Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Kawasaki KDX200 1991 Frysk

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 802 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Kawasaki KDX200 1991 Frysk
Geplaatst door Frysk op 3-1-2011 16:33
Hits Deze gallery is 98403 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Kawasaki KDX200 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Kawa groen met zwart en goud / 1991
Opgegeven max. vermogen 28 pk / 21 kW
Opgegeven max. snelheid 120 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Volgende pagina >
Foto's van oud naar nieuw! verkopers fo... [Toon slechts deze afbeelding]
Foto thuis [Toon slechts deze afbeelding]
KDX [Toon slechts deze afbeelding]
KDX [Toon slechts deze afbeelding]
KDX [Toon slechts deze afbeelding]
KDX [Toon slechts deze afbeelding]
Voorkant [Toon slechts deze afbeelding]
Crossen samen met de ELSINORE! [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Volgende pagina >

Pagina 1 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 25, 26, 27Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

ikkejw 3-1-2011 16:36 Print reply

Posts: 9886
eerste hot

Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 3-1-2011 om 16:36 uur.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Heilige Antonius 3-1-2011 16:37 Print reply

Posts: 1202
Kawasaki niet helemaal mijn ding, toch hotje
zo eentje is wel een stuk tammer dan een kx toch? Of loopt hij niet?
 
st.nyksterdriver 3-1-2011 16:37 Print reply
Posts: 3376
wreed
en hot rijdt het monster ?
 
Sypie_Honda 3-1-2011 16:37 Print reply

Posts: 13830
Hot,

met kenteken denks? zo ja, perfect ding voor OTR ritten.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 3-1-2011 16:39 Print reply

Posts: 34928
danku danku

nou hij loopt als een klokje, smoort onderin een beetje maar denk dat het met carb schoonmaken opgelost is.

in de 4 glijd hij nog alle kanten op met noppen hier op de weg dus vermogen zit goed

verlichting werkt ook.. Kenteken zit erbij maar dat is van een KDR250 (4takt) maar zal wel geen probleem zijn.. ik heb er iig schijt aan

@ Tonderbi.. op internet lees ik overal dat het net een 125 is met wat extra koppel dus iig tammer dan een 2,5

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-1-2011 om 16:42 uur.
 
giggitybyte
Sypie_Honda 3-1-2011 16:46 Print reply

Posts: 13830
oke nja dat ligt niet zover van elkaar af, dus dat hebben ze vast niet door bij ritten/enduro's
verzekering kan wel moeilijk doen, maar is ook kleine kans.

wel ideaal ding daarvoor! helaas voor over de weg wel wat te licht.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 3-1-2011 16:48 Print reply

Posts: 8591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
@ Tonderbi.. op internet lees ik overal dat het net een 125 is met wat extra koppel dus iig tammer dan een 2,5



Als het is zoals met de Honda MTX125/200, is het verschil groot hoor. 125 kun je amper een wheely mee trekken, 200 gaat wel op het gas.
 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
Gerard1793 3-1-2011 16:50 Print reply

Posts: 4006
Tof Wel ff de deuk uit de uitlaat halen :(
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Frysk 3-1-2011 16:55 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
oke nja dat ligt niet zover van elkaar af, dus dat hebben ze vast niet door bij ritten/enduro's
verzekering kan wel moeilijk doen, maar is ook kleine kans.

wel ideaal ding daarvoor! helaas voor over de weg wel wat te licht.


naja voor de snelweg enzo wel maar ik denk dat gewoon wat omtoeren wel gaat.. 80 wegen enzo moeten geen probleem zijn.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]


Als het is zoals met de Honda MTX125/200, is het verschil groot hoor. 125 kun je amper een wheely mee trekken, 200 gaat wel op het gas.


Denk dat je het inderdaad zo wat moet zien.. deze gaat echt makkelijk omhoog op gas.

Wil er nog wel andere banden om hebben.. van diezelfde soort banden die ik ook onder m'n MTX heb liggen

@ Gerard.. ik ga die deuk er niet uithalen.. als ik wat ga doen komt er een FMF fatty onder

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-1-2011 om 16:57 uur.
 
giggitybyte
Sypie_Honda 3-1-2011 17:06 Print reply

Posts: 13830
zou je eerder maar eens druk maken om je link-lagers, achterbrug lagers, wiel lagers en zuiger.

lekker deze uitlaat laten zitten, de power onderin komt altijd van pas
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 3-1-2011 17:12 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
zou je eerder maar eens druk maken om je link-lagers, achterbrug lagers, wiel lagers en zuiger.

lekker deze uitlaat laten zitten, de power onderin komt altijd van pas


link systeem en achterbrug lagers heb ik nog niet nagekeken.. maarja heb hem ook nog maar een paar uurtjes.

zuiger is 'dacht ik' nog wel goed.. ivm veel compressie maar aan de andere kant dit heeft zowiezo meer compressie dan een brommer dus zekerheid kan ik hierbij niet stellen

wiellagers en ketting + tandwielen zijn nog super

over die uitlaat btw : een FMF fatty is juist de koppelpijp van FMF

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-1-2011 om 17:13 uur.
 
giggitybyte
Gerard1793 3-1-2011 17:18 Print reply

Posts: 4006
Dat Uni Trak, is dat de Prolink van Kawa?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Sypie_Honda 3-1-2011 17:18 Print reply

Posts: 13830
aha oke, 80% kans dat je link lagers stuk zijn, deze moet je gewoon elk jaar even uit elkaar halen en opnieuw invetten anders gaan ze echt rotten, vrij veel werk, daarom zijn ze meestal stuk.
maar is geen enkel probleem opzich, alle lagers nieuw kost iets van 150,- en dan heb je je achtervering weer helemaal nieuw.

veel succes er mee! ding ziet er nog netjes en compleet uit, wss tref ik je wel eens bij een rit

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 3-1-2011 om 17:19 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
kenny77 3-1-2011 17:20 Print reply

Posts: 29286
Hotje.
 
Frysk 3-1-2011 17:23 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Dat Uni Trak, is dat de Prolink van Kawa?


jep


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
aha oke, 80% kans dat je link lagers stuk zijn, deze moet je gewoon elk jaar even uit elkaar halen en opnieuw invetten anders gaan ze echt rotten, vrij veel werk, daarom zijn ze meestal stuk.
maar is geen enkel probleem opzich, alle lagers nieuw kost iets van 150,- en dan heb je je achtervering weer helemaal nieuw.

veel succes er mee! ding ziet er nog netjes en compleet uit, wss tref ik je wel eens bij een rit

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 3-1-2011 om 17:19 uur.


Ding is verder inderdaad nog zeer compleet, niet afgeragd en zover ik het kon zien zag alles er goed ingevet uit.. maar dat zegt natuurlijk niks over de link lagers.

of je komt hier eens met je luie reet en dan gaan we het kalkje onveilig maken

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hotje.


thnx
 
giggitybyte
Maakje 3-1-2011 17:28 Print reply

Posts: 808
Hot natuurlijk!
 
bloaze manne, meej diene woage!
Sypie_Honda 3-1-2011 17:29 Print reply

Posts: 13830
kom wel is ff langs met KTM als hij weer op gewone rubbers staat
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 3-1-2011 18:28 Print reply

Posts: 34928
dan moeten we de elsinore ook ff mee hebben natuurlijk
 
giggitybyte
Jelmer MX 3-1-2011 18:49 Print reply

Posts: 13514
Heb een keer op een KDX250 gereden, maar was toch behoorlijk langzaam.. maar ze zijn heel betrouwbaar, dat is 1 ding wat zeker is.

Hij reed van 1990 tot 2010 met dezelfde zuiger zonder andere onderhoud
 
Frysk 3-1-2011 19:00 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
Heb een keer op een KDX250 gereden, maar was toch behoorlijk langzaam.. maar ze zijn heel betrouwbaar, dat is 1 ding wat zeker is.

Hij reed van 1990 tot 2010 met dezelfde zuiger zonder andere onderhoud


lees op meerdere sites dat de meesten de voorkeur aan een 200 geven ten opzichte van een 250..

Maargoed dit is wat ik lees op internet en ik heb er nog niet echt fatsoenlijk zelf op kunnen rijden.. beter word het ff gauw warmer weer.. heb zin om zandweggetjes te pakken

oohja nog een leuk extraatje is dat er een öhlins schokbreker opzit aangezien de ori schokbreker nogal bagger schijnen te wezen

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-1-2011 om 19:12 uur.
 
giggitybyte
derbi racer 3-1-2011 19:24 Print reply

Posts: 1037
kerel hot uiteraad!




een 200 zie je ook niet zo vaak
 
Jelmer MX 3-1-2011 19:30 Print reply

Posts: 13514
Wat ik weet is dat de ori schokbreker donder slap is, voor de rest rijd het wel lekker alleen weinig power.
 
Frysk 3-1-2011 19:31 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi racer
kerel hot uiteraad!




een 200 zie je ook niet zo vaak


nee hier in de omgeving eigenlijk niet nee.. maar in amerika zijn die dingen erg veel verkocht en dus zijn er ook nog genoeg onderdelen te krijgen

@ Jelmer, de 200 schijnt de powerband veel feller van te zijn dan de 250.. dat is meer een trekker

letop : dit zijn niet mijn eigen woorden :p

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-1-2011 om 19:32 uur.

@ Sypie :
Linksysteem lagers kosten in totaal 36,00 op ebay kost echt geen kut.. ik snap nu waarom je zo'n ebay sletje bent

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-1-2011 om 19:35 uur.
 
giggitybyte
Frisian Nightmare 3-1-2011 20:48 Print reply

Posts: 930
Hotje!
+1 voor de hond

Binnenkort ff blokje om denkzz?
 
Ea sil ús Fryske grûn en folk wer frij wêze. Oant dan sil ik yn it fjochtsjen foarop gean mei myn striid bile read fan it Hollanners bloed!
kreidlergek 3-1-2011 20:53 Print reply

Posts: 335
mooi ding hotje
 
nothing sounds like a V8

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 25, 26, 27Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved