Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - MTX 125-R

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 731 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery MTX 125-R
Geplaatst door Dopyjopy op 16-2-2011 14:23
Hits Deze gallery is 6103 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MTX-R (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart / 1989
Opgegeven max. vermogen 21 pk / 15 kW
Opgegeven max. snelheid 121 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Weer uit elkaar [Toon slechts deze afbeelding]
Nieuw voorwiel, grotere schijf. [Toon slechts deze afbeelding]
Onsteking opnieuw gemonteerd [Toon slechts deze afbeelding]
KTM kap, goed idee?? [Toon slechts deze afbeelding]
DESTROYED [Toon slechts deze afbeelding]
.. [Toon slechts deze afbeelding]
Jur's mt ernaas. wow voorbandje verschil [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Dopyjopy 16-2-2011 22:26 Print reply

Posts: 209
Soortvan?

Keihard powervalve dus he!
 
Wat nou Vario? Gewoon koppeling JAH? BAM!
Frysk 16-2-2011 22:27 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
powervalve(soort van)

Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 16-2-2011 om 22:21 uur.


goh, zou je denken
dat is niet een uitlaatpoort
 
giggitybyte
st.nyksterdriver 16-2-2011 22:31 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


goh, zou je denken
dat is niet een uitlaatpoort

powervalve is toch dat de uitlaat poort-timing variabel is

Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 16-2-2011 om 22:33 uur.
 
Tobias Verhoef 16-2-2011 22:33 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

powervalve is toch dat de uitlaat poort variabel is


Yup, ik zal wel eventjes foto's opzoeken van mn KTM.
Als het goed is heb ik daar foto's van gemaakt.






En dan heb ik nog in de fluitpoorten 2 busjes zitten die dicht kunnen draaien als de klep dicht gaat.
Hhm ik zie net dat de foto's zijn omgedraaid

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 16-2-2011 om 22:37 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 16-2-2011 om 22:38 uur.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Frysk 16-2-2011 22:35 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

powervalve is toch dat de uitlaat poort-timing variabel is

Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 16-2-2011 om 22:33 uur.


Mijn KDX heeft ook een powervalve (KIPS) maar dan is de uitlaatpoort nog steeds een vlinderpoort met fluiters
 
giggitybyte
kenny77 16-2-2011 22:41 Print reply

Posts: 29286
Die mtx 125 cilinder heeft gewoon een ovale uitlaatpoort.

 
mtx_owned 16-2-2011 23:28 Print reply

Posts: 2183
ATAC is iets heel anders als HPP(powervalve)

Atac is een soort bufferruimte in de uitlaat met een klep ertussen.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
Dopyjopy 16-2-2011 23:41 Print reply

Posts: 209
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
ATAC is iets heel anders als HPP(powervalve)

Atac is een soort bufferruimte in de uitlaat met een klep ertussen.


ATAC is een powervalve systeem

http://nl.wikipedia....mplification_Chamber

Tadaah

 
Wat nou Vario? Gewoon koppeling JAH? BAM!
mtx_owned 17-2-2011 0:17 Print reply

Posts: 2183
het is maar net wat je onder powervalve verstaat. Het systeem werkt anders als de welbekende HPP.

heb hier de exploded views liggen van zowel de HPP als het ATAC systeem.

enneh, wat er op wikipedia staat is ook afhankelijk van degene die het geschreven heeft.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
Dopyjopy 17-2-2011 0:22 Print reply

Posts: 209
Ja das ook weer zo.

achja, ik weet dat het werkt en goed ook. XD
Nu op zoek naar een nieuwe goede zuiger. eerst honen en alles..

mja trusten dude! XD
 
Wat nou Vario? Gewoon koppeling JAH? BAM!
Dopyjopy 21-2-2011 22:27 Print reply

Posts: 209
Yow nieuwe fotos..

Gelijk ook ff aan ander projectje gewerkt.
23cc r/c buggy.
Moet alleen mijn ophanging nog versterken. LOL



Dit bericht is gewijzigd door Dopyjopy op 21-2-2011 om 22:28 uur.
 
Wat nou Vario? Gewoon koppeling JAH? BAM!
grasmaaier89 21-2-2011 22:31 Print reply

Posts: 14412
Zooooo, wastkeburt met je zuiger maat?!
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Dopyjopy 21-2-2011 22:32 Print reply

Posts: 209
KEnde niet kieke dan? spreek wel voor zich. XD

 
Wat nou Vario? Gewoon koppeling JAH? BAM!
grasmaaier89 22-2-2011 20:20 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dopyjopy
KEnde niet kieke dan? spreek wel voor zich. XD






ik zie t ja, damn...
Zit die zuigerveer echt nog in je zuiger uit te steken??


Edit: En dan nog verder kunnen rijden ook he Honda Powwaah!

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 22-2-2011 om 20:20 uur.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Marcooow 22-2-2011 20:54 Print reply

Posts: 5713
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YDPF7CRM-D.jpg

die erachter is een mtx-sh geen mt

en hoezo 23 imch?
 
faster than a bullet!
grasmaaier89 22-2-2011 22:01 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YDPF7CRM-D.jpg

die erachter is een mtx-sh geen mt

en hoezo 23 imch?



Omdat het een 23" voorvelg is

En hij gebruikt de benaming "Mt" omdat hij daarmee is opgegroeid
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
JB1 22-2-2011 23:13 Print reply

Posts: 14881
23 inch heeft nooit op een Honda M gelegen.
Waar komt de velg vanaf?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 22-2-2011 23:23 Print reply

Posts: 29286
xl/cr
 
grasmaaier89 22-2-2011 23:38 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
xl/cr


gek genoeg zit er wel een MTX naaf op
mja, t kan overgespaakt zijn. Tis wel aluminium dacht ik uit mn hoofd bij die blauwe MTX.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Dopyjopy 23-2-2011 16:46 Print reply

Posts: 209
Ja en de achternaaf is ook in een andere velg gestoken, is iets breder dan de originele mtx velgjes.
Maarja, het draait hier ook om een sh met een ot blok met 125 cc XD

Dit bericht is gewijzigd door Dopyjopy op 23-2-2011 om 16:49 uur.
 
Wat nou Vario? Gewoon koppeling JAH? BAM!
-Bart-92- 23-2-2011 16:49 Print reply

Posts: 226
Ik vind m HOT

Alleen, rijd dat wel lekker als de achterkant zoveel hoger is dan voor?

Dit bericht is gewijzigd door Honda-CB-50 op 23-2-2011 om 16:50 uur.
 
15-3-2011 : Rijbewijs B gehaald :D 28-11-2011 A gehaald :D
Dopyjopy 23-2-2011 16:52 Print reply

Posts: 209
Mja ik ben niet de lichste laat ik maar zeggen, dus hij zakt genoeg in om normale hoogte te hebben als ik rijd.
Maar jah, beetje voorover is niet erg met al die newtons. :P

Plus, ik heb circuit ervaring op oude fireblades, die hebben voor kleiner wiel, dus die vallen ook "in" de bocht.

Vind ik zelf fijner rijden.
 
Wat nou Vario? Gewoon koppeling JAH? BAM!
sleutelboy 23-2-2011 16:57 Print reply
Posts: 36
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]


gek genoeg zit er wel een MTX naaf op
mja, t kan overgespaakt zijn. Tis wel aluminium dacht ik uit mn hoofd bij die blauwe MTX.


alluminimum velg und rvs spaken(h) en het komt van een crosser uit 71
 
Dopyjopy 23-2-2011 17:06 Print reply

Posts: 209
Maar toch vertrouw ik je remmetjes niet helemaal met 115 km.h XD
 
Wat nou Vario? Gewoon koppeling JAH? BAM!
Maakje 23-2-2011 21:42 Print reply

Posts: 808
Met spaakvelgen ziet ie er al een heel stuk beter uit! achter ook nog eventjes eentje regelen!
 
bloaze manne, meej diene woage!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved