Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda CBR400RR van Jelmer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1040 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda CBR400RR van Jelmer
Geplaatst door JB1 op 15-4-2011 19:44
Hits Deze gallery is 19060 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CBR400 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart / 1988
Opgegeven max. vermogen 58 pk / 43 kW
Opgegeven max. snelheid 205 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Pak gekocht [Toon slechts deze afbeelding]
Klein prijsje gekocht [Toon slechts deze afbeelding]
Minder als 1 euro p/cc [Toon slechts deze afbeelding]
Leipuh actiefoto gek [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 6 van 16
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kpotmake 14-5-2011 10:17 Print reply

Posts: 3065
al dat gedoe hier over 25kw wel / niet erin laten zitten:

als iemand een standaard brommer heeft dan is het een mietje en moet hij hem ontgrenzen

maar als iemand een 25kw motor heeft moet hij de begrenzing erin laten zitten want anders ben je niet verzekerd??

Mijn punt: als er ergens een gallery staat van een ontgrensde brommer dan zal die volgens 99% van de users hier nog niet hard genoeg gaan, maar als er een gallery staat van een motor die niet op 25kw staat dan is het niet verstandig want dan ben je niet verzekerd

alsof degene die dat het hardst roepen vroeger altijd op een brommer hebben gereden die precies 45 liep.. precies hetzelfde verhaal maar daar loopt niemand over te janken
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
JB1 14-5-2011 10:23 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
al dat gedoe hier over 25kw wel / niet erin laten zitten:

als iemand een standaard brommer heeft dan is het een mietje en moet hij hem ontgrenzen

maar als iemand een 25kw motor heeft moet hij de begrenzing erin laten zitten want anders ben je niet verzekerd??

Mijn punt: als er ergens een gallery staat van een ontgrensde brommer dan zal die volgens 99% van de users hier nog niet hard genoeg gaan, maar als er een gallery staat van een motor die niet op 25kw staat dan is het niet verstandig want dan ben je niet verzekerd

alsof degene die dat het hardst roepen vroeger altijd op een brommer hebben gereden die precies 45 liep.. precies hetzelfde verhaal maar daar loopt niemand over te janken


Helemaal mee eens eigenlijk.
Ik heb er gister nog een stuk op gereden, tsja, als ik gepakt word..
Mijn brommer loopt ook strak 45 [/sarcasm]

Ik zie wel hoe ik dat 25kW verhaal regel. Zolang het maar op papier staat vind ik het wel prima.
Die 60pk vind ik veel te leuk
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 14-5-2011 10:30 Print reply

Posts: 4605
Met 25kw papieren is hij ook een pak méér geld waard.

Van wie is de motorplaat eigenlijk?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 14-5-2011 om 10:30 uur.
 
Vlaanderen vrij!
JB1 14-5-2011 10:31 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Met 25kw papieren is hij ook een pak méér geld waard.

Van wie is de motorplaat eigenlijk?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 14-5-2011 om 10:30 uur.


Oke

Motorplaat?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 14-5-2011 10:32 Print reply

Posts: 4605
ja foto n°2
 
Vlaanderen vrij!
JB1 14-5-2011 10:34 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
ja foto n°2


Het kenteken?
Ding staat op naam van mijn Pa, maar dat komt omdat ik nog geen rijbewijs heb
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
QingBai 3-6-2011 21:29 Print reply

Posts: 523
Aight, vet ding voor 250.
 
Jagermeester
JB1 27-6-2011 20:17 Print reply

Posts: 14881
De teller kapt bij 190km/h, maar de toerenteller gaat door, is dat normaal? Of is er wat kapot?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
mtx_owned 27-6-2011 21:13 Print reply

Posts: 2183
hmm, wat betreft die 25kw regeling:

ik heb ook 2 jaar 25kw rijbewijs gehad, maar gewoon ''zwaar'' gereden. Zolang je normaal doet met je motor en je valt niet op, wordt je niet zo snel aangehouden, dus niks aan de hand. Enige wat je niet moet doen is naar grote evenementen toe gaan, zoals de TT bijvoorbeeld, dan wordt je 100% zeker gecontroleerd. Weet niet of dit ding een 2e typegoedkeuring heeft voor 25kw, maar met een uitdraai alleen kun je het bij een politiecontrole wel vergeten.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
JB1 27-6-2011 21:14 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
hmm, wat betreft die 25kw regeling:

ik heb ook 2 jaar 25kw rijbewijs gehad, maar gewoon ''zwaar'' gereden. Zolang je normaal doet met je motor en je valt niet op, wordt je niet zo snel aangehouden, dus niks aan de hand. Enige wat je niet moet doen is naar grote evenementen toe gaan, zoals de TT bijvoorbeeld, dan wordt je 100% zeker gecontroleerd. Weet niet of dit ding een 2e typegoedkeuring heeft voor 25kw, maar met een uitdraai alleen kun je het bij een politiecontrole wel vergeten.


Euh, Ja, ik ben daar dus geweest, en wat een controle jonge. Pfoei, kon zo in 1 stuk doorrijden naar huis
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 27-6-2011 22:34 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
De teller kapt bij 190km/h, maar de toerenteller gaat door, is dat normaal? Of is er wat kapot?


Zal wel de normale top snelheid zijn voor een 400cc van de jaren 80

Bij hoeveel toeren bereik je 190 en wat is de maximum toeren dat hij kan draaien?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 27-6-2011 om 22:34 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Gerard1793 27-6-2011 22:52 Print reply

Posts: 4006
Heb je nou ook direct zwaar erbij opgeschreven gekregen dan?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Venlonaer 22-7-2011 13:13 Print reply

Posts: 2431
hot

alleen de tank kan wel nieuw kleurtje gebruiken :P
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Derbi-Olaf 22-7-2011 13:15 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
De teller kapt bij 190km/h, maar de toerenteller gaat door, is dat normaal? Of is er wat kapot?

slippende koppeling op het moment dat je luchtweerstand te groot wordt?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
JB1 22-7-2011 14:18 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

slippende koppeling op het moment dat je luchtweerstand te groot wordt?


Nee, er was nog wel versnelling, maakte geen zak uit of ik rechtop zat of achter het kuipje probeerde weg te kruipen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
hot

alleen de tank kan wel nieuw kleurtje gebruiken :P


Niet alleen de tank
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
janh95 22-7-2011 19:57 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Nee, er was nog wel versnelling, maakte geen zak uit of ik rechtop zat of achter het kuipje probeerde weg te kruipen.


Is het niet zo dat je teller gewoon niet harder kan als 190 maar je motor wel?
 
You can either agree with me or be wrong!
Frysk 22-7-2011 20:45 Print reply

Posts: 34930
Pff 190 dat haalt m'n puch zelfs
 
giggitybyte
Gerard1793 22-8-2011 18:07 Print reply

Posts: 4006
Hey, NNM#3!
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 22-8-2011 19:07 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Hey, NNM#3!


Klopt
Alleen die baklap van een Marien kwam met een auto ipv z'n kutbrommert
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Freddy-fish 22-8-2011 20:31 Print reply

Posts: 2129
klinkt raar maar dat hoort zo JB1, kijk maar naar een gsx r 400, die teller kapt er ook mee, en die toerenteller blijft maar gaan en je gaat ook nog steeds harder

mooie tijd, de motors ginge harder dan de teller aan kon xD
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
JB1 19-10-2011 12:17 Print reply

Posts: 14881
Oepsie, gat in het carter


Maar geen nood! Het is al gemaakt


Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 19-10-2011 om 12:18 uur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 19-10-2011 12:22 Print reply

Posts: 29286
gevallen of ontploft?
 
JB1 19-10-2011 12:25 Print reply

Posts: 14881
Zelf de keuze gemaakt om een schuiver te maken ipv de 3 paaltjes waar ik heen ging.

Kneep bij het aanremmen ineens de remhendel helemaal naar het handvat
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 19-10-2011 12:29 Print reply

Posts: 29286
dus nu wordt het een naked?
Of is het kapwerk nog te redden??

had ik ook het eerst ritje op mijn honda, ook halverwege de rit geen voorrem meer.
Honda, is dus echt troep.
 
JB1 19-10-2011 12:30 Print reply

Posts: 14881
Valt wel te redden denk ik, even polyesteren ofzo.

Heb hopelijk al een nieuwe kap en topkuip.
Die man moet alleen nog even terugmailen voor de prijs etc.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 6 van 16
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved