Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Suzuki TSW

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 942 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Suzuki TSW
Geplaatst door _3s_ op 8-1-2011 23:19
Hits Deze gallery is 9991 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki TSW (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart-geel / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
TSW [Toon slechts deze afbeelding]
vuil Carbje [Toon slechts deze afbeelding]
vuile Tank [Toon slechts deze afbeelding]
achterveer [Toon slechts deze afbeelding]
vuile kapjes [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

_3s_ 9-1-2011 0:27 Print reply

Posts: 899
Ik denk dat ik er een snel blokje van ga maken, dus met getunede 50cc en wss ook een hpi dan. Is het dan nog iets of wat betrouwbaar qua toeren draaien? Ik denk dan aan extreme slijtage van cilinder, krukaslagers,...
 
Jeuj TSW erbij! =D
tsxhunter 9-1-2011 0:28 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: _3s_
Ik denk dat ik er een snel blokje van ga maken, dus met getunede 50cc en wss ook een hpi dan. Is het dan nog iets of wat betrouwbaar qua toeren draaien? Ik denk dan aan extreme slijtage van cilinder, krukaslagers,...


hangt er vanaf hoeveel toeren ie maakt enzo. die hpi kan makkelijk 20k toeren aan. gewone c3 krukaslagers 15k geloof ik.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
_3s_ 9-1-2011 0:28 Print reply

Posts: 899
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: davidoznl
Ik ben ook erg benieuwt hoe die eruit ziet,
Ook gek dat deze standaard geen voorvork rubbers heeft...


Op de foto's zullen jullie nog even moeten wachten. Ik heb de komende 3 weken nog examens op school, daarna overspoel ik jullie wel weer met vragen en foto's!

Edit: Dat vind ik wel lelijk eraan, dat ie origineel geen voorvork rubbers heeft... Misschien komen er wel op, maar dat is afwerking, eerst voor het technische zorgen

Dit bericht is gewijzigd door _3s_ op 9-1-2011 om 0:30 uur.
 
Jeuj TSW erbij! =D
_3s_ 9-1-2011 0:29 Print reply

Posts: 899
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


hangt er vanaf hoeveel toeren ie maakt enzo. die hpi kan makkelijk 20k toeren aan. gewone c3 krukaslagers 15k geloof ik.

Naja, meer als 15 gaat ie toch niet maken denk ik, dan wordt het al heel bruut

Op termijn misschien nog een opmaat kopje en heeel misschien nog een opmaat uitlaatje, maar dan spreek ik over een periode van anderhalf jaar ofzo. Wordt wel leuk denk ik.
 
Jeuj TSW erbij! =D
kenny77 9-1-2011 0:30 Print reply

Posts: 29286
Zou ik meteen voor de 70cc aan als je toch bezig bent.

Verder een leuk model.

Er was nog iemand met een lc blokje onder zijn tsx die had destijds ook veel leuke dingen ermee gedaan en had er ook veel ervaring mee.
Ik weet alleen niet meer hoe die heet.
(voor d mensen die weten wie ik bedoel, hij had naderhand een 125cc suzuki rm blok eronder, die tsx met sm velgen.)
 
Marcooow 9-1-2011 0:31 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Zou ik meteen voor de 70cc aan als je toch bezig bent.

Verder een leuk model.

Er was nog iemand met een lc blokje onder zijn tsx die had destijds ook veel leuke dingen ermee gedaan en had er ook veel ervaring mee.
Ik weet alleen niet meer hoe die heet.
(voor d mensen die weten wie ik bedoel, hij had naderhand een 125cc suzuki rm blok eronder, die tsx met sm velgen.)


ja ik weet wie je bedoelt
 
faster than a bullet!
Marcooow 9-1-2011 0:32 Print reply

Posts: 5713
faster than a bullet!
_3s_ 9-1-2011 0:32 Print reply

Posts: 899
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Zou ik meteen voor de 70cc aan als je toch bezig bent.

Verder een leuk model.

Er was nog iemand met een lc blokje onder zijn tsx die had destijds ook veel leuke dingen ermee gedaan en had er ook veel ervaring mee.
Ik weet alleen niet meer hoe die heet.
(voor d mensen die weten wie ik bedoel, hij had naderhand een 125cc suzuki rm blok eronder, die tsx met sm velgen.)

Zou wel handig zijn als ik met die persoon wat contact zou kunnen opnemen. Weet je toevallig of hij een galerij had op BF? Want hier zijn er maar 2 met een tsw met een galerij
 
Jeuj TSW erbij! =D
kenny77 9-1-2011 0:32 Print reply

Posts: 29286
gevonden, mijn geheugen laat me nog niet helemaal in de steek.
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/4704

ow ik was al te laat zag ik...

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-1-2011 om 0:34 uur.
 
_3s_ 9-1-2011 0:33 Print reply

Posts: 899
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
http://www.brommerforum.nl/user/18749

Ik was alweer te laat

Bedankt man!!
 
Jeuj TSW erbij! =D
Marcooow 9-1-2011 0:33 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: _3s_
[...]

Zou wel handig zijn als ik met die persoon wat contact zou kunnen opnemen. Weet je toevallig of hij een galerij had op BF? Want hier zijn er maar 2 met een tsw met een galerij


hij had geen tsx maar een normale tsx met eerst volgens mij een rmx blok en daarna een rm125 blok
 
faster than a bullet!
tsxhunter 9-1-2011 0:35 Print reply

Posts: 9332
ik was ook van plan een 125 blokje er onder te gooien, maar toettoet zei dat het veel onderhoud koste, daar heb ik het geld niet voor dus werd het niks later ook nog aan een rm80 blokje zitten denken, maar dat slijt natuurlijk ook (bijna) net zoveel als een 125 blokje
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Marcooow 9-1-2011 0:36 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
ik was ook van plan een 125 blokje er onder te gooien, maar toettoet zei dat het veel onderhoud koste, daar heb ik het geld niet voor dus werd het niks later ook nog aan een rm80 blokje zitten denken, maar dat slijt natuurlijk ook (bijna) net zoveel als een 125 blokje


eeen 80cc of 125cc blok moet je ook zeker niet eronder doen als je veel rijd. als je veel rijd dan moet een brommer betrouwbaar zijn en dan het liefst ook een beetje laagtoerig. niet een ding wat 15000 toeren draaid
 
faster than a bullet!
tsxhunter 9-1-2011 0:36 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]


eeen 80cc of 125cc blok moet je ook zeker niet eronder doen als je veel rijd. als je veel rijd dan moet een brommer betrouwbaar zijn en dan het liefst ook een beetje laagtoerig. niet een ding wat 15000 toeren draaid


precies
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
_3s_ 9-1-2011 0:37 Print reply

Posts: 899
Jeuj TSW erbij! =D
tsxhunter 9-1-2011 0:38 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: _3s_
[...]

Op www.2dehands.be staat een rg80 blokje zonder rad en carb voor 130 pleuro, ik zoek ff de link.


dat is weer in belgie, in zit ergens in het noord westen van nederland
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
_3s_ 9-1-2011 0:42 Print reply

Posts: 899
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


dat is weer in belgie, in zit ergens in het noord westen van nederland

Nee zat met het verkeerde in mijn hoofd, staat op marktplaats, zie vorige post

 
Jeuj TSW erbij! =D
tsxhunter 9-1-2011 0:43 Print reply

Posts: 9332
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
_3s_ 9-1-2011 0:45 Print reply

Posts: 899
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


das dirk, kreeg er geen eens garantie op een pure fabrieksfout in mijn zuiger en dit blok moet nog gereviceerd worden, komt er weer zo rond de 100 euro bij op.

Ja nu ik het met meer aandacht bekijk kom ik er ook achter dat het helemaal geen koopje is... het ziet er ook gewoon afgeragd en begaaid uit, koppelingskap is wss kapot geslagen ofzo...
 
Jeuj TSW erbij! =D
tsxhunter 9-1-2011 0:46 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: _3s_
[...]

Ja nu ik het met meer aandacht bekijk kom ik er ook achter dat het helemaal geen koopje is... het ziet er ook gewoon afgeragd en begaaid uit, koppelingskap is wss kapot geslagen ofzo...


ik snap ook niet hoe die verf er daar af komt idd
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
_3s_ 9-1-2011 0:51 Print reply

Posts: 899
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


ik snap ook niet hoe die verf er daar af komt idd

nee inderdaad... Ik ben slapen, morgen vroeg dag. Bedankt voor de nuttige info allemaal!
 
Jeuj TSW erbij! =D
Raoul 10-1-2011 15:50 Print reply

Posts: 2997
is dit een Zwitserse brommer?

omdat ie 1-zitter is...
 
Aprilia MX (H)
_3s_ 10-1-2011 17:02 Print reply

Posts: 899
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raoul
is dit een Zwitserse brommer?

omdat ie 1-zitter is...

Officieel is hij van Belgie, maar kan wel zijn dat hij vanuit zwitserland is ingevoerd ja.

Dit bericht is gewijzigd door _3s_ op 10-1-2011 om 18:07 uur.
 
Jeuj TSW erbij! =D
Maakje 10-1-2011 17:09 Print reply

Posts: 808
Zou dat blok ook in een TSX passen? Ik neem aan van wel...

Dikke Hot natuurlijk!
 
bloaze manne, meej diene woage!
barttsx 10-1-2011 17:23 Print reply

Posts: 276
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: _3s_
[...]

Officieel is hij van Belgie, maar kan wel zijn dat hij vanuit zweden is ingevoerd ja.


zwitsers en zweeds is wel iets anders
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved