Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Nissan Patrol 1984 Leen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1166 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Nissan Patrol 1984 Leen
Geplaatst door Leen op 16-11-2010 12:45
Hits Deze gallery is 18059 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Nissan Patrol (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1984
Opgegeven max. vermogen 125 pk / 92 kW
Opgegeven max. snelheid 145 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
ffefe [Toon slechts deze afbeelding]
wdwwd [Toon slechts deze afbeelding]
naast thijsse zn golf [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 2 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Freddy-fish 16-11-2010 22:02 Print reply

Posts: 2129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



de km stand van dit turboloze blok kan je zien op de foto, 98.000km.

de TD die erin komt schijnt 900.000 gelopen te hebbem, geen idee of dat waar is



ooh gwn een motorswap, ik dacht dat je er zelf een turbo op ging bouwe, je laat hem wel zo op kenteken dan?

nja ik geloof wel dat het goedkomt als ik jou projecte zo eens zie, kijke hoeveel pk je uit deze ragbak kan pompe:P
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Martijn II - Forum en Sales Moderator 16-11-2010 22:03 Print reply

Posts: 9841
eerder mad max dan zombies.

ik zal gvd eens met leen zorgen dat dit ding zn maximale powerzzz trekt zonder EMP unproof te worden. Ding gaat zo hard boeken dat ie alle4 zn hoofdlagers eruitbutst.

 
Too cool for school!
Jozeff - Forum en Sales Moderator 16-11-2010 22:34 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
[...]



ooh gwn een motorswap, ik dacht dat je er zelf een turbo op ging bouwe, je laat hem wel zo op kenteken dan?

nja ik geloof wel dat het goedkomt als ik jou projecte zo eens zie, kijke hoeveel pk je uit deze ragbak kan pompe:P


op kenteken staat niet of hij wel of geen turbo heeft ?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Martijn II - Forum en Sales Moderator 16-11-2010 22:37 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
[...]



ooh gwn een motorswap, ik dacht dat je er zelf een turbo op ging bouwe, je laat hem wel zo op kenteken dan?

nja ik geloof wel dat het goedkomt als ik jou projecte zo eens zie, kijke hoeveel pk je uit deze ragbak kan pompe:P



als je naar leen zn projecten kijkt, dan zie je dat er aan vanalles begonnen wordt, maar niets wordt afgemaakt.
Het enige wat enigszins af is, is al weer stuk... en dat is die verrotte semitank van ze.

De patrol reed... 10km...en toen heeft leen em al weer gesloopt.

het enige wat ie kan is slopen. Ik zou graag hebben dat mensen dat ook weten dit konden bevestigen, maar die heeft ie ook al gemold.

 
Too cool for school!
J.wally 16-11-2010 22:39 Print reply

Posts: 2301
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]



als je naar leen zn projecten kijkt, dan zie je dat er aan vanalles begonnen wordt, maar niets wordt afgemaakt.
Het enige wat enigszins af is, is al weer stuk... en dat is die verrotte semitank van ze.

De patrol reed... 10km...en toen heeft leen em al weer gesloopt.

het enige wat ie kan is slopen. Ik zou graag hebben dat mensen dat ook weten dit konden bevestigen, maar die heeft ie ook al gemold.



hij koopt niet voor niks cheap ass voertuigen
 
De Schout 16-11-2010 22:43 Print reply
Posts: 5327
wel ruig apparaat. en lopen nog wel redelijk met een 33td blok met uitgedraaide roetstop, bewerkte waste-gate en overdruk beveiliging op het spruitstuk dichtgemaakt.

140+ met een aanhanger er achter met 2 samurai's erop..

edit: en met lijnpomp, dus een wegenbelastingvrije allesbrander

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 16-11-2010 om 22:44 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Martijn II - Forum en Sales Moderator 16-11-2010 22:45 Print reply

Posts: 9841
leen bedient de wastegate gewoon met een hendeltje aan zn stuur.

wat is een roetstop? soort vieze egr? o wat haat ik die emissiedingen op diesels...heel die blokken gaan er van naar de klote

 
Too cool for school!
Leen 16-11-2010 22:45 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]



als je naar leen zn projecten kijkt, dan zie je dat er aan vanalles begonnen wordt, maar niets wordt afgemaakt.
Het enige wat enigszins af is, is al weer stuk... en dat is die verrotte semitank van ze.

De patrol reed... 10km...en toen heeft leen em al weer gesloopt.

het enige wat ie kan is slopen. Ik zou graag hebben dat mensen dat ook weten dit konden bevestigen, maar die heeft ie ook al gemold.




I'm the destructor

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
wel ruig apparaat. en lopen nog wel redelijk met een 33td blok met uitgedraaide roetstop, bewerkte waste-gate en overdruk beveiliging op het spruitstuk dichtgemaakt.

140+ met een aanhanger er achter met 2 samurai's erop..

edit: en met lijnpomp, dus een wegenbelastingvrije allesbrander

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 16-11-2010 om 22:44 uur.



Ik begin maar met een intercooler erop te zetten, dat scheelt al een pk of 20.
 
De Schout 16-11-2010 22:47 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
leen bedient de wastegate gewoon met een hendeltje aan zn stuur.

wat is een roetstop? soort vieze egr? o wat haat ik die emissiedingen op diesels...heel die blokken gaan er van naar de klote



nee geen egr, is de maximale aanslag van de tandlat van de inspuitpomp.


 
tune tweak fiddle bang bummer
Jozeff - Forum en Sales Moderator 16-11-2010 22:48 Print reply

Posts: 10835
van alleen een intercooler gaat je vermogen niet merkbaar omhoog
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Martijn II - Forum en Sales Moderator 16-11-2010 22:48 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]


nee geen egr, is de maximale aanslag van de tandlat van de inspuitpomp.




ah de inspuitbegrenzing als het ware.
roetstop klinkt dan ook wel logisch.

 
Too cool for school!
Leen 16-11-2010 22:50 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
van alleen een intercooler gaat je vermogen niet merkbaar omhoog



nee, verstuivers worden op hogere druk afgesteld en pomp gaat vroeger inspuiten + meer inspuiten

icm intercooler gaat dat al snel een pk of 30-40 schelen...

maar teveel vermogen is ook niet goed, blokken hebben maar 4 hoofdlagers en die krukassen staan er bekend om dat ze breken met veel vermogen.
 
De Schout 16-11-2010 22:51 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



I'm the destructor

[...]



Ik begin maar met een intercooler erop te zetten, dat scheelt al een pk of 20.



als ik het nog goed weet: turbo druk is standaard +/- 0.35 bar. ventiel op je spruitstuk gaan moeilijk doen bij 0.8 bar en turbotje geeft het op bij 1,1 bar ongeveer. als je hem 1 bar laat draaien kan een interkoeler idd wel eens een stuk schelen.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Leen 16-11-2010 22:54 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]



als ik het nog goed weet: turbo druk is standaard +/- 0.35 bar. ventiel op je spruitstuk gaan moeilijk doen bij 0.8 bar en turbotje geeft het op bij 1,1 bar ongeveer. als je hem 1 bar laat draaien kan een interkoeler idd wel eens een stuk schelen.



dat klopt wel ja, veel mensen gooien er dan ook meteen een T3 op.. spoelt nog een tikje sneller als het std turbootje ook.
 
Royal Club 17-11-2010 1:51 Print reply

Posts: 60390
niet zon blok als marcel erin fietsen? 1uz-fe
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Arjanus 17-11-2010 7:36 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
niet zon blok als marcel erin fietsen? 1uz-fe



ja dan loopt ie 200 km/h per uur, niet echt iets wat je wil met zo`n apparaat, en als je er een kar achter hangt kom je niet van je plaats


oja en er komen dan geen grote palen roet uit de auspuff natuurlijk
 
lieber nurburgring als ehering
Leen 17-11-2010 10:32 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]



ja dan loopt ie 200 km/h per uur, niet echt iets wat je wil met zo`n apparaat, en als je er een kar achter hangt kom je niet van je plaats


oja en er komen dan geen grote palen roet uit de auspuff natuurlijk



en dan heb ik allerhande akelige electronica wat ik absoluut niet wil en dan kan ik dus ook niet tot aan mn dak in het water rondrijden...
 
Freddy-fish 17-11-2010 10:43 Print reply

Posts: 2129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


op kenteken staat niet of hij wel of geen turbo heeft ?


staat toch wel hoeveel pk en kw dat ding heeft?
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Leen 17-11-2010 10:49 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
[...]


staat toch wel hoeveel pk en kw dat ding heeft?



Gaan ze bij de APK keuring mn auto op een testbank zetten om te kijken hoeveel vermogen eruit komt dan?
 
Rens 17-11-2010 11:01 Print reply

Posts: 6863
volgens mij hoeven ze tegenwoordig niet eens meer het aantal cilinders te tellen
 
achter de maan is alles beter
JB1 17-11-2010 11:01 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



Gaan ze bij de APK keuring mn auto op een testbank zetten om te kijken hoeveel vermogen eruit komt dan?


Alleen als ze vermoeden dat er echt aan het blok is gewerkt
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Leen 17-11-2010 11:03 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Alleen als ze vermoeden dat er echt aan het blok is gewerkt


APK heeft niks te maken met het vermogen wat eruit komt, of welk blok er uberhaubt inligt.
Als het aantal cilinders en de brandstof klopt is het voor de APK goed.

Als je een technische controle van de politie binnenrijdt, dát is een ander verhaal.
Maar aangezien ik nog steeds een 3.3liter 6 cilinder diesel van nissan erin heb hangen zullen ze niet moeilijk gaan doen, ook komt er niet meer als 40% vermogen bij met dat turboblok, dus klaar.

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 17-11-2010 om 11:05 uur.
 
Blukaap2 17-11-2010 11:04 Print reply

Posts: 9953
Bij de APK ?
Houd toch een keer je mond dicht stomme idioot...


Bah, leen was eerder en reageerde te netjes


Dit bericht is gewijzigd door Blukaap2 op 17-11-2010 om 11:04 uur.
 
Stoere brommers
JB1 17-11-2010 11:19 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]


APK heeft niks te maken met het vermogen wat eruit komt, of welk blok er uberhaubt inligt.
Als het aantal cilinders en de brandstof klopt is het voor de APK goed.

Als je een technische controle van de politie binnenrijdt, dát is een ander verhaal.
Maar aangezien ik nog steeds een 3.3liter 6 cilinder diesel van nissan erin heb hangen zullen ze niet moeilijk gaan doen, ook komt er niet meer als 40% vermogen bij met dat turboblok, dus klaar.

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 17-11-2010 om 11:05 uur.


Daar doelde ik ook op, Ik dacht zelf dat je de maximale vermogens toename (Of afname) 30% zou zijn, maar ik heb 't nog even opgezocht, blijkt dus 40 te zijn.

Maar als jij idd er al een turbo op had zitten, en er ineens een joekel van een turbo er in jast met een zooi extra CC's dan gaan ze wel een vermogensmeting doen..

Ze kijken voornamelijk of het gewoon overeen komt met wat de opgegeven waarden zijn voor dat voertuig.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Bij de APK ?
Houd toch een keer je mond dicht stomme idioot...


Bah, leen was eerder en reageerde te netjes


Dit bericht is gewijzigd door Blukaap2 op 17-11-2010 om 11:04 uur.


Nou, dat kan ook wel wat liever.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Blukaap2 17-11-2010 11:23 Print reply

Posts: 9953
Ze kijken helemaal niet naar het vermogen bij de apk, dat is geen keurpunt incompetente rasmongool
 
Stoere brommers

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved