Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda CBR400RR van Jelmer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 684 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda CBR400RR van Jelmer
Geplaatst door JB1 op 15-4-2011 19:44
Hits Deze gallery is 19064 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CBR400 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart / 1988
Opgegeven max. vermogen 58 pk / 43 kW
Opgegeven max. snelheid 205 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Pak gekocht [Toon slechts deze afbeelding]
Klein prijsje gekocht [Toon slechts deze afbeelding]
Minder als 1 euro p/cc [Toon slechts deze afbeelding]
Leipuh actiefoto gek [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 10 van 16
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Wizard1894 16-4-2012 20:05 Print reply

Posts: 695
klinkt nu wel goed afgesteld
 
JB1 16-4-2012 22:23 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


Ja, hij was bang voor je, daarom zei die niks.



Ik weet niet eens hoe snelmers kop d'r uit ziet man.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 16-4-2012 22:23 Print reply

Posts: 4605
Redelijk goed ja, misschien nog een klein beetje te arm.

Als je goesting en tijd hebt om je carburateur op punt te zetten moet je dit maar eens doorlezen.

http://www.factorypr...igh_rpm_engines.html

Dus 70€ voor 2 sessies is wel vrij duur

Op croix en ternois kan je al voor 65€, 6 sessies rijden

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 16-4-2012 om 22:25 uur.
 
Vlaanderen vrij!
JB1 16-4-2012 22:31 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Redelijk goed ja, misschien nog een klein beetje te arm.

Als je goesting en tijd hebt om je carburateur op punt te zetten moet je dit maar eens doorlezen.

http://www.factorypr...igh_rpm_engines.html

Dus 70€ voor 2 sessies is wel vrij duur

Op croix en ternois kan je al voor 65€, 6 sessies rijden

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 16-4-2012 om 22:25 uur.


Ach, ik heb me gruwelijk vermaakt voor die prijs, en er hoefde niets geborgd en gedaan te worden.

Zal ooit wel eens kijken naar de carbu's.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 16-4-2012 22:39 Print reply

Posts: 4605
Ja das wel waar.

Volgende week maandag ga ik knallen op croix, hopelijk zit het weer dan wat mee.

En de gsxr natuurlijk.
 
Vlaanderen vrij!
Blukaap2 16-4-2012 23:44 Print reply

Posts: 9969
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Op croix en ternois kan je al voor 65€, 6 sessies rijden


Alleen is croix een veredelde kartbaan en assen een volwaardig biljartlaken met een fatsoenlijke lengte.
 
Stoere brommers
BenjaminDG 17-4-2012 0:23 Print reply

Posts: 4605
Hehe ja, wel geen geluidseisen
 
Vlaanderen vrij!
JB1 12-5-2012 13:24 Print reply

Posts: 14881
DB killer erin.
Meer herrie? Snap er geen kut van


 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Royal Club 12-5-2012 13:40 Print reply

Posts: 60390
dan heb je een verkeerde killer sukkel
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
JB1 12-5-2012 15:38 Print reply

Posts: 14881
Ja, er past er vrijwel geen 1
Heb nu een baffle gehaald. Die plemp ik er even in :9
En die baffle past niet :')

Knakending

Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 12-5-2012 om 15:39 uur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 12-5-2012 17:49 Print reply

Posts: 4605
Kan je geen originele demper steken?

Of moet je dan heel het uitlaatsysteem vervangen?

O ja nog iets, sta dat ding niet in de toerenbegrenzer te jagen.

Dit is zéér slecht voor het blok, vooral in relantie.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 12-5-2012 om 17:50 uur.
 
Vlaanderen vrij!
lytseleen 12-5-2012 19:16 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Kan je geen originele demper steken?

Of moet je dan heel het uitlaatsysteem vervangen?

O ja nog iets, sta dat ding niet in de toerenbegrenzer te jagen.

Dit is zéér slecht voor het blok, vooral in relantie.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 12-5-2012 om 17:50 uur.

had het maar geen 4takt moeten worden
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
benpontiac 12-5-2012 20:10 Print reply

Posts: 260
vet ding man. ist 25 kw? en wat kost zo iets ongeveer?
 
JB1 12-5-2012 21:40 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Kan je geen originele demper steken?
Nee
Of moet je dan heel het uitlaatsysteem vervangen?
Heb ik niet
O ja nog iets, sta dat ding niet in de toerenbegrenzer te jagen.

Kan mij dat nou schelen of ie er 100km minder lang door kan rijden.
Ding was goed warm gereden.

Dit is zéér slecht voor het blok, vooral in relantie.
Het is brommerforum.NL dus praat ook nederlands


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 12-5-2012 om 17:50 uur.



 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
JB1 12-5-2012 21:41 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benpontiac
vet ding man. ist 25 kw? en wat kost zo iets ongeveer?


Op papier wel. Ding gekocht voor 250. ondertussen zit ik al wel op wat meer, maar hij rijdt prima voor wat ik er mee wil
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 12-5-2012 21:42 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lytseleen
[...]

had het maar geen 4takt moeten worden

Precies.
Hoe eerder het 4 takt blok kapot is, hoe eerder er een 2 takt blok onder kan.
 
JB1 12-5-2012 21:43 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Precies.
Hoe eerder het 4 takt blok kapot is, hoe eerder er een 2 takt blok onder kan.


Foei kennert. Nu zit ik de hele avond te dromen over een NSR250/400 blok
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 12-5-2012 21:48 Print reply

Posts: 29286
nsr400 blokje met opgeboorde rs125 cilinders erop.
 
roy1263 28-5-2012 21:38 Print reply

Posts: 597
heb je het ding nog een beetje bij mekaar kunnen harken en naar huis vegen?
 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub
JB1 28-5-2012 22:28 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy1263
heb je het ding nog een beetje bij mekaar kunnen harken en naar huis vegen?


Alleen maar optische schade. Topframe moet ik klein stukje bijbuigen en dan is ie weer rijdbaar

Start alleen niet meer, moet even nakijken waarom. Denk carbu's overstroomd.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
roy1263 28-5-2012 22:32 Print reply

Posts: 597
gewoon 100 meter duwen dan moet die het wel weer doen. is tevens een uitstekende manier om je conditie tot het volgende niveau te liften
 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub
BenjaminDG 28-5-2012 22:34 Print reply

Posts: 4605
Is geen 50cc brommer dat je in gang moet lopen

JB1: klop eens zachtjes op je carburateurs, kan zijn dat de vlotters vast zitten zodat je geen benzine toevoer hebt.




 
Vlaanderen vrij!
JB1 28-5-2012 22:37 Print reply

Posts: 14881
Donder op gek, moet ik de tank loshalen.

Laat de achterkant wel een keertje stuiteren.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 28-5-2012 22:38 Print reply

Posts: 4605
Uh nee?

Gewoon met iets op de vlotterkammer tikken of kan je daar niet aan vanaf de zijkant?

Zie net dat je kappen wat in de weg zitten, kun je proberen jouw manier.

Als het niet lukt proberen om jouw zijkappen los te halen, is ook niet echt een monikkenwerk.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 28-5-2012 om 22:40 uur.
 
Vlaanderen vrij!
JB1 28-5-2012 22:41 Print reply

Posts: 14881
Moet ik gaan sleutelen, kost te veel moeite.



Pa houdt gewoon de fiets vast, til ik hem wel op en laat ik 'm een keer stuiteren.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 10 van 16
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved