Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Kawasaki KDX200 1991 Frysk

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1048 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Kawasaki KDX200 1991 Frysk
Geplaatst door Frysk op 3-1-2011 16:33
Hits Deze gallery is 98593 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Kawasaki KDX200 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Kawa groen met zwart en goud / 1991
Opgegeven max. vermogen 28 pk / 21 kW
Opgegeven max. snelheid 120 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 7 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Met Elsinore [Toon slechts deze afbeelding]
Ook met Elsinore [Toon slechts deze afbeelding]
Met Elsinore vanaf mijn kant [Toon slechts deze afbeelding]
In elkaar en lopend [Toon slechts deze afbeelding]
Eerste ritje [Toon slechts deze afbeelding]
Groen kopje [Toon slechts deze afbeelding]
schoon [Toon slechts deze afbeelding]
schoon [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 7 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 14 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Frysk 15-11-2011 19:40 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
valt tegen op de crossbaan he.
en is de kerel waar de tm van is tevreden erover?


Nee hij vond die TM maar kut, reed wel leuk enzo maar een ellendig ding om aan te sleutelen.
Ingeruild + bijbetaling tegen een Suzuki RM250


Maar de baan is inderdaad flink zwaar
Binnenkort eens op trimunt rijden.. dat is een niet zo zware baan

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 15-11-2011 om 19:41 uur.
 
giggitybyte
-simon- 15-11-2011 19:53 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Nee hij vond die TM maar kut, reed wel leuk enzo maar een ellendig ding om aan te sleutelen.
Ingeruild + bijbetaling tegen een Suzuki RM250


Maar de baan is inderdaad flink zwaar
Binnenkort eens op trimunt rijden.. dat is een niet zo zware baan

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 15-11-2011 om 19:41 uur.


is trimunt wat harder?
dat is idd wat minder zwaar maar toch verkijk je je daar nog op als je voor je kunnen door wilt rijden.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Frysk 15-11-2011 19:56 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


is trimunt wat harder?
dat is idd wat minder zwaar maar toch verkijk je je daar nog op als je voor je kunnen door wilt rijden.



Ja is wat een hardere baan en wat makkelijker te onthouden, in de Jouwer vergat ik steeds waar welke bocht zat, een echte mickey mouse baan
 
giggitybyte
-simon- 15-11-2011 20:03 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



Ja is wat een hardere baan en wat makkelijker te onthouden, in de Jouwer vergat ik steeds waar welke bocht zat, een echte mickey mouse baan


dat is idd lastig.
heb je iemand die ongeveer evenhard rijd als jou?
dan kun je mooi zien na een tijdje trainen wie er meer vooruitgang boekt of dat je bij elkaar blijft.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Frysk 15-11-2011 21:01 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


dat is idd lastig.
heb je iemand die ongeveer evenhard rijd als jou?
dan kun je mooi zien na een tijdje trainen wie er meer vooruitgang boekt of dat je bij elkaar blijft.


Ja een kameraad van me wel

Maar ik heb zga nooit vervoer naar de crossbaan
 
giggitybyte
Sypie_Honda 15-11-2011 22:22 Print reply

Posts: 13830
trimunt is niet veel gemakkelijker/harder als joure. vind trimunt net even leuker.

laat het ff weten wanneer je weer gaat! kom ik ook ff
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 21-11-2011 23:16 Print reply

Posts: 34928
Toch maar een pijpje besteld, een DG
 
giggitybyte
kenny77 22-11-2011 17:55 Print reply

Posts: 29286
Tof!
Ben benieuwd.
 
Frysk 22-11-2011 18:27 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Tof!
Ben benieuwd.


Ik ook, hoor er wel redelijk goed praat over .
Ik houd m'n ori demper al daar wil ik niet zonder aangezien die lekker stil is.

nu de voorvork nog eens onder handen nemen

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 22-11-2011 om 18:28 uur.
 
giggitybyte
wespa 22-11-2011 18:28 Print reply

Posts: 518
Heb je trouwens later een kenteken op de kawasaki gezet??
 
Tie rips: De oplossing voor alles!!!
Frysk 22-11-2011 18:30 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wespa
Heb je trouwens later een kenteken op de kawasaki gezet??


Ik niet, 2 eigenaren voor me al

 
giggitybyte
Frysk 24-11-2011 16:51 Print reply

Posts: 34928
Toch maar voorvork rubbers besteld deze beginnen wat bros te worden en zwarte rubbers vind ik toch net wat meer zeggen
en balhoofd lagers


Ik denk dat als hij eens uit elkaar gaat voor nieuwe lagers en afdichtingen in de achterbrug dat ik dan ook direkt het frame maar naar Sander (Zoef_de_Haas) breng om hem zwart te laten coaten, tegelijk met de Elsinore van Wiebren

Maar alles op z'n tijd

Volgens Ebay zijn de uitlaat en zuiger onderweg !!!

edit : Zwart zadeldekje heb ik al alleen zit die er nog niet op omdat hij grijs is ipv zwart


Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 24-11-2011 om 16:51 uur.
 
giggitybyte
kenny77 24-11-2011 18:48 Print reply

Posts: 29286
Zwart staat hem wel goed ja.
 
Frysk 24-11-2011 22:25 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Zwart staat hem wel goed ja.


Dat vind ik ook wel
 
giggitybyte
Gerard1793 24-11-2011 22:40 Print reply

Posts: 4006
En ik ook
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Frysk 24-11-2011 22:46 Print reply

Posts: 34928
Is er ook een manier om m'n brug in deze kleur te krijgen ?


hier zit namelijk geen lak over, vind het wat netter lijken dan gepolijst (niet zo kitscherig) en gaat niet oxideren door wat te crossen.

m'n brug zit nu een soort lak overheen maar het is niet erg netjes :p en als de brug er dan toch uit gaat voor nieuwe lagers en afdichtingen dan wil ik hem direkt ff netjes maken
 
giggitybyte
-simon- 24-11-2011 22:48 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Is er ook een manier om m'n brug in deze kleur te krijgen ?
afbeelding

hier zit namelijk geen lak over, vind het wat netter lijken dan gepolijst (niet zo kitscherig) en gaat niet oxideren door wat te crossen.

m'n brug zit nu een soort lak overheen maar het is niet erg netjes :p en als de brug er dan toch uit gaat voor nieuwe lagers en afdichtingen dan wil ik hem direkt ff netjes maken


met scott brite poetsen. of bedoel je dat niet dat je het geborsteld/geschuurt wil hebben.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Frysk 24-11-2011 22:54 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


met scott brite poetsen. of bedoel je dat niet dat je het geborsteld/geschuurt wil hebben.


ja inderdaad

Scotts brite dat is inderdaad een goeie
 
giggitybyte
Frysk 28-11-2011 16:42 Print reply

Posts: 34928
Cilinder er maar af getrokken om te inspecteren voor de zuiger :
opgevallen :

Powervalve nog goed, uitstekend zelfs.. ik kan geen ruimte bespeuren en weinig tot geen kool aanslag

krukasnog goed, mankeert helemaal niks aan, ziet er nog goed uit en geen ruimte op bigend, ook zo goed als geen zijwaartse ruimte.

cilinder valt me wel wat tegen, her en der wat krasjes en vegen bij de inlaatpoort, wat me wel opgevallen is is dat er in de cilinder is zitten vijlen vooral de inlaatkant is duidelijk bewerkt!

membraan Boyesen klepjes was al van plan ze te kopen maar blijkt niet nodig te zijn

Nu wachten op de uitlaat en zuiger

Na verdere ontleding blijkt powervalve toch te zijn overleden



Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 28-11-2011 om 22:01 uur.
 
giggitybyte
Marcooow 28-11-2011 16:47 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Cilinder er maar af getrokken om te inspecteren voor de zuiger :
opgevallen :

Powervalve nog goed, uitstekend zelfs.. ik kan geen ruimte bespeuren en weinig tot geen kool aanslag

krukasnog goed, mankeert helemaal niks aan, ziet er nog goed uit en geen ruimte op bigend, ook zo goed als geen zijwaartse ruimte.

cilinder valt me wel wat tegen, her en der wat krasjes en vegen bij de inlaatpoort, wat me wel opgevallen is is dat er in de cilinder is zitten vijlen vooral de inlaatkant is duidelijk bewerkt!

membraan Boyesen klepjes was al van plan ze te kopen maar blijkt niet nodig te zijn

Nu wachten op de uitlaat en zuiger

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 28-11-2011 om 16:43 uur.


http://www.brommerfo...ofile/voertuig/17310

wel bewerkt dus


laat je de cilinder honen of komt er alleen nieuw zuigertje in? en uitlaat is zeker fmf toch?
 
faster than a bullet!
Frysk 28-11-2011 16:51 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


http://www.brommerfo...ofile/voertuig/17310

wel bewerkt dus


laat je de cilinder honen of komt er alleen nieuw zuigertje in? en uitlaat is zeker fmf toch?



Uitlaat word een DG beetje onderin erbij en bovenin wat erbij.
karakter van de motor op het moment bevalt me wel, van beide wat meer heb ik meer mee dan een geheel ander karakter.

Wat ik met de cilinder doe weet ik niet... ik denk ff met waterproof de ruige krasjes ff wegschuren zodat de nieuwe zuiger niet beschadigt en dan nieuw zuigertje erin

misschien wat beun maar het geld groeit me niet op de rug, m'n auto heeft v/d week m'n bankrekening al bijna leeggevreten dus meer onkosten heb ik liever niet.

+ dat de motor de eerste 2 weken toch niet hoeft te rijden.

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 28-11-2011 om 16:52 uur.
 
giggitybyte
BenjaminDG 28-11-2011 16:52 Print reply

Posts: 4605
Nog iets over die carburateurs.

Ik rij zelf met vlakschuifcarbs + 2 acceleratie pompen op mijn gsxr en dat doodvallen als je ineens volgas geeft ga je altijd hebben.

Zelfs met 2 acceleratie pompen valt de mijne dood bij echt volgas.

 
Vlaanderen vrij!
Frysk 28-11-2011 16:53 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Nog iets over die carburateurs.

Ik rij zelf met vlakschuifcarbs + 2 acceleratie pompen op mijn gsxr en dat doodvallen als je ineens volgas geeft ga je altijd hebben.

Zelfs met 2 acceleratie pompen valt de mijne dood bij echt volgas.



mhoa het is ook niet echt een probleem maar ik was meer benieuwd hoe dat kwam en of dat ook op te lossen was maar blijkt van niet dus
 
giggitybyte
BenjaminDG 28-11-2011 16:55 Print reply

Posts: 4605
Is normaal ook volgens mij, de luchtsnelheid valt ineens weg en het mengsel vernevelt niet goed meer.

Wat wel een oplossing is voor mijn carburateurs (mikuni TMR40) zijn holle gasnaalden monteren.

Hier door vernevelt het mengsel in het midden van de carburateur ipv vanonder aan de gasbuis.

Zijn naar mijn weten niet gemaakt voor keihin.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 28-11-2011 om 16:55 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Frysk 28-11-2011 22:00 Print reply

Posts: 34928
ff verder ontleed... powervalve is kadoek
tandwiel helemaal kapot gesleten, van de andere is het geleidingspennetje afgebroken en vorige eigenaar heeft ook lekker in de middelste schuif zitten vijlen

dus dat worden 3 nieuwe schuifjes ... duur grapje

Foto's komen er aan, ben aan het uploaden.










Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 28-11-2011 om 22:03 uur.
 
giggitybyte

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 14 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved