Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Paul's SS50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1116 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Paul's SS50
Geplaatst door Paul de Salmiakbal op 5-2-2011 22:42
Hits Deze gallery is 31978 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda SS50 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Robijn rood / 1977
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
2342 [Toon slechts deze afbeelding]
324 [Toon slechts deze afbeelding]
5eew [Toon slechts deze afbeelding]
rsd [Toon slechts deze afbeelding]
432 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >

Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

4takker 11-2-2011 20:06 Print reply

Posts: 2395
psst in je kraan zit het filter

tank schoon maken is toch makkelijk zat. even schudden en de oude peut er uit laten lopen. nog een keer met water of terpentine spoelen nieuwe peut er in en gaan met dat ding.

 
Never drive faster then your guardian angel can fly
jr customs 11-2-2011 20:21 Print reply

Posts: 1057
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
psst in je kraan zit het filter

tank schoon maken is toch makkelijk zat. even schudden en de oude peut er uit laten lopen. nog een keer met water of terpentine spoelen nieuwe peut er in en gaan met dat ding.



Jah precies zijn maar 2 bouten
 
4takker 11-2-2011 20:36 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jr customs
[...]


Jah precies zijn maar 2 bouten


1 bout

onder aan de kraan zie je een dop zitten waar een ring sleutel 9 op past als je die er af schroeft en dan de kraan in kijkt zit je het zeefje zitten. dat dopje daar blijft als het goed is het vuil achter.
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Paul de Salmiakbal 11-2-2011 22:04 Print reply

Posts: 5285
Ah ik zie het ja.
Net nog ff wat aan gedaan maar wilt niet meer lopen, vandaag moeiteloos gereden en startte in één keer, maar nu niks. Vonk lijkt goed, carburateur lijkt ook goed. Morgen nog maar ff verder gaan dan.
Bougie is redelijk zwart en hij rookt uit de uitlaat als een koude tweetakt..
Hittegraad 7 opt moment, CR7HSA, zo'n blauwe met resistor. Ik lees op het 4t forum dat dat ondingen zijn, dus van de week maar een andere halen, en dan een 6 proberen.

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 11-2-2011 om 23:19 uur.
 
jr customs 11-2-2011 23:24 Print reply

Posts: 1057
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
[...]


1 bout

onder aan de kraan zie je een dop zitten waar een ring sleutel 9 op past als je die er af schroeft en dan de kraan in kijkt zit je het zeefje zitten. dat dopje daar blijft als het goed is het vuil achter.


Ik bedoelde om je tank los te halen.
En als je het vlotterbakje losschroeven ook als een bout telt is het kraantje er ook twee

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
Ah ik zie het ja.
Net nog ff wat aan gedaan maar wilt niet meer lopen, vandaag moeiteloos gereden en startte in één keer, maar nu niks. Vonk lijkt goed, carburateur lijkt ook goed. Morgen nog maar ff verder gaan dan.
Bougie is redelijk zwart en hij rookt uit de uitlaat als een koude tweetakt..
Hittegraad 7 opt moment, CR7HSA, zo'n blauwe met resistor. Ik lees op het 4t forum dat dat ondingen zijn, dus van de week maar een andere halen, en dan een 6 proberen.

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 11-2-2011 om 23:19 uur.


Jaja ik dacht het al, zon ori blok is niet perse een plus punt, wel als hij goed is maar die dingen hebben meestal zulk slecht onderhoudt achter zich dat er een complete revisie nodig is wil het betrouwbaar zijn.
Je zuiger en cilinder zijn waarschijnlijk versleten of, en je klepschachten verrot
en het zal ook niet lang duren voordat je ontsteking het begeeft, had mijn blok ook.
Heb nu een immi blok en ben bezig de ori te restaurerenn maar zon cdi ontsteking is wel super chill en een gelagerde nokkenas ook.
 
Paul de Salmiakbal 11-2-2011 23:41 Print reply

Posts: 5285
Nja dat zal allemaal wel
Als hij na wat vervangen en proberen écht niet meer wilt starten haal ik em er wel onderuit. Blokje wordt toch helemaal gereviseerd, dit was eig dat ik er gewoon ff op kon rijden en wennen en dat ik ff vervoer heb totdat ik een demper gevonden heb voor mn puch.
Dus ik kijk nog wel even. Er komt sowieso geen bamiblok onder :p
Tenzij iemand een takegawa blokje over heeft voor 100 euro
 
4takker 11-2-2011 23:51 Print reply

Posts: 2395
zoon gaar honda blok kan het ook nog lang volhouden. een jongen die ik ken is met een olie verbruikend en lekkend blok nog naar de franse alpen gereden. en later nog een keer naar luxemburg. tegenwoordig doet het blok diens als cross blok. oude olie er in en gaan met het ding.



 
Never drive faster then your guardian angel can fly
jr customs 12-2-2011 0:55 Print reply

Posts: 1057
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
Nja dat zal allemaal wel
Als hij na wat vervangen en proberen écht niet meer wilt starten haal ik em er wel onderuit. Blokje wordt toch helemaal gereviseerd, dit was eig dat ik er gewoon ff op kon rijden en wennen en dat ik ff vervoer heb totdat ik een demper gevonden heb voor mn puch.
Dus ik kijk nog wel even. Er komt sowieso geen bamiblok onder :p
Tenzij iemand een takegawa blokje over heeft voor 100 euro


Jah ik had mijn "bami" blok gekocht zodat ik kon rijden de tijd dat ik het andere blok aan het reviceren was maar ik bn er nu zo tevreden over dat ik hem er lekker onderhoudt denk ik.
En met olie verbruik kun je idd lekker door blijven rijden, mijn plan was nog om 2t olie in het carter te gooien zodat de poorten en de bougie niet dichtslippen, kan dit?
 
mtx-motard 12-2-2011 1:17 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jr customs
[...]


Jah ik had mijn "bami" blok gekocht zodat ik kon rijden de tijd dat ik het andere blok aan het reviceren was maar ik bn er nu zo tevreden over dat ik hem er lekker onderhoudt denk ik.
En met olie verbruik kun je idd lekker door blijven rijden, mijn plan was nog om 2t olie in het carter te gooien zodat de poorten en de bougie niet dichtslippen, kan dit?

nee want dan houd de koppeling er mee op
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
jr customs 12-2-2011 1:22 Print reply

Posts: 1057
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]

nee want dan houd de koppeling er mee op


Ohja, das een goede idd
 
midas 15-2-2011 19:29 Print reply

Posts: 1211
je hebt een ss! hot natuurlijk
 
JB1 15-2-2011 20:06 Print reply

Posts: 14881
Ook velgjes liek this?

 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
4takker 15-2-2011 20:14 Print reply

Posts: 2395
dat ziet er uit als een derby velg


pak dan zulke velgen dat is tenminste oud (zundapp velgen weimann)

 
Never drive faster then your guardian angel can fly
JB1 15-2-2011 20:15 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
dat ziet er uit als een derby velg


pak dan zulke velgen dat is tenminste oud (zundapp velgen weimann)
afbeelding


Is het ook, is mijn derbi velg voor op de MT
Gepolijst enzo, maar oxidatie zit diep..

Mijn Honda velgjes zien er ook ongeveer zo uit.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Paul de Salmiakbal 15-2-2011 20:23 Print reply

Posts: 5285
Ik heb originele Araya velgen
Achtervelg is best ver weg alleen ik denk dat hij nog wel netjes te maken is, al de oxidatie is oppervlakkig.
 
Broem 15-2-2011 20:27 Print reply

Posts: 112
of araya velgjes heb zelf net nieuwen voor mijn ss projectje:

 
yn't skiet
4takker 15-2-2011 20:35 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Broem
of araya velgjes heb zelf net nieuwen voor mijn ss projectje:
afbeelding



zo zijn de velgen ook mooi ja, helaas wel van die lelijke m45 banden er om heen
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Paul de Salmiakbal 15-2-2011 20:57 Print reply

Posts: 5285
Zolang ik mn velgen beetje netjes kan maken houd ik ze wel. Wil er zo veel mogelijk origineel spul op hebben.
Moet alleen even zien hoe het gaat met het omspaken van de voorvelg als ik er een grote trommel in ga doen en hoe ik die aan de vork ga bevestigen. Trommel moet sowieso niet te breed zijn voor de vork en het remanker moet aan de linker kant zitten, de rest kan ik wel aanpassen. Moet dan wss kortere spaken hebben of deze spaken korter maken en nieuwe draad op tappen.
Maar dat zie ik wel als ik er aan begin.

Ik zie ook dat je een doorsteek kroonplaat te koop hebt staan 4takker, maar hoe zet je die dan precies vast aan je voorvorkpoten? Kon ik namelijk niet opmaken uit de foto's :p

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 15-2-2011 om 20:57 uur.
 
4takker 15-2-2011 21:49 Print reply

Posts: 2395
als je een groote trommel zoek moet je kijken naar een trommel van een cb350 of een cb450. zoon trommel als op de foto


als je zoon trommel zoekt moet je is contact nemen met nitelife (op 4takt.net)die bood er een tijdje terug 1 aan voor ik meen 125 euro met nieuwe lagers er in.


doe die kroonplaat vast hoort te zitten aan de voorvork poten weer ik ook niet heb ik ook nog niet naar gekeken om eerlijk te zijn. ik was van plan om hem op mijn ss te zetten maar ik vond het model te hoekig voor mijn ss.

Dit bericht is gewijzigd door 4takker op 15-2-2011 om 21:50 uur.
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Paul de Salmiakbal 15-2-2011 22:09 Print reply

Posts: 5285
Zo'n trommel is best leuk idd. Stond tijdje geleden een volledige Suzuki t500 voorvelg op internet voor 100 Euro.



200mm
Was niet die velg btw, was niet heel netjes meer. Maar ik laat toch een hoop dingen stralen, dan neem ik die naven ook meteen mee.
 
Maup 15-2-2011 22:29 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
Wil er zo veel mogelijk origineel spul op hebben.



Zo origineel mogelijk? ik hoorde anders iets heeeeeeeeeeeeel anders
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Gerard1793 15-2-2011 22:30 Print reply

Posts: 4006
En ik ook
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
tsxhunter 15-2-2011 22:31 Print reply

Posts: 9332
miss koopt ie een 2e ssje?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Floris-tsx 15-2-2011 22:32 Print reply

Posts: 3225
Ik vind dit zo'n gaaf ding he. echt een hot.
 
Iedereen kan professioneel worden
Paul de Salmiakbal 15-2-2011 23:40 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]


Zo origineel mogelijk? ik hoorde anders iets heeeeeeeeeeeeel anders

Alles wat niet vervangen wordt gaat ori honda worden, zo bedoelde ik het

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Floris-tsx
Ik vind dit zo'n gaaf ding he. echt een hot.


Danku

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 15-2-2011 om 23:41 uur.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved