Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - KTM GS 600 LC 4

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 878 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery KTM GS 600 LC 4
Geplaatst door Sypie_Honda op 13-11-2010 17:41
Hits Deze gallery is 12844 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type KTM LC4 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Wit/rood / 1991
Opgegeven max. vermogen 50 pk / 37 kW
Opgegeven max. snelheid 165 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
KTM [Toon slechts deze afbeelding]
KTM [Toon slechts deze afbeelding]
KTM [Toon slechts deze afbeelding]
op spikes [Toon slechts deze afbeelding]
KTM op ijs [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Makrolon 14-11-2010 17:20 Print reply

Posts: 6733
Netjes! Alleen de uploader weet het verschil tussen een enduro en een crossmotor niet, en dan spelt ie crossmotor ook nog eens verkeerd
 
KTM 525 EXC Supermoto
Frysk 14-11-2010 17:41 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

nice, enige wat je ziet is ook groen.. :/



beter dan de ghetto.

@ Sypie
Dikke hot voor dit apparaat

 
giggitybyte
Sypie_Honda 14-11-2010 20:09 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
Netjes! Alleen de uploader weet het verschil tussen een enduro en een crossmotor niet, en dan spelt ie crossmotor ook nog eens verkeerd


nee haha klopt, was vanmiddag wat aan het kutten op een weggetje hier achter en kwam een maat van mijn toevallig langs, dus even filmpje gemaakt

@jelmer, welkom in friesland
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Makrolon 14-11-2010 20:25 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


nee haha klopt, was vanmiddag wat aan het kutten op een weggetje hier achter en kwam een maat van mijn toevallig langs, dus even filmpje gemaakt

@jelmer, welkom in friesland

Haha nice, je klapt er aardig overheen op een motor die je net hebt. Alleen flauw dat je niet aan de andere kant van de weg reed, maakt t leuker als je weg glijd :+
 
KTM 525 EXC Supermoto
Sypie_Honda 21-11-2010 20:06 Print reply

Posts: 13830
jammer, eerste storing al gehad met de KTM.

onsteking stuk, zit origineel een SEM in, heb er nu een aftermarket Electrex uit Engeland in. die orignele SEM's schijnen vaker stuk te gaan, deze nieuwe moet een leven mee gaan als ik de verhalen moet geloven.

vandaag de Electrex gemonteerd, draait nu weer perfect!

en ben er achtergekomen dat het wel echt een KTM is, ben de eerste boutjes al weer verloren

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-11-2010 om 20:07 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
-simon- 21-11-2010 20:11 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jammer, eerste storing al gehad met de KTM.

onsteking stuk, zit origineel een SEM in, heb er nu een aftermarket Electrex uit Engeland in. die orignele SEM's schijnen vaker stuk te gaan, deze nieuwe moet een leven mee gaan als ik de verhalen moet geloven.

vandaag de Electrex gemonteerd, draait nu weer perfect!

en ben er achtergekomen dat het wel echt een KTM is, ben de eerste boutjes al weer verloren

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-11-2010 om 20:07 uur.


balen dat hij nou al stuk was.
ontsteking kapot heb ik ook gehad bij me crf. en dat is geen goedkoop iets.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Sypie_Honda 21-11-2010 20:15 Print reply

Posts: 13830
idd jammer, mja je kon iets verwachten bij een enduro van 19 jaar oud

ik haalde de onstekings deksel eraf, bleek die 1/4 vol met water te staan, volgens mij houd geen enkele onsteking daar van.

nieuwe was 180,- btw

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-11-2010 om 20:15 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 21-11-2010 20:17 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
idd jammer, mja je kon iets verwachten bij een enduro van 19 jaar oud

ik haalde de onstekings deksel eraf, bleek die 1/4 vol met water te staan, volgens mij houd geen enkele onsteking daar van.

nieuwe was 180,- btw

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-11-2010 om 20:15 uur.


180,- is geen geld, dat kan altijd.

heb je ook de blokolie al ververst Sypie ? na zo'n tijd stil staan (toch?) zal de olie ook niet al te fris meer zijn
 
giggitybyte
-simon- 21-11-2010 20:19 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
idd jammer, mja je kon iets verwachten bij een enduro van 19 jaar oud

ik haalde de onstekings deksel eraf, bleek die 1/4 vol met water te staan, volgens mij houd geen enkele onsteking daar van.

nieuwe was 180,- btw

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-11-2010 om 20:15 uur.


nee daar zal die idd niet blij mee zijn als die er niet op gemaakt is. veel 4t crossers hebben hem wel in de olie lopen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Sypie_Honda 21-11-2010 20:19 Print reply

Posts: 13830
jep vandaag ook gedaan, nieuwe olie + filter.

@ simon, ja klopt deze niet, deze is gewoon droog.

opzich best mooi systeem, de ontsteking zit vast in de deksel, en het vliegwiel zit er "verkeerd om" op om zomaar te zeggen.
werkt heel goed met afstellen, gewoon de deksel los en kan je hem zo verdraaien.
en je hoeft geen vliegwiel trekker om je ontsteking te verwijderen.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-11-2010 om 20:21 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 21-11-2010 20:21 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jep vandaag ook gedaan, nieuwe olie + filter.

@ simon, ja klopt deze niet, deze is gewoon droog.

opzich best mooi systeem, de ontsteking zit vast in de deksel, en het vliegwiel zit er "verkeerd om" op om zomaar te zeggen.
werkt heel goed met afstellen, gewoon de deksel los en kan je hem zo verdraaien.
en je hoeft geen vliegwiel trekker om je ontsteking te verwijderen.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-11-2010 om 20:21 uur.



vieze brut denk ?

Dat van die ontsteking zie je wel vaker bij motoren, vooral motoren met meerdere cilinders.

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 21-11-2010 om 20:22 uur.
 
giggitybyte
Sypie_Honda 21-11-2010 20:23 Print reply

Posts: 13830
nee viel best mee, gewoon zwart, had hem eerst ff warm gereden zodat de olie wat dunner was.
maar gewoon wat je verwacht wat er uitkomt.
zat ook weinig slijpsel aan de plug.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 21-11-2010 20:26 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
nee viel best mee, gewoon zwart, had hem eerst ff warm gereden zodat de olie wat dunner was.
maar gewoon wat je verwacht wat er uitkomt.
zat ook weinig slijpsel aan de plug.


dat valt me nog dik mee

Ben nu een beetje bezig m'n kawa wat op te knappen en als ik dan in het voorjaar begin met m'n motor RBW dan kom ik zeker eens langs
 
giggitybyte
Sypie_Honda 21-11-2010 20:28 Print reply

Posts: 13830
jah idd viel mij ook mee!

oke machtig man! RBW A is echt vet gaan we zeker is even te rijden!
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 21-11-2010 20:30 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jah idd viel mij ook mee!

oke machtig man! RBW A is echt vet gaan we zeker is even te rijden!


ik moet toch nog ff foto's van dat kreng maken..

Kawasaki Z400J 1983

4 cilindertje rijd opzich wel leuk alleen moet ff nieuwe luchtfilterslangen monteren, olie ff verversen en eigenlijk ook ff het kapwerk wat in orde brengen.. hoeft niet supernetjes maar nu is het allemaal wat half gaar mja wat wil je voor 180,-


RBW A beetje makkelijk trouwens ?

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 21-11-2010 om 20:31 uur.
 
giggitybyte
thunderbird - Forum en Sales Moderator 21-11-2010 20:32 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
opzich best mooi systeem, de ontsteking zit vast in de deksel, en het vliegwiel zit er "verkeerd om" op om zomaar te zeggen.
werkt heel goed met afstellen, gewoon de deksel los en kan je hem zo verdraaien.
en je hoeft geen vliegwiel trekker om je ontsteking te verwijderen.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-11-2010 om 20:21 uur.

klopt indd. kwam ik ook achter toen ik de ontstekingsdeksel van die ktm bij mij losdraaide. het vliegwiel zat vast geoxideerd in de ontsteking/kap. motor ging ook niet meer rond. toen die kap los geklopt en hij draaide weer
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Jelmer MX 21-11-2010 20:39 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
idd jammer, mja je kon iets verwachten bij een enduro van 19 jaar oud

ik haalde de onstekings deksel eraf, bleek die 1/4 vol met water te staan, volgens mij houd geen enkele onsteking daar van.

nieuwe was 180,- btw

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-11-2010 om 20:15 uur.

Die van een puch oid konden ook op een lc4
 
Makrolon 21-11-2010 21:05 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda


en ben er achtergekomen dat het wel echt een KTM is, ben de eerste boutjes al weer verloren

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-11-2010 om 20:07 uur.

Dat het echt een Lc4 is bedoel je
 
KTM 525 EXC Supermoto
Sypie_Honda 21-11-2010 22:13 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


ik moet toch nog ff foto's van dat kreng maken..

Kawasaki Z400J 1983

4 cilindertje rijd opzich wel leuk alleen moet ff nieuwe luchtfilterslangen monteren, olie ff verversen en eigenlijk ook ff het kapwerk wat in orde brengen.. hoeft niet supernetjes maar nu is het allemaal wat half gaar mja wat wil je voor 180,-


RBW A beetje makkelijk trouwens ?

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 21-11-2010 om 20:31 uur.



theorie heb ik 4x over gedaan dat vond ik vrij moeilijk :P

maar met praktijk heb ik beide examens in 1x gehaald, met 8 lessen dus dat hefte de kosten wel weer wat op !

@ makrolon, op de cross hebben alle KTM's een "locktite" reputatie !

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-11-2010 om 22:15 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Makrolon 21-11-2010 22:20 Print reply

Posts: 6733
Hm ok :') Zon lc4 trilt wel heel extreem he.
 
KTM 525 EXC Supermoto
Sypie_Honda 22-11-2010 16:53 Print reply

Posts: 13830
BSA van mijn vader trilt niks minder tis gewoon een echte zware 1cyl zonder balansas rotzooi.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Sypie_Honda 28-11-2010 20:58 Print reply

Posts: 13830
heuj off-road hengelo overleefd

wel beide handkappen, vv-protector en achterlicht afgebroken, maar hij heeft het perfect gedaan

de bestuurder is alleen wel kapot
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
kenny77 28-11-2010 21:05 Print reply

Posts: 29286
Alleen moe, of ook wat gebroken?

Lijkt me wel mooi zo'n off the road rit.
 
kpotmake 28-11-2010 21:34 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
Hm ok :') Zon lc4 trilt wel heel extreem he.

moet je eens op een ktm 550mx stappen

daar kun je amper op blijven zitten zonder eraf te trillen, daarmee vergeleken lijkt een lc4 blok wel elektrisch
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Sypie_Honda 1-12-2010 16:13 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Alleen moe, of ook wat gebroken?

Lijkt me wel mooi zo'n off the road rit.


alleen moe 2x op men bakkes gegaan, daardoor al het plastic stuk, breekt ook zomaar af met die kou.

zo'n otr rit is een van de vetste dingen die je kan doen op een motor vind ik, leuker als cross. sfeer is erg goed met zo'n rit, en je komt onderweg van alles tegen.

ff actie pic:



hier lag nog gewoon gras zoals je ziet op de foto, weet je ongeveer hoe bevroren de rond was :P
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved