Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Nissan Patrol 1984 Leen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1131 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Nissan Patrol 1984 Leen
Geplaatst door Leen op 16-11-2010 12:45
Hits Deze gallery is 18061 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Nissan Patrol (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1984
Opgegeven max. vermogen 125 pk / 92 kW
Opgegeven max. snelheid 145 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
ffefe [Toon slechts deze afbeelding]
wdwwd [Toon slechts deze afbeelding]
naast thijsse zn golf [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 4 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

gradusss 17-11-2010 19:51 Print reply

Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


dat is alleen als je niet weet hoe je met een diesel moet rijden


heeft 9 van de 10 patrol td's, dus ligt niet alleen aan wie d'r mee rijd. is gewoon zwak punt van zo'n ding.
fles waterglas d'r in en dan kan ie weer verder
 
...span die murf... "de Verbouwing": meld je nu aan en win een nieuw setje voortanden...
Leen 17-11-2010 19:57 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gradusss
lol, een patrol...

cilinderkop al gescheurd? zo niet dan komt dat nog





Beter je huiswerk doen maat, alleen de 2.8td tot aan 1993 hebben last van scheurende koppen, de 3.3 heeft in standaardcorn geen bekende zwakke punten.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 17-11-2010 19:58 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gradusss
[...]


heeft 9 van de 10 patrol td's, dus ligt niet alleen aan wie d'r mee rijd. is gewoon zwak punt van zo'n ding.
fles waterglas d'r in en dan kan ie weer verder


dat heeft de buurman van de neef van je collega je zeker verteld?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
gradusss 17-11-2010 20:02 Print reply

Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


dat heeft de buurman van de neef van je collega je zeker verteld?


nee bij sloperij/autobedrijf van pa iedere patrol die kwam lag de koppakking uit of scheur in de kop. kast stond niet voor niks vol waterglas
 
...span die murf... "de Verbouwing": meld je nu aan en win een nieuw setje voortanden...
Leen 17-11-2010 21:20 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gradusss
[...]


nee bij sloperij/autobedrijf van pa iedere patrol die kwam lag de koppakking uit of scheur in de kop. kast stond niet voor niks vol waterglas



ja wel handig, waterglas is zo basisch als de pest en aluminium lost ervan op alsof het suiker is

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 17-11-2010 om 21:20 uur.
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 17-11-2010 23:17 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gradusss
[...]


nee bij sloperij/autobedrijf van pa iedere patrol die kwam lag de koppakking uit of scheur in de kop. kast stond niet voor niks vol waterglas


er zit nogal een verschil tussen een lekke koppakking en een gescheurde kop. De enige manier om te controleren is afpersen, en als je afgeperst hebt ga je toch niet meer met idiote manieren proberen de boel dicht te krijgen, dus het zijn gewoon een stel prutsers daar.

Vaak scheuren koppen door thermische overbelasting, dus heeft et wel degelijk met de bestuurder te maken, want je moet wel je shit goed in de gaten houden.

Verder zie ik niet zo vaak gescheurde gietijzeren koppen... meestal aluminium wat het niet trekt.

 
Too cool for school!
Leen 17-11-2010 23:19 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


er zit nogal een verschil tussen een lekke koppakking en een gescheurde kop. De enige manier om te controleren is afpersen, en als je afgeperst hebt ga je toch niet meer met idiote manieren proberen de boel dicht te krijgen, dus het zijn gewoon een stel prutsers daar.

Vaak scheuren koppen door thermische overbelasting, dus heeft et wel degelijk met de bestuurder te maken, want je moet wel je shit goed in de gaten houden.

Verder zie ik niet zo vaak gescheurde gietijzeren koppen... meestal aluminium wat het niet trekt.




het heeft ook alles te maken met debiele rijders, het gebeurt namelijk alleen als je met een koude motor meteen volgas gaat haulen.
 
gradusss 18-11-2010 1:06 Print reply

Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


er zit nogal een verschil tussen een lekke koppakking en een gescheurde kop. De enige manier om te controleren is afpersen, en als je afgeperst hebt ga je toch niet meer met idiote manieren proberen de boel dicht te krijgen, dus het zijn gewoon een stel prutsers daar.

Vaak scheuren koppen door thermische overbelasting, dus heeft et wel degelijk met de bestuurder te maken, want je moet wel je shit goed in de gaten houden.

Verder zie ik niet zo vaak gescheurde gietijzeren koppen... meestal aluminium wat het niet trekt.



een 2.8td heeft een alu kop en die scheurt tussen inlaat en uitlaat kanaal omdat daar te weinig materiaal zit (is gewoon een ontwerpfout), en dan hebt de slecht koelende radiator em nog een handje mee. dus bij dat blok ligt het meer aan het blok dan aan de bestuurder. dan kun je als bestuurder wel constant naar je temperatuur kijken, daar zie je niks bijzonders aan, die loopt pas op als de scheur door is.

en waterglas kieper je d'r in als je een oud hok hebt waar je maar een kleine marge op kan pakken omdat ie sowieso al weinig opbrengt. met gescheurde kop of koppakking kapot levert ie niks op. dan ga je niet de kop er af schroeven want dan ben je alleen voor het goede doel aan het werken en je moet toch wat verdienen.
een handelaar gaat aan een auto van 2000 euro geen gescheurde kop of koppakking repareren als ie voor de gerepareerde auto maar 2500 vangt.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



het heeft ook alles te maken met debiele rijders, het gebeurt namelijk alleen als je met een koude motor meteen volgas gaat haulen.


dan krijg overal de koppakking uit

 
...span die murf... "de Verbouwing": meld je nu aan en win een nieuw setje voortanden...
mtx-motard 18-11-2010 1:11 Print reply

Posts: 14947
ja fucking beunhaas dus.

 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
gradusss 18-11-2010 1:16 Print reply

Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
ja fucking beunhaas dus.



alsof jij bij een auto van 500 euro een hele dag gaat sleutelen, kopsetje kopen, kop afpersen en vlakken als ie niet gescheurd is, of andere kop kopen, zodat ie nadat je er 500 euro in hebt gestoken 750 euro waard is.
 
...span die murf... "de Verbouwing": meld je nu aan en win een nieuw setje voortanden...
Jozeff - Forum en Sales Moderator 18-11-2010 7:59 Print reply

Posts: 10835
ik zou het zelfs oplichting willen noemen.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
JB1 18-11-2010 8:00 Print reply

Posts: 14881


Die niet vergeten Leen!
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Leen 18-11-2010 13:07 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ik zou het zelfs oplichting willen noemen.



nogal ja...
 
timoty-dt 18-11-2010 13:49 Print reply

Posts: 1802
je bent autohandelaar of je bent het niet,
als je wil dat mensen ook nooit meer terug komen doe je zoiets.

Gelukkig kun je meestal van de buitenkant wel zien hoe een bedrijf in elkaar steekt
 
kut voetbal
Leen 18-11-2010 14:10 Print reply

Posts: 26877
ja toen ik opzoek was naar een 850 ben ik ook nog in een of ander kamp in lelystad geweest, aan het volk wat er rondliep zag ik al dat ik die wagen maar beter kon laten staan...

normaal zijn kampers mn beste maten, maar die lui toch echt niet :P
 
Heilige Antonius 18-11-2010 14:15 Print reply

Posts: 1202
waarom wil je er een ander blok in pleuren?
 
Leen 18-11-2010 14:17 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tonderbi
waarom wil je er een ander blok in pleuren?



mn huidige blok is turboloos en heeft de koppelling versleten.
het is goedkoper en makkelijker om een ander blok met goeie koppeling te halen en in te bouwen.

en nu heb ik meteen een turbo.
 
Rens 18-11-2010 14:24 Print reply

Posts: 6863
Ga je er ook een pyrometer in je uitlaat spruitstuk zetten om het maximale eruit te kunnen halen met die turbo?



 
achter de maan is alles beter
Leen 18-11-2010 14:30 Print reply

Posts: 26877
uiteraard. niet eens perse om het maximale uit het blok te halen (want dat lukt toch niet met 4 hoofdlagers) maar meer om in de gaten te houden of mn zuigers niet aan het smelten zijn.
 
timoty-dt 18-11-2010 15:34 Print reply

Posts: 1802
e30'tjes wegen ook niet veel, en terein-rijden gaat net zo leuk zonder honderden pk's. Als je is een pk'tje of 140 uit die diesel hebt is het goed denkz?



edit:

en het is een diesel dus newtonmetertjes doet ie toch wel

Dit bericht is gewijzigd door timoty-dt op 18-11-2010 om 15:34 uur.
 
kut voetbal
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 18-11-2010 15:38 Print reply

Posts: 17929
valt goed tegen
 
Leen 18-11-2010 16:02 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timoty-dt
e30'tjes wegen ook niet veel, en terein-rijden gaat net zo leuk zonder honderden pk's. Als je is een pk'tje of 140 uit die diesel hebt is het goed denkz?



edit:

en het is een diesel dus newtonmetertjes doet ie toch wel

Dit bericht is gewijzigd door timoty-dt op 18-11-2010 om 15:34 uur.



140-150pk wil ik er wel mee hebben ja, ik moet toch meer vermogen hebben als mn pa zn nichterige hilux, anders lacht ie me uit

maarre, de newtonmeters vallen idd wel tegen, mn bmw 535 benzine had er ongeveer 100 meer
 
gradusss 18-11-2010 17:22 Print reply

Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ik zou het zelfs oplichting willen noemen.


't is pas oplichting als je doet alsof er een nieuwe koppakking op zit of een nieuwe kop, er niks aan gedaan is en je em verkoopt als goede auto. en dat gebeurt vaker dan je denkt.

zelfs bij bovag garages: brezan onderdelen monteren en de prijs van dealer spul laten betalen, want dat kan de klant toch niet zien.
op de rekening een nieuwe katalysator zetten terwijl alleen het c.o. opnieuw is afgesteld.
standaard 5 tot 15 euro op de rekening zetten voor klein materiaal wat nooit gebruikt word.
schade auto oplappen en niks over de schade aan de koper vertellen.

dat is oplichting.

of dacht je dat die hokken waar waterglas in gaat bij ons als perfecte geweldige dealer onderhouden super auto aan burgers verkocht worden?

de barrels die wij hebben gaan naar de automarkt, dus naar moldavie, letland, litouwen, afrika enzo. dat zijn handelaren en die liggen er niet wakker van wat er aan gedaan is, als ie maar rijd. voor die gasten zijn maar 2 dingen belangrijk: auto moet zo jong mogelijk zijn, en zo goedkoop mogelijk. kijk maar eens in moldavie wat er rondrijd. golf 5 met alles er op en er aan, maar technisch zo'n wrak dat ie in nl de weg niet op zou mogen.

ff beter uitkijken met oplichting roepen dus


 
...span die murf... "de Verbouwing": meld je nu aan en win een nieuw setje voortanden...
Joel_koningslust 18-11-2010 18:07 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gradusss
[...]


't is pas oplichting als je doet alsof er een nieuwe koppakking op zit of een nieuwe kop, er niks aan gedaan is en je em verkoopt als goede auto. en dat gebeurt vaker dan je denkt.

zelfs bij bovag garages: brezan onderdelen monteren en de prijs van dealer spul laten betalen, want dat kan de klant toch niet zien.
op de rekening een nieuwe katalysator zetten terwijl alleen het c.o. opnieuw is afgesteld.
standaard 5 tot 15 euro op de rekening zetten voor klein materiaal wat nooit gebruikt word.
schade auto oplappen en niks over de schade aan de koper vertellen.

dat is oplichting.

of dacht je dat die hokken waar waterglas in gaat bij ons als perfecte geweldige dealer onderhouden super auto aan burgers verkocht worden?

de barrels die wij hebben gaan naar de automarkt, dus naar moldavie, letland, litouwen, afrika enzo. dat zijn handelaren en die liggen er niet wakker van wat er aan gedaan is, als ie maar rijd. voor die gasten zijn maar 2 dingen belangrijk: auto moet zo jong mogelijk zijn, en zo goedkoop mogelijk. kijk maar eens in moldavie wat er rondrijd. golf 5 met alles er op en er aan, maar technisch zo'n wrak dat ie in nl de weg niet op zou mogen.

ff beter uitkijken met oplichting roepen dus




zeggen dat er een nieuwe koppakking tussen ligt en de pakking repareren met waterglas is allebei net zoveel oplichten. wellicht komen de mensen waar gezegd is dat er een nieuwe pakking tussen ligt erachter dat ze opgelicht zijn voor dat de hele kop opgevreten is

imo is het allebei oplichten. maar daar gaat deze gallery niet over, het gaat hier over leen's spaai apparaat

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Martijn II - Forum en Sales Moderator 18-11-2010 18:32 Print reply

Posts: 9841
als je een probleem niet meldt, waarvan je wel kennis hebt is dat informatie achterhouden, en dus oplichting.
Zo simpel is het bij mij. Daarom ben ik altijd eerlijk als ik iets verkoop. als ik daardoor minder geld vang, so be it... ik ben liever arm en eerlijk dan rijk.
Het interesseert me niet waar die auto's heen gaan... en als die mensen die em kopen het niet boeit dan vind ik het ook een ander verhaal... maar ik blijf het jammer vinden dat mensen op oneerlijke manieren geld proberen te verdienen, omdat geld blijkbaar belangrijker is dan fatsoen en eerlijkheid.

maar zo steekt de wereld nou eenmaal in elkaar maar dat wil niet zeggen dat ik daar aan mee hoef te doen.

vlgs mij begin ik een oude zak te worden met mn principes enzo.

 
Too cool for school!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved