Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Wat is jouw mening over deze gallery? |
Gallery gegevens
|
Naam gallery |
Kawasaki KDX200 1991 Frysk |
Geplaatst door |
Frysk op 3-1-2011 16:33 |
Hits |
Deze gallery is 98588 maal bekeken. |
Voertuig bij deze gallery
|
Soort voertuig |
|
Merk + type |
Kawasaki KDX200 (Niet meer in bezit) |
Kleur / Bouwjaar |
Kawa groen met zwart en goud / 1991 |
Opgegeven max. vermogen |
28 pk / 21 kW |
Opgegeven max. snelheid |
120 km/h |
Gallery afbeeldingen
|
Pagina 3 van 8
|
|
TM en CR
|
|
|
met Elsinore, Volvo en KDX
|
|
|
met Elsinore, Volvo en KDX
|
|
|
ischhh neisschhh!
|
|
|
tegen wind, regen, takjes etc, helaas niet beschermend tegen valschade maarja 12,00 voor polisport nieuw ?
|
|
|
Wat handiger in het bos dan een breed stuur, en ik zit nu niet meer zo voorover... hoog stuur + risers.
|
|
|
gecoat
|
|
|
jaaa.
|
|
Pagina 3 van 8
|
Pagina 14 van 27
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Frysk |
15-11-2011 19:40 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -simon-
valt tegen op de crossbaan he.
en is de kerel waar de tm van is tevreden erover?
Nee hij vond die TM maar kut, reed wel leuk enzo maar een ellendig ding om aan te sleutelen.
Ingeruild + bijbetaling tegen een Suzuki RM250
Maar de baan is inderdaad flink zwaar
Binnenkort eens op trimunt rijden.. dat is een niet zo zware baan
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 15-11-2011 om 19:41 uur.
|
|
giggitybyte |
|
-simon- |
15-11-2011 19:53 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
Nee hij vond die TM maar kut, reed wel leuk enzo maar een ellendig ding om aan te sleutelen.
Ingeruild + bijbetaling tegen een Suzuki RM250
Maar de baan is inderdaad flink zwaar
Binnenkort eens op trimunt rijden.. dat is een niet zo zware baan
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 15-11-2011 om 19:41 uur.
is trimunt wat harder?
dat is idd wat minder zwaar maar toch verkijk je je daar nog op als je voor je kunnen door wilt rijden.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Frysk |
15-11-2011 19:56 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]
is trimunt wat harder?
dat is idd wat minder zwaar maar toch verkijk je je daar nog op als je voor je kunnen door wilt rijden.
Ja is wat een hardere baan en wat makkelijker te onthouden, in de Jouwer vergat ik steeds waar welke bocht zat, een echte mickey mouse baan
|
|
giggitybyte |
|
-simon- |
15-11-2011 20:03 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
Ja is wat een hardere baan en wat makkelijker te onthouden, in de Jouwer vergat ik steeds waar welke bocht zat, een echte mickey mouse baan
dat is idd lastig.
heb je iemand die ongeveer evenhard rijd als jou?
dan kun je mooi zien na een tijdje trainen wie er meer vooruitgang boekt of dat je bij elkaar blijft.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Frysk |
15-11-2011 21:01 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]
dat is idd lastig.
heb je iemand die ongeveer evenhard rijd als jou?
dan kun je mooi zien na een tijdje trainen wie er meer vooruitgang boekt of dat je bij elkaar blijft.
Ja een kameraad van me wel
Maar ik heb zga nooit vervoer naar de crossbaan
|
|
giggitybyte |
|
Sypie_Honda |
15-11-2011 22:22 |
Posts: 13830 |
trimunt is niet veel gemakkelijker/harder als joure. vind trimunt net even leuker.
laat het ff weten wanneer je weer gaat! kom ik ook ff
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Frysk |
21-11-2011 23:16 |
Posts: 34928 |
Toch maar een pijpje besteld, een DG
|
|
giggitybyte |
|
kenny77 |
22-11-2011 17:55 |
Posts: 29286 |
Tof!
Ben benieuwd.
|
|
|
|
Frysk |
22-11-2011 18:27 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Tof!
Ben benieuwd.
Ik ook, hoor er wel redelijk goed praat over .
Ik houd m'n ori demper al daar wil ik niet zonder aangezien die lekker stil is.
nu de voorvork nog eens onder handen nemen
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 22-11-2011 om 18:28 uur.
|
|
giggitybyte |
|
wespa |
22-11-2011 18:28 |
Posts: 518 |
Heb je trouwens later een kenteken op de kawasaki gezet??
|
|
Tie rips: De oplossing voor alles!!! |
|
Frysk |
22-11-2011 18:30 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wespa
Heb je trouwens later een kenteken op de kawasaki gezet??
Ik niet, 2 eigenaren voor me al
|
|
giggitybyte |
|
Frysk |
24-11-2011 16:51 |
Posts: 34928 |
Toch maar voorvork rubbers besteld deze beginnen wat bros te worden en zwarte rubbers vind ik toch net wat meer zeggen
en balhoofd lagers
Ik denk dat als hij eens uit elkaar gaat voor nieuwe lagers en afdichtingen in de achterbrug dat ik dan ook direkt het frame maar naar Sander (Zoef_de_Haas) breng om hem zwart te laten coaten, tegelijk met de Elsinore van Wiebren
Maar alles op z'n tijd
Volgens Ebay zijn de uitlaat en zuiger onderweg !!!
edit : Zwart zadeldekje heb ik al alleen zit die er nog niet op omdat hij grijs is ipv zwart
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 24-11-2011 om 16:51 uur.
|
|
giggitybyte |
|
kenny77 |
24-11-2011 18:48 |
Posts: 29286 |
Zwart staat hem wel goed ja.
|
|
|
|
Frysk |
24-11-2011 22:25 |
|
Gerard1793 |
24-11-2011 22:40 |
Posts: 4006 |
En ik ook
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|
Frysk |
24-11-2011 22:46 |
Posts: 34928 |
Is er ook een manier om m'n brug in deze kleur te krijgen ?
hier zit namelijk geen lak over, vind het wat netter lijken dan gepolijst (niet zo kitscherig) en gaat niet oxideren door wat te crossen.
m'n brug zit nu een soort lak overheen maar het is niet erg netjes :p en als de brug er dan toch uit gaat voor nieuwe lagers en afdichtingen dan wil ik hem direkt ff netjes maken
|
|
giggitybyte |
|
-simon- |
24-11-2011 22:48 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Is er ook een manier om m'n brug in deze kleur te krijgen ?
afbeelding
hier zit namelijk geen lak over, vind het wat netter lijken dan gepolijst (niet zo kitscherig) en gaat niet oxideren door wat te crossen.
m'n brug zit nu een soort lak overheen maar het is niet erg netjes :p en als de brug er dan toch uit gaat voor nieuwe lagers en afdichtingen dan wil ik hem direkt ff netjes maken
met scott brite poetsen. of bedoel je dat niet dat je het geborsteld/geschuurt wil hebben.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Frysk |
24-11-2011 22:54 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]
met scott brite poetsen. of bedoel je dat niet dat je het geborsteld/geschuurt wil hebben.
ja inderdaad
Scotts brite dat is inderdaad een goeie
|
|
giggitybyte |
|
Frysk |
28-11-2011 16:42 |
Posts: 34928 |
Cilinder er maar af getrokken om te inspecteren voor de zuiger :
opgevallen :
Powervalve nog goed, uitstekend zelfs.. ik kan geen ruimte bespeuren en weinig tot geen kool aanslag
krukasnog goed, mankeert helemaal niks aan, ziet er nog goed uit en geen ruimte op bigend, ook zo goed als geen zijwaartse ruimte.
cilinder valt me wel wat tegen, her en der wat krasjes en vegen bij de inlaatpoort, wat me wel opgevallen is is dat er in de cilinder is zitten vijlen vooral de inlaatkant is duidelijk bewerkt!
membraan Boyesen klepjes was al van plan ze te kopen maar blijkt niet nodig te zijn
Nu wachten op de uitlaat en zuiger
Na verdere ontleding blijkt powervalve toch te zijn overleden
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 28-11-2011 om 22:01 uur.
|
|
giggitybyte |
|
Marcooow |
28-11-2011 16:47 |
Posts: 5713 |
|
|
faster than a bullet! |
|
Frysk |
28-11-2011 16:51 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]
http://www.brommerfo...ofile/voertuig/17310
wel bewerkt dus
laat je de cilinder honen of komt er alleen nieuw zuigertje in? en uitlaat is zeker fmf toch?
Uitlaat word een DG beetje onderin erbij en bovenin wat erbij.
karakter van de motor op het moment bevalt me wel, van beide wat meer heb ik meer mee dan een geheel ander karakter.
Wat ik met de cilinder doe weet ik niet... ik denk ff met waterproof de ruige krasjes ff wegschuren zodat de nieuwe zuiger niet beschadigt en dan nieuw zuigertje erin
misschien wat beun maar het geld groeit me niet op de rug, m'n auto heeft v/d week m'n bankrekening al bijna leeggevreten dus meer onkosten heb ik liever niet.
+ dat de motor de eerste 2 weken toch niet hoeft te rijden.
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 28-11-2011 om 16:52 uur.
|
|
giggitybyte |
|
BenjaminDG |
28-11-2011 16:52 |
Posts: 4605 |
Nog iets over die carburateurs.
Ik rij zelf met vlakschuifcarbs + 2 acceleratie pompen op mijn gsxr en dat doodvallen als je ineens volgas geeft ga je altijd hebben.
Zelfs met 2 acceleratie pompen valt de mijne dood bij echt volgas.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Frysk |
28-11-2011 16:53 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Nog iets over die carburateurs.
Ik rij zelf met vlakschuifcarbs + 2 acceleratie pompen op mijn gsxr en dat doodvallen als je ineens volgas geeft ga je altijd hebben.
Zelfs met 2 acceleratie pompen valt de mijne dood bij echt volgas.
mhoa het is ook niet echt een probleem maar ik was meer benieuwd hoe dat kwam en of dat ook op te lossen was maar blijkt van niet dus
|
|
giggitybyte |
|
BenjaminDG |
28-11-2011 16:55 |
Posts: 4605 |
Is normaal ook volgens mij, de luchtsnelheid valt ineens weg en het mengsel vernevelt niet goed meer.
Wat wel een oplossing is voor mijn carburateurs (mikuni TMR40) zijn holle gasnaalden monteren.
Hier door vernevelt het mengsel in het midden van de carburateur ipv vanonder aan de gasbuis.
Zijn naar mijn weten niet gemaakt voor keihin.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 28-11-2011 om 16:55 uur.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Frysk |
28-11-2011 22:00 |
Posts: 34928 |
|
|
giggitybyte |
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Pagina 14 van 27
|
|