Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - aprilia sr ditech Thom

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 934 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery aprilia sr ditech Thom
Geplaatst door thomsenda op 24-11-2010 20:15
Hits Deze gallery is 3419 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Aprilia SR 50 Di-Tech (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Geel / 2003
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 100 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
aprilia sr ditech [Toon slechts deze afbeelding]
aprilia sr ditech [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Cootje46 24-11-2010 20:50 Print reply

Posts: 735
Not, kvind deze nog erger als mijn Wallaroo..
 
In mijn vorige leven was ik vast een poetsdoek..
sabberjoch 24-11-2010 20:53 Print reply
Posts: 64
Scooter....
geel......
Nee, is voor mij een not. nog meer 1 mooie sr gezien. zo'n zwarte.
 
thomsenda 24-11-2010 20:56 Print reply

Posts: 106
voor een scooter valt het nog wel mee maar dat ding reed wel bijna alles eruit
helemaal standaard alleen een gianelli extra erop heb een keer 109 op de teller gehad
plus dat hij 1 op 30 reed was ook wel handig als je zoveel km maakt als ik
 
I love speed, speed never killed its suddenly becomming stationary that kills.
Frysk 24-11-2010 21:00 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thomsenda
voor een scooter valt het nog wel mee maar dat ding reed wel bijna alles eruit
helemaal standaard alleen een gianelli extra erop heb een keer 109 op de teller gehad
plus dat hij 1 op 30 reed was ook wel handig als je zoveel km maakt als ik


scooter = kut
ditech = kut sleutelen
injectie =
 
giggitybyte
thomsenda 24-11-2010 21:41 Print reply

Posts: 106
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]

scooter = kut
ditech = kut sleutelen
injectie =


zo mag ik het horen injectie is wel chill :P
plus zon ding kan je behoorlijk snel maken zonder veel onderdelen te vervangen
http://www.youtube.com/watch?v=-Mc5ufzxyhg
alleen een andere uitlaat en ander computertje erin en op standaard cilinder 110 is toch netjes voor zon ding
 
I love speed, speed never killed its suddenly becomming stationary that kills.
Frysk 24-11-2010 21:42 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thomsenda
[...]


zo mag ik het horen injectie is wel chill :P
plus zon ding kan je behoorlijk snel maken zonder veel onderdelen te vervangen
http://www.youtube.com/watch?v=-Mc5ufzxyhg
alleen een andere uitlaat en ander computertje erin en op standaard cilinder 110 is toch netjes voor zon ding


lopen aardig door inderdaad, maar is niet de best doordachte injectie..

ook als je accu leeg is heb je een probleem
 
giggitybyte
Floris-tsx 24-11-2010 21:43 Print reply

Posts: 3225
Sorry, maar dit is echt een notje waard.

Vriend van mij liet zijn ditech wel eens "gameboytunen"....
 
Iedereen kan professioneel worden
thomsenda 24-11-2010 21:51 Print reply

Posts: 106
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsx1994
Sorry, maar dit is echt een notje waard.

Vriend van mij liet zijn ditech wel eens "gameboytunen"....


ja is een soort van chippen, had die van mij ook
uiterlijk is misschien niet zo vet als een mooie schakel maar zon injectie blokje is wel fijn hoor zuinig redelijk stil en ook nog snel.
moet je alleen geen problemen krijgen want dan word het duur maar ik heb in 2,5 jaar 23K km gereden weinig echte ditech problemen gehad
 
I love speed, speed never killed its suddenly becomming stationary that kills.
Saknet 25-11-2010 0:35 Print reply

Posts: 10355
bij mij wille die stekkers vd injector der nog wel ees af rammele. schroevedraaier in buddyzit en accukapje lospeutere aanduwen en het rijdt weer eeen paar maanden.

en die uitlaat ophanging punten van de motor breken nog wel eens af. ik heb n sloper staan waar ze bij et deksel vd waterpomp een heel mooi stuk metaal bij tussen hebben pas gemaakt waar dan ook weer de uitlaat aan kan.

verder was bij mij de krukas ingevreten, mar kheb m dus helemaal uit elkaar gehad en met nieuwe lagers enzo in elkaar gezet stelt weinig voor. kut sleutelen? je hoeft m niet eens af te stellen.

en als je niet met lege accu wilt staan dan bouw je der egwoon een mooie accu voltage meter op, staan genoeg op conrad.nl. kan je zo aansluiten aan de gameboy stekker, achter het kapje tussen het stuur. kwestie van opmeten welke de plus-min draden zijn.

der zit 1 injectorsysteem onderdeel op aan de motor die aan slijtage onderhevig is.
die zit in de cilinder kop
dat is dit fantastische ding.

kost meer als 100 euro nieuw, terwijl de gemiddelde ditech van die tijd amper 800 euro kost.

doordat die injector eigenlijk zo in de verbrandingsruimte steekt krijgt ie n boel te verduren, en koekt ie gauw dicht enzo.

schijnt dat injector reiniger en sommige olie soorten / droog stallen dit euvel kunnen minimalizeren

owja de mechanische luchtcompressor wil soms ook nog wel eens gaar wezen. die zie je hier in het midden onderaan, da grote vierkante ding



en echt he als je al n probleem hebt met een voertuig waar je een extern apparaat op kan aansluiten dan kan je btr een tijdmachine kopen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsx1994
Sorry, maar dit is echt een notje waard.

Vriend van mij liet zijn ditech wel eens "gameboytunen"....

ocharme de horror! 16jarige piepzak.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 25-11-2010 om 0:55 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
thomsenda 26-11-2010 10:26 Print reply

Posts: 106
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
bij mij wille die stekkers vd injector der nog wel ees af rammele. schroevedraaier in buddyzit en accukapje lospeutere aanduwen en het rijdt weer eeen paar maanden.

en die uitlaat ophanging punten van de motor breken nog wel eens af. ik heb n sloper staan waar ze bij et deksel vd waterpomp een heel mooi stuk metaal bij tussen hebben pas gemaakt waar dan ook weer de uitlaat aan kan.

verder was bij mij de krukas ingevreten, mar kheb m dus helemaal uit elkaar gehad en met nieuwe lagers enzo in elkaar gezet stelt weinig voor. kut sleutelen? je hoeft m niet eens af te stellen.

en als je niet met lege accu wilt staan dan bouw je der egwoon een mooie accu voltage meter op, staan genoeg op conrad.nl. kan je zo aansluiten aan de gameboy stekker, achter het kapje tussen het stuur. kwestie van opmeten welke de plus-min draden zijn.

der zit 1 injectorsysteem onderdeel op aan de motor die aan slijtage onderhevig is.
die zit in de cilinder kop
dat is dit fantastische ding.
afbeelding
kost meer als 100 euro nieuw, terwijl de gemiddelde ditech van die tijd amper 800 euro kost.

doordat die injector eigenlijk zo in de verbrandingsruimte steekt krijgt ie n boel te verduren, en koekt ie gauw dicht enzo.

schijnt dat injector reiniger en sommige olie soorten / droog stallen dit euvel kunnen minimalizeren

owja de mechanische luchtcompressor wil soms ook nog wel eens gaar wezen. die zie je hier in het midden onderaan, da grote vierkante ding
afbeelding


en echt he als je al n probleem hebt met een voertuig waar je een extern apparaat op kan aansluiten dan kan je btr een tijdmachine kopen.

[...]

ocharme de horror! 16jarige piepzak.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 25-11-2010 om 0:55 uur.


zo jij hebt aardig zitten sleutelen aan dat ding van jou
ik vond dat veel te ingewikkeld toen :P
en loopt die van jou ook zo hard of is die nog gewoon begrensd?
 
I love speed, speed never killed its suddenly becomming stationary that kills.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved