Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Yamaha TR1 1000cc Vtwin

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 823 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Yamaha TR1 1000cc Vtwin
Geplaatst door Hells Hobbit op 3-2-2011 21:19
Hits Deze gallery is 2937 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Yamaha V-max (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart / 1984
Opgegeven max. vermogen 70 pk / 51 kW
Opgegeven max. snelheid 182 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
yamaha tr1 1000cc Vtwin [Toon slechts deze afbeelding]
ophalen [Toon slechts deze afbeelding]
blaa [Toon slechts deze afbeelding]
hatseflats [Toon slechts deze afbeelding]
stationair geluid [Toon slechts deze afbeelding]
klein beetje toeren maken [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Gerard1793 3-2-2011 21:23 Print reply

Posts: 4006
Ruig ding, hot
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
MaXi-PuCh 3-2-2011 21:23 Print reply

Posts: 1531
dit vind ik echt leuke fietsen, niet te veel poespas (of zoiets ) maar toch een mooie 1000cc V-twin.
hot
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
lexyver 5-2-2011 16:59 Print reply
Posts: 553
Mooi ding!
Spaakvelgen, dikke dubbele trommelremmen, clipons?
Zou zeker vet staan!
 
Group B rally, Some say it's just rally, I say is pornography!
RD50mx 5-2-2011 17:02 Print reply
Posts: 353
zijn dat niet velgen van een Rd125LC? gaaf ding trouwens!
 
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos
JB1 5-2-2011 17:26 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RD50mx
zijn dat niet velgen van een Rd125LC? gaaf ding trouwens!


Dat lijkt mij niet
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Hells Hobbit 7-2-2011 1:32 Print reply

Posts: 1793
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RD50mx
zijn dat niet velgen van een Rd125LC? gaaf ding trouwens!


nee, die zou hij stationair al terug naar aluminium erts stampen. Dit zijn gewoon de originele wielen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lexyver
Mooi ding!
Spaakvelgen, dikke dubbele trommelremmen, clipons?
Zou zeker vet staan!


spaakvelgen is wel het plan ja. Zware trommel lijkt me daarbij cool maar zijn schreeuwend duur, dus hou gewoon dubbele schijf. (gl1000 voorwiel is me huidige idee).

Wil er wel een laag sportief stuur op maar clipons zal het niet worden. Deze motor is iets te groot en zwaar om met clipons nog redelijk te kunnen manouvreren op lage snelheid. Waarschijnlijk gewoon stokstuur/dragbar of laag superbike stuurtje. Wellicht ook nog sport seat op fixen (zie me cb350f gallerij voor t idee) maar dat is toekomst muziek. Eeerst:

vandaag het gas even open gelurkt en dat gaf alle reden tot een dikke grijns

Dit bericht is gewijzigd door Hells Hobbit op 7-2-2011 om 1:33 uur.
 
JB1 7-2-2011 7:22 Print reply

Posts: 14881
70pk voor een 1000 is niet veel
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Hells Hobbit 7-2-2011 23:35 Print reply

Posts: 1793
klopt,

maar voor een Vtwin met 2 kleppen per cillinder uit 84 is het al wat gunstiger. Blok is niet gebouwd voor prestaties, meer voor extreem koppel en betrouwbaarheid (je komt er veel tegen met 100.000 op de teller en meer). Blok is afkomstig uit de virago chopper modellen, dat verklaart het lagere vermogen.

prestaties: top van 191 en 0-100 in 5.1 seconden. (uit test van het duitse "motorrad"

In de binnenstad is het heerlijk ontspannen toeren en buiten de bebouwde kom kan je vlot blazen.



Dit bericht is gewijzigd door Hells Hobbit op 7-2-2011 om 23:35 uur.
 
Jasper_TZR50 10-2-2011 19:47 Print reply

Posts: 148
Wat een geluid zal daar in zitten!

Zeker een hotje!
 
Hells Hobbit 12-2-2011 1:30 Print reply

Posts: 1793
het geluid wat erin zit gaat wel,
het geluid dat eruit geramd wordt is erger

zal er binnenkort ns filmpie van maken, tis tamelijk heftig nl.
 
st.nyksterdriver 12-2-2011 1:38 Print reply
Posts: 3376
maar 2 kleppen mijn xl 500 uit 1980 had er al 4
 
mtx-motard 12-2-2011 1:45 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hells Hobbit
klopt,

maar voor een Vtwin met 2 kleppen per cillinder uit 84 is het al wat gunstiger. Blok is niet gebouwd voor prestaties, meer voor extreem koppel en betrouwbaarheid (je komt er veel tegen met 100.000 op de teller en meer). Blok is afkomstig uit de virago chopper modellen, dat verklaart het lagere vermogen.

prestaties: top van 191 en 0-100 in 5.1 seconden. (uit test van het duitse "motorrad"

In de binnenstad is het heerlijk ontspannen toeren en buiten de bebouwde kom kan je vlot blazen.



Dit bericht is gewijzigd door Hells Hobbit op 7-2-2011 om 23:35 uur.

over de betrouwbaarheid van virago blokjes kunnen wij nog wel een avond discussiƫren
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Hells Hobbit 12-2-2011 11:47 Print reply

Posts: 1793
lijkt me reuze gezellig,
maar als je op jou 250(?) virago uit 1994 doelt, dat is natuurlijk een compleet ander blok.
 
Hells Hobbit 18-10-2011 16:36 Print reply

Posts: 1793
motor geluid toegevoegd.

als je een tr1 een beetje kietelt klinktie zo:
http://www.youtube.c...&feature=related

(de voorste)
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved