Joel_koningslust |
24-12-2010 19:38 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kiek m goan
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
MaXi-PuCh |
24-12-2010 20:16 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
als je op asfalt gaat rijden voelt het ongeveer het zelfde als je met gewoon rubber op ijs gaat rijden. en je spikes slijten heel hard.
als bescherming van de binnenband gebruik je idd het loopvlak van een brommerband/fietsband.
enne voor die brandweerslang hoef je geen pro te wezen hoor banden van een hobby racer willen ook wel lek
ik zeg niet dat je voor een brandweerslang pro moet zijn, maar dat de pro's meestal brandweerslangen gebruiken.
verder;
geweldig, dat ijsracen
ik ben nu aant schroeven
|
|
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
24-12-2010 23:28 |
|
tsxhunter |
25-12-2010 0:31 |
Posts: 9332 |
ik hoorde idd eergister ofzo wat motoren in de buurt van zurich rijden toen ik bij makkum aan het schaatsen was als de brommer het nog dee dan was ik komen kijken
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
stevoo |
25-12-2010 2:48 |
Posts: 689 |
is dat beetje te doen rijden met spikes op ijs?
lijkt me toch vrijmoeilijk. lijkt beetje op grasbaan race zo als je in de bocht licht.
Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 25-12-2010 om 2:48 uur.
|
|
MembraaNN beunhaas!! |
|
Heilige Antonius |
25-12-2010 3:36 |
Posts: 1202 |
kwestie van vertrouwe op je baaaaaaaaaaaand
|
|
|
|
Sypie_Honda |
29-12-2010 19:06 |
Posts: 13830 |
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
kenny77 |
29-12-2010 19:08 |
Posts: 29286 |
Tof!
|
|
|
|
Raymon DRD Pro |
29-12-2010 19:12 |
Posts: 411 |
dol op t ijs
rijden jullie nou nog steeds nou t zo aant dooien is?:p
|
|
YA RLY |
|
Frysk |
29-12-2010 19:13 |
|
Raymon DRD Pro |
29-12-2010 19:14 |
Posts: 411 |
dan heb k niks gezegt , hier ist al weer n paar graden boven 0
|
|
YA RLY |
|
Frysk |
29-12-2010 19:15 |
|
Gerard1793 |
3-5-2011 21:33 |
Posts: 4006 |
Waarom verkoop je hem?
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|
Sypie_Honda |
3-5-2011 21:36 |
Posts: 13830 |
wil graag een lichte onderhouds arme 4t, denk aan, DRZ 400, XR 400 van >'00
iets in die trant
dit ding is wat te zwaar voor me, op het ijs en grasbaan is het ideaal, maar OTR ritjes is echt mijn ding, en dan is dit gewoon te zwaar voor mij.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Garelli Gran Turismo |
3-5-2011 21:49 |
Posts: 186 |
|
|
Hoe langer de rok, hoe natter het hok... |
|
Tobias Verhoef |
3-5-2011 21:55 |
Posts: 1832 |
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
Garelli Gran Turismo |
3-5-2011 22:03 |
Posts: 186 |
|
|
Hoe langer de rok, hoe natter het hok... |
|
kenny77 |
3-5-2011 22:16 |
Posts: 29286 |
|
|
|
|
Royal Club |
3-5-2011 22:34 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
wil graag een lichte onderhouds arme 4t, denk aan, DRZ 400, XR 400 van >'00
iets in die trant
dit ding is wat te zwaar voor me, op het ijs en grasbaan is het ideaal, maar OTR ritjes is echt mijn ding, en dan is dit gewoon te zwaar voor mij.
Hmm, ik weet het fijne er niet van, maar ik meen me te herinneren dat in het XR topic voorbij kwam dat een 400 lang niet zo onderhouds arm was als gedacht :+ zou je XRmanu eens moeten inboxen :+
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
3-5-2011 22:38 |
Posts: 7728 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
wil graag een lichte onderhouds arme 4t, denk aan, DRZ 400, XR 400 van >'00
iets in die trant
dit ding is wat te zwaar voor me, op het ijs en grasbaan is het ideaal, maar OTR ritjes is echt mijn ding, en dan is dit gewoon te zwaar voor mij.
drz natuurlijk
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Makrolon |
3-5-2011 22:38 |
Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
Hmm, ik weet het fijne er niet van, maar ik meen me te herinneren dat in het XR topic voorbij kwam dat een 400 lang niet zo onderhouds arm was als gedacht :+ zou je XRmanu eens moeten inboxen :+
Denk dat dat over de 650 ging, van die dennis die dacht dat hij olie elke 3000 km moest doen ipv elke 1000 wat aangeraden word. Daarbij vind ik t gezeur over onderhoud echt nergens op slaan, ktm moet elke 500 km, daar ben je met een half uurtje mee klaar. Je gaat mij niet vertellen dat je met zon soort motor elke zeg, 2 weken 500 km weg rijd. T stelt allemaal niet zo veel voor...
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
Royal Club |
3-5-2011 23:38 |
Posts: 60390 |
nee, t ging over de 400
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Sypie_Honda |
5-5-2011 20:21 |
Posts: 13830 |
oke goed dat je het zegt! op Thumpertalk is iedereen helemaal lyrisch over die XR 400 dingen, leek mij ook wel mooie lichte handelbare motor, waar ik zo nu en dan ook mooi is mee naar het werk kan.
@ makrolon, nee idd je hebt wel gelijk, maar met een 525 (oid) heb ik net zo'n zwaar ding als nu, wel veel nieuwer en beter natuurlijk.
en een 525 ligt wat boven mijn budget.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Makrolon |
5-5-2011 20:25 |
Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
oke goed dat je het zegt! op Thumpertalk is iedereen helemaal lyrisch over die XR 400 dingen, leek mij ook wel mooie lichte handelbare motor, waar ik zo nu en dan ook mooi is mee naar het werk kan.
@ makrolon, nee idd je hebt wel gelijk, maar met een 525 (oid) heb ik net zo'n zwaar ding als nu, wel veel nieuwer en beter natuurlijk.
en een 525 ligt wat boven mijn budget.
Geloof mij, een 525 (oid) voelt 100 keer lichter aan als die gs. trouwens, wat weegt die gs op papier? 130 oid? daar zit dus al 20 kilo fysiek verschil in dan.
Maar een xr400 of drz 400 zal ook een stuk lichter aanvoelen als een gs.
Vraag me trouwens af waarom je denkt dat een 525 (oid) zo zwaar is, ik weet haast zeker dat een drz en of xr400 op papier zwaarder zijn.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
Sypie_Honda |
5-5-2011 20:42 |
Posts: 13830 |
ik had het idd nog niet opgezocht, maar je kan best is gelijk hebben!
en idd dat zal zeker een stuk lichter aanvoelen!
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|