Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Kawasaki KDX200 1991 Frysk

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1032 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Kawasaki KDX200 1991 Frysk
Geplaatst door Frysk op 3-1-2011 16:33
Hits Deze gallery is 98515 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Kawasaki KDX200 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Kawa groen met zwart en goud / 1991
Opgegeven max. vermogen 28 pk / 21 kW
Opgegeven max. snelheid 120 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 7 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Met Elsinore [Toon slechts deze afbeelding]
Ook met Elsinore [Toon slechts deze afbeelding]
Met Elsinore vanaf mijn kant [Toon slechts deze afbeelding]
In elkaar en lopend [Toon slechts deze afbeelding]
Eerste ritje [Toon slechts deze afbeelding]
Groen kopje [Toon slechts deze afbeelding]
schoon [Toon slechts deze afbeelding]
schoon [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 7 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 20 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Frysk 5-1-2012 13:37 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

3 bankschroefjes gewoon zelf inrijklemmen maken. Zelf ook gedaan.

afbeelding

In de goten zitten gleuven, daar valt een as in waar ik een soort wipje op heb gemaakt. Daar rij je je voorwiel overheen en hij klemt m strak tegen de voorkant aan. kan je rustig met je handen vrij de spanbandjes vast maken.


Ja dat is wel waar idd maargoed het was maar een gedachtekronkel.

Mooi karretje trouwens!

edit : voetsteuntjes ook binnen mooie brede voetsteuntjes alleen...

Chinees, 11,- incl verzenden maar compleet van gietijzer en moet aan de zijkanten een halve CM wegslijpen voor het paste

edit : nieuwe foto's laatste pagina

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 7-1-2012 om 16:39 uur.
 
giggitybyte
kenny77 7-1-2012 16:42 Print reply

Posts: 29286
Stuk beter met dat zwarte dekje.
 
Frysk 7-1-2012 16:44 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Stuk beter met dat zwarte dekje.


Vind ik ook , jammergenoeg is het een hel om het dekje er strak op te krijgen, ik heb het door de buurman van een kameraad van me laten doen en die had er zelfs al flink moeite mee (en die doet het geregeld)

Misschien was dit dekje net wat te kort oid maar het past eigenlijk nét niet.. klein hoekje is dus nog 'bloot' bij de achterkant van het zadel maargoed je kunt niet alles hebben
 
giggitybyte
JB1 7-1-2012 16:44 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Stuk beter met dat zwarte dekje.


Inderdaad
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 7-1-2012 16:46 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Vind ik ook , jammergenoeg is het een hel om het dekje er strak op te krijgen, ik heb het door de buurman van een kameraad van me laten doen en die had er zelfs al flink moeite mee (en die doet het geregeld)

Misschien was dit dekje net wat te kort oid maar het past eigenlijk nét niet.. klein hoekje is dus nog 'bloot' bij de achterkant van het zadel maargoed je kunt niet alles hebben

Is inderdaad geen leuk werkje. :(
Wel jammer dat hij net te kort was, ik zie het nu pas omdat je het zegt, maarja is sowieso al een hele verbetering.
 
Frysk 7-1-2012 16:53 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Is inderdaad geen leuk werkje. :(
Wel jammer dat hij net te kort was, ik zie het nu pas omdat je het zegt, maarja is sowieso al een hele verbetering.


inderdaad en het is ook maar een enduro, hij hoeft niet in een showroom te staan :P
 
giggitybyte
JB1 7-1-2012 16:54 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


inderdaad en het is ook maar een enduro, hij hoeft niet in een showroom te staan :P


Als je er mee van A naar B komt met plezier is het al goed toch?
Dat vind ik het belangrijkste met mijn motoren iig
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Frysk 7-1-2012 16:56 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Als je er mee van A naar B komt met plezier is het al goed toch?
Dat vind ik het belangrijkste met mijn motoren iig


Daarom, maar ik vind wel dat als je er naar kijkt dat je er tevreden over bent.. Ik zie iig altijd wel dingetjes die ik anders wil hebben.
 
giggitybyte
JB1 7-1-2012 16:57 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Daarom, maar ik vind wel dat als je er naar kijkt dat je er tevreden over bent.. Ik zie iig altijd wel dingetjes die ik anders wil hebben.


Hm, dat heb ik eigenlijk alleen maar met de MT, met de 400 en 600 heb ik er nog niet echt last van gehad.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Frysk 7-1-2012 17:03 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Hm, dat heb ik eigenlijk alleen maar met de MT, met de 400 en 600 heb ik er nog niet echt last van gehad.


Ik heb dat eigenlijk met alles wat ik zie, zelfs al is het van een ander.. :S best iritant soms aangezien sommigen het dan als slecht commentaar opvatten (en dan niet zo bedoeld)

Ook met m'n auto maar daar blijf ik verder vanaf.. alles kost zo gigantisch veel
 
giggitybyte
JB1 7-1-2012 17:40 Print reply

Posts: 14881
Het enige wat ik niet zo tof vind aan de CBR is dat als ik boven de 180 kwam dat ik steeds meer verf miste
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Frysk 7-1-2012 17:40 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Het enige wat ik niet zo tof vind aan de CBR is dat als ik boven de 180 kwam dat ik steeds meer verf miste




CBR lijkt me opzich wel grappig maar ik ken mezelf, en oom agent kent mij dus dat roze pasje is dan niet lang in m'n bezit waarschijnlijk :P

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 7-1-2012 om 17:41 uur.
 
giggitybyte
JB1 7-1-2012 17:41 Print reply

Posts: 14881
Valt wel mee met een 400
Hij is leuk om mee te spelen, maar echt moeilijk hard rijden doe je er echt niet mee
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
supiemotaart 7-1-2012 18:05 Print reply

Posts: 118
waar heb je die voetsteuntjes vandaan?
11 euro, dat is nog een keer het proberen waard!
 
hard goan is goed goan!
Frysk 7-1-2012 18:10 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Valt wel mee met een 400
Hij is leuk om mee te spelen, maar echt moeilijk hard rijden doe je er echt niet mee


Mhoa blijft een racer en ik ken mezelf :p snelheidslimieten doe ik niet aan.. ik kijk eigenlijk zga nooit op de teller en ik kijk gewoon om me heen zodat ik overzicht houd.. politie denk daar helaas anders over.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: supiemotaart
waar heb je die voetsteuntjes vandaan?
11 euro, dat is nog een keer het proberen waard!


Ebay.. Komt uit china, gratis verzenden
 
giggitybyte
Frysk 10-1-2012 21:46 Print reply

Posts: 34928
Zonet weer even aan de slag geweest

Ik heb m'n luchtfilter even schoon gemaakt en zag een mogelijkheid tot verbetering

Op internet lees ik veel dat ze bij een KDX het deksel van het luchtfilter afhalen zodat hij meer lucht kan krijgen, nu vind ik het kut om na elke keer of paar keer m'n filter schoon te maken dus wat heb ik gedaan ?

Ik heb een wereld gaten in m'n deksel geboord zodat er meer lucht bij komen kan.. maar dan heeft zo'n deksel vrij weinig zin nietwaar ?

Ik had nog een stukje luchtfilter liggen van 1 of andere gare scooter en dat filter element zat eigenlijk nog een stuk bovenop van een milimeter of 4 dik ongeveer, dat heb ik er maar op gebout nu heb ik dus een voorfilter en omdat het zo dun is houd het amper lucht tegen maar wel de eerst zand en water

plaatje bij het praatje



Helaas was het matje niet groot genoeg om de gaatjes voorin ook te bedekken maar ach, het scheelt altijd een heel end

Direkt ook maar een sproeier 165 erin gedopt en gasnaald een tikje omlaag, loopt iig al netjes als ie stationair loopt en als ik wat gas loop te geven, pakt hem iig mooi op.. benieuwd wat hij doet als ik ga rijden

Ik heb een oude agenda gevonden die nog niet gebruikt is en daar pen ik nu constant alles in op.. voorvork afmetingen, hoeveel olie erin, welke sproeier en hoe hij eerst liep, hoe welke band rijd etc ik vergeet het anders toch weer



Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 10-1-2012 om 21:46 uur.
 
giggitybyte
kenny77 10-1-2012 21:57 Print reply

Posts: 29286
Ben benieuwd of het scheelt.
Zo'n agenda als log boekje is helemaal geen slecht idee eigenlijk.
 
Frysk 10-1-2012 22:05 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ben benieuwd of het scheelt.
Zo'n agenda als log boekje is helemaal geen slecht idee eigenlijk.


Inderdaad, gisteren maar mee begonnen.. scheelt echt een end, heb al 4 pagina´s volgekalkt en elke dag als ik weer wat nieuws zie dan schrijf ik het direkt op
 
giggitybyte
kenny77 10-1-2012 22:06 Print reply

Posts: 29286
Wel mooi dat je het dan ook consequent doet.
Ik doe het meestal voor 1 regel en dan heb ik er geen zin meer in.
 
Frysk 10-1-2012 22:09 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Wel mooi dat je het dan ook consequent doet.
Ik doe het meestal voor 1 regel en dan heb ik er geen zin meer in.


Mhoa, ik zou het altijd al doen met de brommers maar nooit van gekomen, nu ik met m´n motor begin heb ik geen zin om weer constant dezelfde fouten wat te maken en ik wil precies weten wat ik gedaan heb.. dus toen toch maar een agenda gepakt:p

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 10-1-2012 om 22:09 uur.
 
giggitybyte
kenny77 10-1-2012 22:15 Print reply

Posts: 29286
Hehe.

Ik heb meestal zoiets ach dat onthoud ik wel, maar na 3 jaar zit ik me dan toch achter de oren te krabben, wat het nu ook alweer was.

Denk dat ik toch maar eens je wijze raad ga opvolgen.
 
Frysk 10-1-2012 22:22 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hehe.

Ik heb meestal zoiets ach dat onthoud ik wel, maar na 3 jaar zit ik me dan toch achter de oren te krabben, wat het nu ook alweer was.

Denk dat ik toch maar eens je wijze raad ga opvolgen.


Zeker doen, is een kleine moeite eigenlijk :P

Ben nu eigenlijk benieuwd hoe de motor rijd .. van 145 naar 165 gegaan dus zal wel heel anders rijden denk ik..
 
giggitybyte
kenny77 10-1-2012 22:23 Print reply

Posts: 29286
Hoop het voor je, anders is alleen je tank sneller leeg.
 
Frysk 10-1-2012 22:42 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hoop het voor je, anders is alleen je tank sneller leeg.


Hoop van niet :p ding heeft al redelijk dorst maar gelukkig een grote tank
 
giggitybyte
thunderbird - Forum en Sales Moderator 10-1-2012 23:37 Print reply

Posts: 7728
ik hou alles van mijn motor bij in een excel bestandje. urenstand voor heel het jaar, urenstand voor de zuiger, uren voor de dag, waar gereden, welke nieuwe onderdelen erop zijn gegaan wanneer enzo. werkt ook wel mooi
denk trouwens dat dat voorfiltertje best wat lucht scheelt. zou dan eerder voor zoiets gaan:
maar elke keer eens vers filtertje erin is toch ook geen verkeerd plan hoor koop je er gewoon een stuk of 5, hoef je niet elke keer schoon te maken maar kun je het ff op sparen.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 20 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved