Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - mt versie 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 963 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery mt versie 2
Geplaatst door mini89 op 26-1-2011 15:44
Hits Deze gallery is 6782 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MT (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar R119 / 1984
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
cilkop ruwe vorm [Toon slechts deze afbeelding]
hele blokje [Toon slechts deze afbeelding]
deksel met stage 6 pomp [Toon slechts deze afbeelding]
onsteking [Toon slechts deze afbeelding]
aandrijving waterpomp [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Gerard1793 26-1-2011 15:45 Print reply

Posts: 4006
Interessant Heb je meer foto's?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
mini89 26-1-2011 15:50 Print reply

Posts: 495
komen nog is in aanbouw
 
st.nyksterdriver 26-1-2011 16:40 Print reply
Posts: 3376
zeta cilinders zijn toch zwart ? of heb je ze gezand straalt

 
JB1 26-1-2011 16:42 Print reply

Posts: 14881
Wauw.
Kun je misschien ook een paar foto's maken van de binnenkant van de cilinder (poortwerk), Pick-up van de pomp, en hoe de onsteking etc zit.

*Staat onder favorieten*
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 26-1-2011 16:46 Print reply

Posts: 17929
draait die pomp goedom? aangezien die normaal voor rechterkant van het blok is.. of heb je meerdere versies?
 
XDr4g0nX 26-1-2011 16:48 Print reply

Posts: 3526
Nice, deze staat in de watchlist.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Marcooow 26-1-2011 16:53 Print reply

Posts: 5713
nice


zet ik in de watchlist (ookal staat die vol maar voor dit maak ik wel ruimte )

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 26-1-2011 om 16:54 uur.
 
faster than a bullet!
Aprilia RX 50 2003 26-1-2011 16:56 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
draait die pomp goedom? aangezien die normaal voor rechterkant van het blok is.. of heb je meerdere versies?


is wss gewoon een simpel centrifugaal pompje, makkelijk aan te passen
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
st.nyksterdriver 26-1-2011 17:03 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


is wss gewoon een simpel centrifugaal pompje, makkelijk aan te passen

moet die wel de goeie kant op draaien en dat pas je niet effe aan
 
mini89 26-1-2011 17:12 Print reply

Posts: 495
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
zeta cilinders zijn toch zwart ? of heb je ze gezand straalt


idd zandstralen doet wonderen
 
kenny77 26-1-2011 17:13 Print reply

Posts: 29286
Leuk gedaan.
 
mini89 26-1-2011 17:17 Print reply

Posts: 495
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Wauw.
Kun je misschien ook een paar foto's maken van de binnenkant van de cilinder (poortwerk), Pick-up van de pomp, en hoe de onsteking etc zit.

*Staat onder favorieten*

hpi onsteking
dus gewoon op minasrelli manier inclusief de rubbertjes
omdat de pomp aan de andere kant zit en anders om draait werkt het gewoon
spoelpoorten zijn gewoon standaard
membraamdeel aan gepast voor malossi 6 kleps en 10pk gaatjes
uitlaatpoort nie hoog wel redelijk breed
liever onderin vermogen dan hoge top
beter voot 1 wiel rijden
daarom ook een orgibele snelle uitlaat
 
st.nyksterdriver 26-1-2011 17:35 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mini89
[...]

hpi onsteking
dus gewoon op minasrelli manier inclusief de rubbertjes
omdat de pomp aan de andere kant zit en anders om draait werkt het gewoon
spoelpoorten zijn gewoon standaard
membraamdeel aan gepast voor malossi 6 kleps en 10pk gaatjes
uitlaatpoort nie hoog wel redelijk breed
liever onderin vermogen dan hoge top
beter voot 1 wiel rijden
daarom ook een orgibele snelle uitlaat

honda heeft geen originele snelle uitlaten ofwel
 
Marcooow 26-1-2011 17:36 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

honda heeft geen originele snelle uitlaten ofwel


jawel
 
faster than a bullet!
JB1 26-1-2011 17:37 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

honda heeft geen originele snelle uitlaten ofwel


Jawel. HM167 heeft standaard snelle pijp.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Frysk 26-1-2011 17:38 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

honda heeft geen originele snelle uitlaten ofwel


jawel,

Maaruh je wilt koppel onderin maar je hebt een HPI ?
 
giggitybyte
JB1 26-1-2011 17:39 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


jawel,

Maaruh je wilt koppel onderin maar je hebt een HPI ?

Kan best. genoeg voorontsteking erop.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
mini89 26-1-2011 17:41 Print reply

Posts: 495
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


jawel

ondertussen niet meer maar er waren landen waar de mb/mt in vrije uitvoering liepen
voor nederland hadden ze zelfs een andere cilinder gemaakt
voor belgie ook die liep al beter dan de nl uitvoering
na lang zoeken kwam ik nog een firma tegen met oude voorraad
was besteld in 85 en nu heb ik hem een jaar of 3

 
Frysk 26-1-2011 17:43 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]

Kan best. genoeg voorontsteking erop.


lekker gaatje branden in je zuiger bedoel je ?
 
giggitybyte
Marcooow 26-1-2011 17:45 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mini89
[...]

ondertussen niet meer maar er waren landen waar de mb/mt in vrije uitvoering liepen
voor nederland hadden ze zelfs een andere cilinder gemaakt
voor belgie ook die liep al beter dan de nl uitvoering
na lang zoeken kwam ik nog een firma tegen met oude voorraad
was besteld in 85 en nu heb ik hem een jaar of 3



je hebt wel originele snelle pijpen maar die worden idd nu niet meer gemaakt. die mt5 pijpen die onder de zwitserse uitvoeringen zitten zijn wel snel en origineel

ik heb er ook 1 van een zwitserse mtx-ot. is echt een koppel pijp, maakt heel weinig geluid en wil helemaal geen hoge toeren draaien

ohja over wat voor cilinder heb je het op het laatst? hm167? ook wel belgische genoemd

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 26-1-2011 om 17:46 uur.
 
faster than a bullet!
mini89 26-1-2011 17:46 Print reply

Posts: 495
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]

Kan best. genoeg voorontsteking erop.

pakt die teminste een beetje vlot op
op versie 1 was dat allemaal niet te koop
dus orginele vliegwiel afgedraaid en doorboort om gewicht eraf te krijgen
 
mini89 26-1-2011 18:08 Print reply

Posts: 495
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


je hebt wel originele snelle pijpen maar die worden idd nu niet meer gemaakt. die mt5 pijpen die onder de zwitserse uitvoeringen zitten zijn wel snel en origineel

ik heb er ook 1 van een zwitserse mtx-ot. is echt een koppel pijp, maakt heel weinig geluid en wil helemaal geen hoge toeren draaien

ohja over wat voor cilinder heb je het op het laatst? hm167? ook wel belgische genoemd

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 26-1-2011 om 17:46 uur.

idd hadden het uiterlijk van de nl versie maar iets ruigere timing
6 ribben en gietijzer
 
Marcooow 26-1-2011 18:13 Print reply

Posts: 5713

http://www.brommerforum.nl/showtopic/52687/15
die is van mij, is wel aangepast maar die is wel 5 koelribben


ik bedoel de originele snelle cilinder met 5 koelribben en er staat 167 aan de buitenkant van de uitlaatflens


 
faster than a bullet!
mini89 26-1-2011 18:35 Print reply

Posts: 495
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow

http://www.brommerforum.nl/showtopic/52687/15
die is van mij, is wel aangepast maar die is wel 5 koelribben


ik bedoel de originele snelle cilinder met 5 koelribben en er staat 167 aan de buitenkant van de uitlaatflens



idd goede cilinders zat ook onder me race mb
167 staat boven in randje uitlaatpoort


Dit bericht is gewijzigd door mini89 op 26-1-2011 om 18:44 uur.
 
Marcooow 16-2-2011 16:54 Print reply

Posts: 5713
mooie veertjes

waar komen die vanaf?
 
faster than a bullet!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved