?
|
|
Taliban strijder op 2 takt kameel. |
|
BenjaminDG |
8-1-2012 17:38 |
Posts: 4605 |
Waarschijnlijk was de gassnelheid niet hoog genoeg voor je klein cilindertje.
Is ook de reden waarom ze op de gsxr1100 38mm carbs zetten ipv 40 of 41, om de gassnelheid omhoog te jagen.
Ben wel benieuwd naar de werking, op een 4takt wordt dit wel gebruikt (crossers met een dikke mono cilinder).
Powerjet is alleen voor hoge toeren.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 8-1-2012 om 17:39 uur.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
kenny77 |
8-1-2012 17:39 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lytseleen
met powerjet kun je toch een kleinere sproeier monteren dus midden gebied een beetje armer krijgen? of denk ik hier weer helemaal verkeerd over?
Kan, maar ik was niet zo te vrede over de 30 dellorto, de keihin doet het naar mijn ervaring op 4 verschillende setups veel beter.
de 30 er was ook niet te groot ofzo, maar liep gewoon niet echt lekker en miste vermogen.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Waarschijnlijk was de gassnelheid niet hoog genoeg voor je klein cilindertje.
Is ook de reden waarom ze op de gsxr1100 38mm carbs zetten ipv 40 of 41, om de gassnelheid omhoog te jagen.
Ben wel benieuwd naar de werking, op een 4takt wordt dit wel gebruikt (crossers met een dikke mono cilinder).
Powerjet is alleen voor hoge toeren.
Nope in friesland zetten ze 34mm carbs erop.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 8-1-2012 om 17:40 uur.
|
|
|
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Pagina 5 van 8
|
|