Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - nsr50 kenny

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 921 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery nsr50 kenny
Geplaatst door kenny77 op 2-5-2011 20:12
Hits Deze gallery is 25559 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda NSR-I (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 45 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
nsr. [Toon slechts deze afbeelding]
nsr. [Toon slechts deze afbeelding]
Jubbega [Toon slechts deze afbeelding]
Vaals [Toon slechts deze afbeelding]
Met de snelle MB van Olaf [Toon slechts deze afbeelding]
nsr. [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >

Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 2-8-2011 19:05 Print reply

Posts: 29286
Nee, achterrem heb ik niet echt nodig, dus trommel is zeker genoeg.

Als ik geld te veel had, dan zou er wielen en voorvork van een nieuwe gpr in komen voor betere wegligging. (als je met 110 door de bocht gaat dan lijkt het net alsof je een slag in je voorwiel hebt zitten. )
Maar aangezien ik geen geld te veel heb, wordt dat hem niet.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 2-8-2011 om 19:55 uur.
 
Knipperlicht 2-8-2011 19:13 Print reply

Posts: 1833
Leuke foto's Kenny, waar heb je die genomen?
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
kenny77 2-8-2011 19:53 Print reply

Posts: 29286
Tussen Spa en Stavelot.
 
Makrolon 2-8-2011 22:13 Print reply

Posts: 6733
Cool! Ik heb er ook een gekocht. Iets minder mooi maar wel iets sneller.
 
KTM 525 EXC Supermoto
kenny77 2-8-2011 22:29 Print reply

Posts: 29286
Als dagelijks vervoer ?
Foto's ervan?

wat voor blok zit er dan onder?
 
Makrolon 2-8-2011 22:34 Print reply

Posts: 6733
Nee gewoon voor de fun en om miss nog iets aan te winnen. T is een 125 met 160 polini

Als ik m heb maak ik wel een gallery aan!
 
KTM 525 EXC Supermoto
JB1 2-8-2011 22:35 Print reply

Posts: 14881
Kenny, op zo'n lelijke Honda wil je toch niet gezien worden.
Dat kan echt niet meer hoor.

Ik neem hem wel over voor 5 euro en een kratje bier

 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 2-8-2011 22:39 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
Nee gewoon voor de fun en om miss nog iets aan te winnen. T is een 125 met 160 polini

Als ik m heb maak ik wel een gallery aan!

aha!

ja dat is wel wat sneller inderdaad en een heel stuk fijner met motor kenteken.
Ik ben benieuwd!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, op zo'n lelijke Honda wil je toch niet gezien worden.
Dat kan echt niet meer hoor.

Ik neem hem wel over voor 5 euro en een kratje bier



Dat grapje is oud!
 
Makrolon 2-8-2011 22:40 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

aha!

ja dat is wel wat sneller inderdaad en een heel stuk fijner met motor kenteken.
Ik ben benieuwd!

[...]


Dat grapje is oud!

Ik ben ook erg benieuwd! Vooral naar hoe dat rijd.
 
KTM 525 EXC Supermoto
kenny77 2-8-2011 22:42 Print reply

Posts: 29286
Vast een stuk beter dan dit zwabber ding.

al weegt deze wel maar 80kg of minder, dat is wel een voordeel.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 2-8-2011 om 22:44 uur.
 
kenny77 9-8-2011 21:28 Print reply

Posts: 29286
He daar, wat ziet mijn oog?


Jazeker, nieuwe uitlaat zit in elkaar en hij doet het.
En doet het goed!

Gaat nu met 17/43 beter op het gas met de voorkant de lucht in, dan met 15/43 en met de oude uitlaat.

Bovenin is hij nog niet zo sterk als het sprint blokje, maar dat komt omdat deze uitlaatpoort/spoelpoorten ook erg tam staan.

Kort filmpje.
(youtube doet het voor de zoveelste keer weer eens niet... , daarom maar weer via photobucket.)
http://s754.photobuc...mp;current=nsr80.mp4

De uitlaat moet nog verder worden geschuurd en dan de lasnaden opnieuw erin branden of opnieuw blauw branden door het rijden.
We konden dit lasapparaat toevallig lenen en dan hoef ik niet te wachten tot mijn vader met het tig apparaat had kunnen doen.
Plus nu hoefde hij niet na het werk nog langer te blijven.



Heb hem verder nog niet echt goed kunnen testen, misschien nog wat afstel werk en dan is het goed.
 
De Schout 9-8-2011 21:35 Print reply
Posts: 5327
Pijpjes maken is mooi werk he

Op basis van wat voor berekening heb je deze gemaakt?
 
tune tweak fiddle bang bummer
kenny77 9-8-2011 21:40 Print reply

Posts: 29286
Zeker.
En leuk als het dan ook nog blijkt te werken.

Ik heb deze niet berekend, maar dit is een kopie van de sprint uitlaat die ik in 2010 van Niek had geleend.
Daar heb ik de maten van opgemeten en toen deze weer ervan gemaakt.

Wie de uitlaat oorspronkelijk berekent heeft weet ik niet.
 
rensss 9-8-2011 21:44 Print reply

Posts: 1110
Mooi filmpje pracht ding,

Mooie uitlaat ook.

Zit heel wat kracht onder je haha
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
Derbi-Olaf 9-8-2011 21:58 Print reply

Posts: 14999
Toff, kenny, dat is nu met een gewone simpele 80cc set-up ?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 9-8-2011 22:31 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
Mooi filmpje pracht ding,

Mooie uitlaat ook.

Zit heel wat kracht onder je haha


Naja heel wat kracht...
Voor een brommer loopt hij best redelijk, maar het is natuurlijk geen motor.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
Toff, kenny, dat is nu met een gewone simpele 80cc set-up ?


Jups, kleine 26mm, origineel membraan en redelijk tamme mbx80 cilinder waarvan de zuiger aan vervanging toe is.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-8-2011 om 22:39 uur.
 
kenny77 8-1-2012 17:28 Print reply

Posts: 29286
Vandaag de 26mm keihin uitgeprobeerd op het sprint blokje.
Aangezien hij met de 30mm dellorto toch nog niet echt lekker liep.

Met de 26mm loopt hij veel mooier, ook meer vermogen, alleen merk je toch wel dat hij wat weinig krijgt.
Wat weer beter was met de 30'er.

Nu wil ik eens 2x 26mm uit proberen.
Voor het mooie te groot, was beter geweest als het 2x 22~24mm was geweest.
Maargoed die heb ik niet in keihin liggen.

Als het getest is en het bevalt me, dan ga ik een cr125 membraan pas maken.

Wordt een beetje krapjes maar het moet net gaan.




Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 8-1-2012 om 17:28 uur.
 
BenjaminDG 8-1-2012 17:31 Print reply

Posts: 4605
Heb je nu 2 cilinders?
 
Vlaanderen vrij!
lytseleen 8-1-2012 17:31 Print reply

Posts: 1025
alleen 2 carbs zo te zien
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
kenny77 8-1-2012 17:33 Print reply

Posts: 29286
2 carburateurs inderdaad.
 
lytseleen 8-1-2012 17:34 Print reply

Posts: 1025
heb je niet een 30mm met power jet?
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
kenny77 8-1-2012 17:35 Print reply

Posts: 29286
Nope.
Lijkt me ook niet nodig, met de 30 er kreeg het wel genoeg als hij bovenin zat, maar het geheel liep niet zo mooi.
 
lytseleen 8-1-2012 17:37 Print reply

Posts: 1025
met powerjet kun je toch een kleinere sproeier monteren dus midden gebied een beetje armer krijgen? of denk ik hier weer helemaal verkeerd over?
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
BenjaminDG 8-1-2012 17:38 Print reply

Posts: 4605
Waarschijnlijk was de gassnelheid niet hoog genoeg voor je klein cilindertje.

Is ook de reden waarom ze op de gsxr1100 38mm carbs zetten ipv 40 of 41, om de gassnelheid omhoog te jagen.

Ben wel benieuwd naar de werking, op een 4takt wordt dit wel gebruikt (crossers met een dikke mono cilinder).

Powerjet is alleen voor hoge toeren.


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 8-1-2012 om 17:39 uur.
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 8-1-2012 17:39 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lytseleen
met powerjet kun je toch een kleinere sproeier monteren dus midden gebied een beetje armer krijgen? of denk ik hier weer helemaal verkeerd over?


Kan, maar ik was niet zo te vrede over de 30 dellorto, de keihin doet het naar mijn ervaring op 4 verschillende setups veel beter.

de 30 er was ook niet te groot ofzo, maar liep gewoon niet echt lekker en miste vermogen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Waarschijnlijk was de gassnelheid niet hoog genoeg voor je klein cilindertje.

Is ook de reden waarom ze op de gsxr1100 38mm carbs zetten ipv 40 of 41, om de gassnelheid omhoog te jagen.

Ben wel benieuwd naar de werking, op een 4takt wordt dit wel gebruikt (crossers met een dikke mono cilinder).

Powerjet is alleen voor hoge toeren.



Nope in friesland zetten ze 34mm carbs erop.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 8-1-2012 om 17:40 uur.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved