Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - KTM GS 600 LC 4

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 808 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery KTM GS 600 LC 4
Geplaatst door Sypie_Honda op 13-11-2010 17:41
Hits Deze gallery is 12848 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type KTM LC4 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Wit/rood / 1991
Opgegeven max. vermogen 50 pk / 37 kW
Opgegeven max. snelheid 165 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
ice [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Joel_koningslust 24-12-2010 19:38 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kiek m goan


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
MaXi-PuCh 24-12-2010 20:16 Print reply

Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
als je op asfalt gaat rijden voelt het ongeveer het zelfde als je met gewoon rubber op ijs gaat rijden. en je spikes slijten heel hard.

als bescherming van de binnenband gebruik je idd het loopvlak van een brommerband/fietsband.

enne voor die brandweerslang hoef je geen pro te wezen hoor banden van een hobby racer willen ook wel lek

ik zeg niet dat je voor een brandweerslang pro moet zijn, maar dat de pro's meestal brandweerslangen gebruiken.

verder;
geweldig, dat ijsracen
ik ben nu aant schroeven
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
crossgek - Forum en Sales Moderator 24-12-2010 23:28 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
leuke bandjes
sinds ik jou vorig jaar met die cr op spikes heb gezien dwaalt dat idee ook nog steeds in mn kop rond, maar hier is eigenlijk nergens een mooie plas ofzo waar je wat kunt rijden. en de plassen die er zijn daar is het dan superdruk met schaatsers enzo.. wel jammer


die schaatsers zullen zo weg zijn als jij met je motor gaat lopen knallen op spikes
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
tsxhunter 25-12-2010 0:31 Print reply

Posts: 9332
ik hoorde idd eergister ofzo wat motoren in de buurt van zurich rijden toen ik bij makkum aan het schaatsen was als de brommer het nog dee dan was ik komen kijken
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
stevoo 25-12-2010 2:48 Print reply

Posts: 689
is dat beetje te doen rijden met spikes op ijs?
lijkt me toch vrijmoeilijk. lijkt beetje op grasbaan race zo als je in de bocht licht.

Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 25-12-2010 om 2:48 uur.
 
MembraaNN beunhaas!!
Heilige Antonius 25-12-2010 3:36 Print reply

Posts: 1202
kwestie van vertrouwe op je baaaaaaaaaaaand
 
Sypie_Honda 29-12-2010 19:06 Print reply

Posts: 13830



 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
kenny77 29-12-2010 19:08 Print reply

Posts: 29286
Tof!
 
Raymon DRD Pro 29-12-2010 19:12 Print reply

Posts: 411
dol op t ijs
rijden jullie nou nog steeds nou t zo aant dooien is?:p
 
YA RLY
Frysk 29-12-2010 19:13 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
dol op t ijs
rijden jullie nou nog steeds nou t zo aant dooien is?:p


het is hier -5
 
giggitybyte
Raymon DRD Pro 29-12-2010 19:14 Print reply

Posts: 411
dan heb k niks gezegt , hier ist al weer n paar graden boven 0
 
YA RLY
Frysk 29-12-2010 19:15 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
dan heb k niks gezegt , hier ist al weer n paar graden boven 0


jullie hebben sneeuw, wij hebben ijs
 
giggitybyte
Gerard1793 3-5-2011 21:33 Print reply

Posts: 4006
Waarom verkoop je hem?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Sypie_Honda 3-5-2011 21:36 Print reply

Posts: 13830
wil graag een lichte onderhouds arme 4t, denk aan, DRZ 400, XR 400 van >'00
iets in die trant

dit ding is wat te zwaar voor me, op het ijs en grasbaan is het ideaal, maar OTR ritjes is echt mijn ding, en dan is dit gewoon te zwaar voor mij.

 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Garelli Gran Turismo 3-5-2011 21:49 Print reply

Posts: 186
Hoe langer de rok, hoe natter het hok...
Tobias Verhoef 3-5-2011 21:55 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Garelli Gran Turismo
Kwaliteit
http://www.youtube.com/watch?v=WtUj3br21_E


Het zijn ook amerikanen die slopen alles waar geen V8 in zit
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Garelli Gran Turismo 3-5-2011 22:03 Print reply

Posts: 186
Hoe langer de rok, hoe natter het hok...
kenny77 3-5-2011 22:16 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Garelli Gran Turismo
Kwaliteit
http://www.youtube.com/watch?v=WtUj3br21_E

Die van Sypie is nog een van echte ouderwetse degelijkheid.
 
Royal Club 3-5-2011 22:34 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
wil graag een lichte onderhouds arme 4t, denk aan, DRZ 400, XR 400 van >'00
iets in die trant

dit ding is wat te zwaar voor me, op het ijs en grasbaan is het ideaal, maar OTR ritjes is echt mijn ding, en dan is dit gewoon te zwaar voor mij.



Hmm, ik weet het fijne er niet van, maar ik meen me te herinneren dat in het XR topic voorbij kwam dat een 400 lang niet zo onderhouds arm was als gedacht :+ zou je XRmanu eens moeten inboxen :+
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
thunderbird - Forum en Sales Moderator 3-5-2011 22:38 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
wil graag een lichte onderhouds arme 4t, denk aan, DRZ 400, XR 400 van >'00
iets in die trant

dit ding is wat te zwaar voor me, op het ijs en grasbaan is het ideaal, maar OTR ritjes is echt mijn ding, en dan is dit gewoon te zwaar voor mij.


drz natuurlijk
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Makrolon 3-5-2011 22:38 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


Hmm, ik weet het fijne er niet van, maar ik meen me te herinneren dat in het XR topic voorbij kwam dat een 400 lang niet zo onderhouds arm was als gedacht :+ zou je XRmanu eens moeten inboxen :+

Denk dat dat over de 650 ging, van die dennis die dacht dat hij olie elke 3000 km moest doen ipv elke 1000 wat aangeraden word. Daarbij vind ik t gezeur over onderhoud echt nergens op slaan, ktm moet elke 500 km, daar ben je met een half uurtje mee klaar. Je gaat mij niet vertellen dat je met zon soort motor elke zeg, 2 weken 500 km weg rijd. T stelt allemaal niet zo veel voor...
 
KTM 525 EXC Supermoto
Royal Club 3-5-2011 23:38 Print reply

Posts: 60390
nee, t ging over de 400
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Sypie_Honda 5-5-2011 20:21 Print reply

Posts: 13830
oke goed dat je het zegt! op Thumpertalk is iedereen helemaal lyrisch over die XR 400 dingen, leek mij ook wel mooie lichte handelbare motor, waar ik zo nu en dan ook mooi is mee naar het werk kan.

@ makrolon, nee idd je hebt wel gelijk, maar met een 525 (oid) heb ik net zo'n zwaar ding als nu, wel veel nieuwer en beter natuurlijk.
en een 525 ligt wat boven mijn budget.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Makrolon 5-5-2011 20:25 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
oke goed dat je het zegt! op Thumpertalk is iedereen helemaal lyrisch over die XR 400 dingen, leek mij ook wel mooie lichte handelbare motor, waar ik zo nu en dan ook mooi is mee naar het werk kan.

@ makrolon, nee idd je hebt wel gelijk, maar met een 525 (oid) heb ik net zo'n zwaar ding als nu, wel veel nieuwer en beter natuurlijk.
en een 525 ligt wat boven mijn budget.

Geloof mij, een 525 (oid) voelt 100 keer lichter aan als die gs. trouwens, wat weegt die gs op papier? 130 oid? daar zit dus al 20 kilo fysiek verschil in dan.

Maar een xr400 of drz 400 zal ook een stuk lichter aanvoelen als een gs.


Vraag me trouwens af waarom je denkt dat een 525 (oid) zo zwaar is, ik weet haast zeker dat een drz en of xr400 op papier zwaarder zijn.
 
KTM 525 EXC Supermoto
Sypie_Honda 5-5-2011 20:42 Print reply

Posts: 13830
ik had het idd nog niet opgezocht, maar je kan best is gelijk hebben!

en idd dat zal zeker een stuk lichter aanvoelen!
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved