Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Kawasaki KDX200 1991 Frysk

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1109 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Kawasaki KDX200 1991 Frysk
Geplaatst door Frysk op 3-1-2011 16:33
Hits Deze gallery is 98493 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Kawasaki KDX200 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Kawa groen met zwart en goud / 1991
Opgegeven max. vermogen 28 pk / 21 kW
Opgegeven max. snelheid 120 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Groepsfoto [Toon slechts deze afbeelding]
Groepsfoto [Toon slechts deze afbeelding]
JAWOLL! [Toon slechts deze afbeelding]
Oude balhoofdlagers + balhoofdpen [Toon slechts deze afbeelding]
Gekocht! [Toon slechts deze afbeelding]
Nieuw vorkje :D [Toon slechts deze afbeelding]
nieuwe foto's [Toon slechts deze afbeelding]
nieuwe foto's [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 8 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Frysk 13-3-2011 22:13 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
HOT omdat je dezelfde achterband als mij hebt
en HOT omdat t gwn een vette motor is



Het is een geweldige band ding rijd echt super in het land!

ff klein filmpje van het geluid en dat we wat in het land omraggen.
http://www.youtube.com/watch?v=0ULQPZHU1js
http://www.youtube.com/watch?v=eYmMpY9DYz8
http://www.youtube.com/watch?v=-k46rFIMXaI


wel telefoon kwaliteit, ding maakt goede foto's maar filmpjes vallen raar tegen.

En nog een foto van de 2 andere motoren waar ik wat mee omreed :

CR125R Elsinore uit 1979
en een TM.. geen idee wat voor type, 125cc met HGS pijpje, 1998


Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 13-3-2011 om 22:18 uur.
 
giggitybyte
Makrolon 13-3-2011 22:47 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


ik vind pk's pas echt tellen als ze t een tijdje uit kunnen houden. als de motor zo opgefokt is dat er om de ''paar'' uur een nieuwe zuiger enz nodig is dan kan de motor die pk's gwn niet aan

Nee, dan zit het vermogen op het randje van wat mogelijk is. En dat is wat nodig is om races te winnen. wat jij vind slaat echt nergens op

Dit bericht is gewijzigd door Makrolon op 13-3-2011 om 22:50 uur.
 
KTM 525 EXC Supermoto
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 13-3-2011 23:35 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


ik vind pk's pas echt tellen als ze t een tijdje uit kunnen houden. als de motor zo opgefokt is dat er om de ''paar'' uur een nieuwe zuiger enz nodig is dan kan de motor die pk's gwn niet aan


Waarom is een 125cc racer met 60pk tof en een 4cil non turbo diesel met 60pk niet ?


 
-simon- 13-3-2011 23:39 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


ik vind pk's pas echt tellen als ze t een tijdje uit kunnen houden. als de motor zo opgefokt is dat er om de ''paar'' uur een nieuwe zuiger enz nodig is dan kan de motor die pk's gwn niet aan


ik denk dat er maar weinig voertuigen zijn die met zo'n opgefokte motor het volhouden om ze zo erg te mishandelen. kijk een cross gp, dat is 40min +2 rondes volgas door de bagger. zeker hier in NL in valkenswaard of lierop.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
kenny77 13-3-2011 23:42 Print reply

Posts: 29286
Zit een leuk geluid in!
 
Frysk 13-3-2011 23:47 Print reply

Posts: 34928
Ik heb nu een bodyprotector + crosslaarzen gekocht alleen hoort het zo dat je met die laarzen niet echt kunt lopen en schakelen vervelend gaat ?

Zou ze zaterdag aandoen maar ik kiesde toch voor mn gewone schoenen, die laarzen erg stug.


@ kenny
Bedankt ding maakt ook maar weinig toeren (9.5k)
En een gigantische demper

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 13-3-2011 om 23:49 uur.
 
giggitybyte
Frisian Nightmare 14-3-2011 0:12 Print reply

Posts: 930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



Het is een geweldige band ding rijd echt super in het land!

ff klein filmpje van het geluid en dat we wat in het land omraggen.
http://www.youtube.com/watch?v=0ULQPZHU1js
http://www.youtube.com/watch?v=eYmMpY9DYz8
http://www.youtube.com/watch?v=-k46rFIMXaI


wel telefoon kwaliteit, ding maakt goede foto's maar filmpjes vallen raar tegen.

En nog een foto van de 2 andere motoren waar ik wat mee omreed :

CR125R Elsinore uit 1979
en een TM.. geen idee wat voor type, 125cc met HGS pijpje, 1998
afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 13-3-2011 om 22:18 uur.

Mooi! Volgende week ga ik mee.
 
Ea sil ús Fryske grûn en folk wer frij wêze. Oant dan sil ik yn it fjochtsjen foarop gean mei myn striid bile read fan it Hollanners bloed!
Makrolon 14-3-2011 8:01 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Ik heb nu een bodyprotector + crosslaarzen gekocht alleen hoort het zo dat je met die laarzen niet echt kunt lopen en schakelen vervelend gaat ?

Zou ze zaterdag aandoen maar ik kiesde toch voor mn gewone schoenen, die laarzen erg stug.


@ kenny
Bedankt ding maakt ook maar weinig toeren (9.5k)
En een gigantische demper

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 13-3-2011 om 23:49 uur.

Klopt, eerder zag ik er ook altijd tegenop om met crosslaarzen te rijden. Maar je moet er aan wennen. En ze worden ook nog wel iets soepeler.
 
KTM 525 EXC Supermoto
-simon- 14-3-2011 8:13 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Ik heb nu een bodyprotector + crosslaarzen gekocht alleen hoort het zo dat je met die laarzen niet echt kunt lopen en schakelen vervelend gaat ?

Zou ze zaterdag aandoen maar ik kiesde toch voor mn gewone schoenen, die laarzen erg stug.


@ kenny
Bedankt ding maakt ook maar weinig toeren (9.5k)
En een gigantische demper

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 13-3-2011 om 23:49 uur.


laarzen worden nog wel wat soepeler.
maar voor het schakelen moet je mischien je pookje net iets hoger zetten zodat je er makkelijker onder kunt.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Aprilia RX 50 2003 14-3-2011 9:33 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Ik heb nu een bodyprotector + crosslaarzen gekocht alleen hoort het zo dat je met die laarzen niet echt kunt lopen en schakelen vervelend gaat ?

Zou ze zaterdag aandoen maar ik kiesde toch voor mn gewone schoenen, die laarzen erg stug.


@ kenny
Bedankt ding maakt ook maar weinig toeren (9.5k)
En een gigantische demper

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 13-3-2011 om 23:49 uur.


nog een voordeel van 2e hands kopen, lekker soepel al
ik heb het schakelpookje idd al wat hoger gezet.

ze blijven iig kut lopen, maarja als je moet lopen is er sowieso al wat mis

edit: ik zou de laarsen wel aan doen, hebben m'n enkels al meerdere keren gered

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 14-3-2011 om 9:37 uur.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Aprilia RX 50 2003 14-3-2011 9:36 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



Het is een geweldige band ding rijd echt super in het land!

ff klein filmpje van het geluid en dat we wat in het land omraggen.
http://www.youtube.com/watch?v=0ULQPZHU1js
http://www.youtube.com/watch?v=eYmMpY9DYz8
http://www.youtube.com/watch?v=-k46rFIMXaI


wel telefoon kwaliteit, ding maakt goede foto's maar filmpjes vallen raar tegen.

En nog een foto van de 2 andere motoren waar ik wat mee omreed :

CR125R Elsinore uit 1979
en een TM.. geen idee wat voor type, 125cc met HGS pijpje, 1998
afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 13-3-2011 om 22:18 uur.


ik vind die band voor de brommer net wat te grof.
ik rijd altijd door heel mul/diep zand. dan heeft ie net te veel grip
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Frysk 14-3-2011 10:32 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


ik vind die band voor de brommer net wat te grof.
ik rijd altijd door heel mul/diep zand. dan heeft ie net te veel grip


Ja hier is de ondergrond wat harder he daar is die band ook voor gemaakt.

Maar de laarzen worden dus nog soepeler gelukkig dan ga ik vd week ff wat met de mtx raggen om ze wat 'in' te rijden.

 
giggitybyte
Aprilia RX 50 2003 14-3-2011 10:33 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Ja hier is de ondergrond wat harder he daar is die band ook voor gemaakt.

Maar de laarzen worden dus nog soepeler gelukkig dan ga ik vd week ff wat met de mtx raggen om ze wat 'in' te rijden.



tip: plat op werkbank leggen en paar keer met houten/rubberhamer op rammen
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 14-3-2011 10:52 Print reply

Posts: 8591
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
Frysk 14-3-2011 13:33 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


tip: plat op werkbank leggen en paar keer met houten/rubberhamer op rammen



meen je dat serieus of is dat een grapje ?
Als het serieus werkt doe ik dat wel

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
http://www.youtube.c...&feature=related


Nieuwer type KDX, kerel kan wel met het ding overweg
 
giggitybyte
Joel_koningslust 14-3-2011 13:41 Print reply

Posts: 14514
je gaat toch niet serieus met een hamer op je nieuwe laarzen slaan

je moet ze gewoon net zoals wandelschoenen/kisten of wat dan ook gewoon inlopen zodat ze zich naar jou voet vormen en wat soepel worden
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Aprilia RX 50 2003 14-3-2011 13:53 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
je gaat toch niet serieus met een hamer op je nieuwe laarzen slaan

je moet ze gewoon net zoals wandelschoenen/kisten of wat dan ook gewoon inlopen zodat ze zich naar jou voet vormen en wat soepel worden


ja oke, maar je loopt niet bepaald veel km op die laarzen. ik heb het met die van mij wel gedaan werkte mooi. die waren wel 2 hands, daarna zaten ze wel lekker.

het is op eigen risico, maar k vond t wel handig

edit: nieuwe kisten ram ik ook altijd paar keer over werkbank/schutting heen

niet uit volle kracht rammen natuurlijk, gwn beetje rustig wat soepeler slaan

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 14-3-2011 om 13:55 uur.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Joel_koningslust 14-3-2011 14:02 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


ja oke, maar je loopt niet bepaald veel km op die laarzen. ik heb het met die van mij wel gedaan werkte mooi. die waren wel 2 hands, daarna zaten ze wel lekker.

het is op eigen risico, maar k vond t wel handig

edit: nieuwe kisten ram ik ook altijd paar keer over werkbank/schutting heen

niet uit volle kracht rammen natuurlijk, gwn beetje rustig wat soepeler slaan

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 14-3-2011 om 13:55 uur.



dan beter een nachtje in het water zetten en daarna nat aantrekken en ff een km of 2 met de hond gaan lopen. zetten ze zich helemaal naar je voet zonder ze te beschadigen

maarja, dat is mijn mening. wat jullie met je spullen doen moeten jullie zelf weten
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 14-3-2011 15:44 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



dan beter een nachtje in het water zetten en daarna nat aantrekken en ff een km of 2 met de hond gaan lopen. zetten ze zich helemaal naar je voet zonder ze te beschadigen

maarja, dat is mijn mening. wat jullie met je spullen doen moeten jullie zelf weten


2km met natte crosslaarzen lopen klinkt alles behalve aantrekkelijk al is het wel een redelijk goede oplossing om die dingen te laten vormen naar je voet.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


ja oke, maar je loopt niet bepaald veel km op die laarzen. ik heb het met die van mij wel gedaan werkte mooi. die waren wel 2 hands, daarna zaten ze wel lekker.

het is op eigen risico, maar k vond t wel handig

edit: nieuwe kisten ram ik ook altijd paar keer over werkbank/schutting heen

niet uit volle kracht rammen natuurlijk, gwn beetje rustig wat soepeler slaan

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 14-3-2011 om 13:55 uur.


Ik kijk wel even, ik denk dat ik na het werk eerst maar ff een stukje met de MTX ga raggen.
 
giggitybyte
Aprilia RX 50 2003 14-3-2011 15:54 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


2km met natte crosslaarzen lopen klinkt alles behalve aantrekkelijk al is het wel een redelijk goede oplossing om die dingen te laten vormen naar je voet.

[...]


Ik kijk wel even, ik denk dat ik na het werk eerst maar ff een stukje met de MTX ga raggen.


ze horen ook wat stug te zijn, t is zo dik materiaal. geloof me, als zo'n metalen stepje zich in je enkel boort zou je heel graag willen dat je laarzen aan had gehad
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Frysk 14-3-2011 16:22 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


ze horen ook wat stug te zijn, t is zo dik materiaal. geloof me, als zo'n metalen stepje zich in je enkel boort zou je heel graag willen dat je laarzen aan had gehad


Ja ik heb al meerdere keren gehad met de brommer dat de kickstart doorsloeg --> enkel of schenen op stepje = auw

de laarzen beschermen dan inderdaad wel.. Mja het is even wennen hoor ik wel

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frisian Nightmare
[...]

Mooi! Volgende week ga ik mee.



Volgende week waarschijnlijk hier op de zaak wat crossen, ALS er nog genoeg zand is (zandauto's rijden op en aan ), ik maak dan met de kraan wat bultjes

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 14-3-2011 om 16:27 uur.
 
giggitybyte
-simon- 14-3-2011 16:47 Print reply

Posts: 8211
laarzen als je thuis bezig bent aandoen. dan heb je ze ook vlug zat soepel.
en de kwaliteit van de laars scheelt ook nogal in de stugheid en bescherming.
een duurdere laars is meestal stuk op de plaatsen waar het moet en soepel waar het kan. met eventueel binnen schoenen en een enkelbrace zoals bij de tech 10 van Alpinstar
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Frysk 14-3-2011 18:44 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
laarzen als je thuis bezig bent aandoen. dan heb je ze ook vlug zat soepel.
en de kwaliteit van de laars scheelt ook nogal in de stugheid en bescherming.
een duurdere laars is meestal stuk op de plaatsen waar het moet en soepel waar het kan. met eventueel binnen schoenen en een enkelbrace zoals bij de tech 10 van Alpinstar


Ja ik heb een setje van WULF, 1 of ander duits merk
Koste 130 volgens mij.
 
giggitybyte
Aprilia RX 50 2003 14-3-2011 18:45 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Ja ik heb een setje van WULF, 1 of ander duits merk
Koste 130 volgens mij.


das heel goedkoop idd, ik heb 2e hands setje fox voor 50 euro...
nieuw kosten de meeste laarzen biuj mijn weten over de 200
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
-simon- 14-3-2011 18:47 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Ja ik heb een setje van WULF, 1 of ander duits merk
Koste 130 volgens mij.


ik heb gebruikt een setje tech 10's gekocht. zitten super, en de volgende set wordt ook weer zoiets. alleen dan wss de gearne sg12.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 8 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved